justindbblogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Bieberlicious - 14 mars 2011 21:21

Bieliebers hade börjat köa utanför lokalen vid lunchtid för att se att dom var dom första genom dörrarna. Enligt Mrpaparazzi.com, så var det några fans som va vid lokalen klockan 03:00.

Hundratals skrikande fans blandades  Metroradios Arena i Newcastle med hemmagjorda affischer på Justin Bieber.


love / elin 

Av Bieberlicious - 14 mars 2011 21:19

  

Den kanadensiska tonårssensationen Justin Bieber och den unga skådespelerskan Selena Gomez bekräftade slutligen sin romans i slutet av februari efter månaderav spekulationer att de dejtarDe deltog i Vanity Fair Oscar festen tillsammans, och sågs med sina sammanflätade armar tillsammans.

Justins mamma, Patricia Lynn "Pattie" Mallette, godkänner deras förhållande men hon är enligt uppgifter orolig över att tonåringarna tar saker lite för allvarligt.

"Pattie tror bara bra om Selena" säger en källa till National Enquirer. "Hon har inget emot att dom dejtar, hon tycker bara att de inte borde gå för fort frammåt."

Enligt en insider så är den 18-åriga Selena Gomez  mor och styvfar också oroliga "Mandy känner sig på samma sätt, och det gör Selena Gomez's styvfar ocksåförklarar dom.


love / elin 

Av Bieberlicious - 14 mars 2011 21:10

  

love / elin 

Av Bieberlicious - 14 mars 2011 21:07

  

Justin Bieber var rasande efter två av hans fans smygit sig in i hans svit - utklädd hotell städare. Han var särskilt upprörd över att tjejerna började ta bilder på"mycket personliga" saker. Det lömska tjejerna i åldern 16 och 18, upptäcktes efter att en medlem i Justins säkerhet team kom på dom. Justin, 17, checkade ut från hans £ 750-en-natt svit och sov i turnébussen efter att han fick höra om händelsen i Liverpool på fredag ​​kvällen. 

En källa säger: "Hotellet var översvämmad av desperata fans för att få en glimt av Justin. 
Men två särskilt företagsamma tjejer smet in genom en sidoingång, och stal två hushållning outfits."

"Efter att ha kastat sina vanliga kläder och hoppat in i sina nya kostymer, tog de hissen till Justins svit och knackade på dörren och sa "rums städning".

E
fter att ha fått komma in, började flickorna halvhjärtat polera bord och damma ytor. Ingen förstod något tills flickorna var ensamma i sovrummet, och hade börjat ta bilder av hans personliga ägodelar på sina telefoner. En medlem av Justin följe var i en annan del av sviten och hörde dem fnittra och kom sedan på dem." 

Flickorna fick en rejäl en utskällning och vräktes sedan från lokalerna. Den unga stjärnan är förstås rasande på säkerhetsluckorna i Liverpool exklusiva Hard Days Night Hotel, han bodde i McCartney Suite - tre roomed takvåning. 
Sedan ankomsten till sin brittiska turné har han varit följd av fans överallt - som kallas Beliebers. Justin kommer nu att få extra säkerhetsskydd.


love / elin 

Av Bieberlicious - 14 mars 2011 21:06


love / elin 

Av Bieberlicious - 14 mars 2011 20:35

-          Vad har han gjort, frågade Ryan och la en hand på min axel. Jag berättade allting en gång till för dom och jag såg på dom att det inte var likt Justin och det visste jag också men jag fattar bara inte hur han kan göra så här. Allt var ju så perfekt just nu. Men såklart om allt var perfekt så måste ju någonting göra det dåligt…

 ......................


Del 41

 

Julias perspektiv

 

…åh jag är bara så himla arg på honom. Jag fattar inte hur han kan göra så , jag trodde att det vi hade var äkta men tydligen inte. Han förstörde allt, jag litade på honom. Men jag hade fel om han så himla fel.


Jag och Chaz och Ryan satt och pratade i flera timmar. Min mobil ringde hela tiden och jag tittade alltid på skärmen och det stod alltid samma namn. Justin.  Jag hade fått massor av sms från honom där han frågade vart jag var men jag vägrade svara jag vill inte se honom mer.


-          Julia du kanske ska säga att du är här så att han inte ringer polisen eller något sa Chaz

-          Men jag vill inte prata med honom, kan inte ni ringa honom. Frågade jag och kollade bedjande på Chaz som fiskade upp sin mobil ur fickan och knappade in ett nummer som jag antog var Justins.



Justins perspektiv

 

Jag har försökt ringa Julia i timmar. Jag har letat överallt efter henne. Jag har skickat mins 50 sms till henne. Om hon bara kunde säga vart hon är. Medans jag höll på att knappa in ännu ett sms ringer min mobil. Utan att kolla vem det är - men jag antog att det var Julia – svarar jag ”Älskling”

-          jag tror inte att jag är din älskling, hörde jag Chaz säga. Åh jag hade ju inte kollat om hon var hos killarna där hon säkert var

-          aha hej Chaz, sa jag ledset

-          yo bro, Julia är här bara så att du vet.

-          Åh bra, jag kommer jag måste förklara för henne hur det ligger till, men hon kommer aldrig tro mej , sa jag och kände gråten i halsen.

-          Jag tror inte att hon vill att du ska komma Justin, sa han och då kände jag hur det högg till i bröstet. Hon kommer ju aldrig låta mej förklara, fan också, vad ska jag nu göra.

-          Snälla Chaz släpp bara in mej när jag kommer, det är inte alls som ni alla tror.

-          Jaja, okej då, men såra henne inte mer än vad du redan gjort. Sa han och lät mer allvarlig än vad jag någonsin har hört honom. Jag svarade inte på det utan la på och böt snabbt kläder till mjukis byxor och en munk tröja. Jag sprang ut genom dörren och gick till dörren mitt emot våran och knackade på. Det dröjde inte länge innan Chaz kom och öppnade och släppte in mej. Jag såg att Julia satt på deras säng med Ryan och spelade Fifa. Hon såg så ledsen ut och jag kan ju inte heller säga att det är mitt fel eftersom att det var den där tjejen som fan försökte våldta mej.


Jag stod och pratade mej Chaz en stund och Julia hade fortfarande inte märkt mej utan satt och spelade mej Ryan som sneglade på mej lite då och då. Jag hade pratat färdigt med Chaz och gick emot dom där dom satt och jag ställde mej framför tvn och Ryan stängde av spelet. Julia kollade upp och när hon såg mej så kunde jag nästan skymta att hennes ögon blev en aning mörka. Hon såg på mej länge sen ställde hon sej upp i sängen och sprang ut till badrummet och låste in sej. Great. Vad gör jag nu då?  Jag gick till badrumsdörren och knackade på.



Julias perspektiv


Jag hörde hur han knackade på dörren men jag ska inte öppna, jag totalt ignorerar honom. Han ska få känna hur det känns att vara ensam, lämnad.


-          snälla Julia jag kan förklara, sa han och jag hörde hur han grät

-          förklara vad? Att du ville ha sex med henne och att jag kom in och förstörde allt? Skulle inte tro det Justin. Jag åker hem imorgon. Sa jag och tog min mobil och kollade flygplans tider. Jag kollade från New York till Atlanta. Det tidigaste planet skulle gå om två dagar.

-          FAN , sa jag högt för mej själv och jag hörde Justin fråga ”vad?”

-          Jävla skit , det gåt inget plan förens på fredag, sa jag och var nära på att börja gråta igen, jag som trodde att mina tårar var slut.

-          Älskling du ska inte åka någonstans innan jag har fått förklara vad som hände. Sa han bestämt och jag hörde att han grät mycket.

-          Vad finns det att förklara? Frågade jag spydigt

-          Släpp in mej så jag kan få säga?

Jag gick och öppnade dörren och satte mej på toalocket och drog upp benen mot mej. Justin kom in och jag såg direkt att han hade gråtit mycket. Han gick fram till mej och försökte krama mej. Vad var det han inte fattade, han var nyss på väg att ha sex med en tjej framför ögonen på mej och tror att allting är bra? Han har fel, så jävla fel! jag försökte ta mej ur hans grepp, jag insåg en stund senare att det inte var någon idé. Jag slutade kämpa emot men kramade inte tillbaka. Det är nog lika bra att låta han förklara för han kommer inte låta mej va innan han har fått sin menig sagt.


-          säg det du ska säga och sen går du? Röt jag mot honom.

-          Ja, bara du låter mej prata till punkt, sa han och såg så lite ut.

-          Jaja, säg nu!

-          Jag gick in till henne som jag brukar göra och så gav jag henne autograf och bild. När jag skulle gå så gav jag henne en kram. När jag släppte henne och skulle gå så tar hon tag i min arm och drog mej mot väggen där hon tryckte upp mej och försökte kyssa mej och jag kunde inte göra något för slog mej i magen så fort jag typ rörde mej eller försökte skrika. När du kom in så hade jag ju bara kalsonger på mej och det var för att hon slitit av dom andra kläderna. När jag såg dej , så tänkte  jag att det måste se ut som om jag är med på det och , jag hade tydligen rätt. När du sprang därifrån så kommer Usher in och han står bara och kollar på som om jag är dum i huvudet och det måste det ju sett ut som också. Han skakade på huvudet och tänkte gå när jag försökte skrika och då slog hon till mej i magen och då fattade Usher och sprang iväg och hämtade vakter eftersom att hon ännu inte hade sett Usher. Han och vakterna tog ut tjejen. När jag tittade upp på honom såg jag att han hade börjat gråta igen. Jag ville så gärna tro honom men det såg så äkta ut. Jag kan inte tro honom. Om inte jag hade kommit, vad hade hänt då? Hade dom legat med varandra då?

-          Kom du inte på något bättre, mumlade jag med gråten i halsen.

-          Julia du måste tro mej! Sa han och började gråta igen

................................

hej alla kära bloggläsare!

jag vill be om ursäkt för den usla uppdaternigen men jag (Julia) är fortfarande lite sjuk och har grymt ont i huvudet vilket gör att jag inte kan sitta vid datan så mycket. men jag har iallafall skrivit en del till er kära läsare, kanske skriver en till idag annars får ni en i morgon kväll :D <3

 

// Julia

Av Bieberlicious - 13 mars 2011 20:45

viktigt till er med twitter, alla beliebers ska läsa!! 


1 april 2011, ska vi alla lura Justin.
Alla Beliebers ska sluta följa justin på twitter & Facebook. Sen följer vi honom igen 2 april 2011.
Vi ska kolla om han skrivit någonting eftersom alla slutat följa honom.
2 April 2011 ska vi alla skriva  ''
we pranked you, happy April fools day''


SNÄLLA, SPRID DETTA VIDARE! SKRIV PÅ BLOGGAR OCH BDB, ALLT FÖRUTOM TWITTER! SPRID VIDARE, KOM IGEN NU! 


är ni på? det är iaf jag! kommer bli ååzum! :d 


love / elin 


bilden gör mej knäsvag..

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards