justindbblogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Bieberlicious - 7 mars 2011 09:38

  

Justin Bieber har öppnat sitt hjärta för första gången om varför han föll för flickvänen Selena Gomez och avslöjade: ". Det är så viktigt att en tjej får mig attskratta"

Justin sa:

Hon är het. Naturligtvis så vill varje kille att tjejen ska vara het, vilket Selena är. Men jag gillar att skoja runt och skämtmed folk  jag gillar att vara med folk som får mig att skratta och dela min humor. Det är helt säkert Selena"

"
Hon är en riktigt bra person och jag tror att hon har de bästa leendet i världen."


Justin pratade om hans relation med Disney Channel skådespelerskan Selena, 18, bara några dagar efter att paret gick till Vanity Fair Oscars fest i Hollywood.

De hade utlöst spekulationer om en romans i flera månader och dom var  semester i Karibien tillsammans i Januari.
Men fram till nu, så hade Justin vägrat att diskutera om Selena, som stjärnor i tonåren sitcom Wizards of Waverley Place.


// elin 

Av Bieberlicious - 7 mars 2011 09:34

ni vet inte hur mycket jag sitter och gråter nu. Jag ska lära mej att göra videos så ska denna blogg göra en egen! WE ARE BELIEBER, WE GONNA SUPPORT JELENA !! 


omb, sjukt hur man får uppleva en födelsedag, tårarna forsar ner för mina kinder..


love / elin 

Av Bieberlicious - 7 mars 2011 09:26

   

kärlek på första bilden! ;) <3 


// elin 

Av Bieberlicious - 7 mars 2011 09:18

  


  


  

hahahah, vi har samma humor justin och jag! :') 


// elin 

Av Bieberlicious - 7 mars 2011 09:12

  

vad sött av han! 


// elin 

Av Bieberlicious - 7 mars 2011 09:06

  

  

   

aww.. <3 



VAD TROR NI OM DET HÄR ?! ;DD 


- kommentera! 


Bieberlove // elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards