justindbblogg

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Bieberlicious - 20 mars 2011 21:50

   

 


det finns så jävla mycket jag älskar att göra men JAG KAN INTE gå grund av en operation som jag gjorde för ett år sen. efter operationen blev allt bara värre och värre. jag gav upp allt jag älskade, det som jag älskade mest var basketen. jag skulle kunna offra allt för att kunna spela igen. men jag kan inte. det är så jävla jobbigt att inte kunna göra det man älskar mest av allt. basketen fick mej att tänka på anna. av att bara röra baksetbollen försvann allt runt om mej. då var det bara jag och basketen som existerade.

 

ALLT ÄR SÅ JÄVLA SKIT !

 

förlåt läsre att jag tog ut detta på er men jag behövde skriva av mej !

 

puss jag älskar er ;*

/ Julia

Av Bieberlicious - 20 mars 2011 19:24

 

bild 1, där dom badar. 

 

bild 2, sjukhuset. 


U smile, i smile - Del 7 
 
(jessica)
 
Vi simmade lite och plaskade, sen gick vi upp igen och la oss i solstolarna och pratade lite. 
 
- Vart ska vi sen? sa han plötsligt.
- Jag vet inte. Vad tycker du? 
- Ingen aning. Vi kan ju alltid cykla nånstans. 
- Ja, men ska vi åka nånstans nu då? 
- Visst. 
- Om du vill såklart! Sa jag. 
- Jadå, kom nu! sa han. 
 
Jag packade ihop mina grejer och satte på mej mina kortbyxor bara, sen hade jag mina byxor och bikinitoppen, eftersom den var så blöt fortfarande. Vi gick till cykeln och precis då så satte Justin snabbare än någonsin på sej sina brillor och keps och lixom.. gömde sej lite.
 
- Justin, vad är det? Sa jag och skrattade åt han. 
- Paparazzis.. sa han.
 
Då såg jag med att det var fult med bilar som kom till stranden och det hoppade ut killar och tjejer med stora kameror och blickade över hela stranden. Han tog min hand och sprang till sin cykel. Jag och han hoppade snabbt på cykeln och paparazzisarna kollade på oss. 
 
- Kolla, är det han? sa en kille och pekade på oss. 
- Ja, sa alla och sprang hit och fotade på oss. 
 
Det var så jobbigt med alla blixtar! 
 
- Göm ansiktet, sa Justin till mej och jag gjorde som han sa.
 
Jag duckade och lät håret falla över ansiktet och höll händerna för ögonen. Justin trampade iväg och snart var vi borta. 
 
- Vad var det där om Justin? 
- När dom väl har fått fnatt på något kommer dom aldrig sluta, jag vill inte att du ska leva så, om dom såg vem du var så skulle som sitta och leta efter dej i timmar bara för atty få ställa frågor, du kommer inte kunna gå ut ur dörren utan att dom är där. 
- Aha.. 
 
Vi cyklade lite. Vi kom till ett typ av skogsbryn, där stannade han och hoppade av, jag gjorde likadant och vi gick in i ''skogen'' vi pratade om en massa, och jag undrade vart vi var. Han gick baklänges för att kunna se mej, vi gick in bland nån slags vass och han gick fortfarande baklänges, han ramlade och skrek till. 
 
- JUUSTIN ! skrek jag oroligt. 
 
han kom upp från vassen och tog tag i mej. putta till mej så vi ramlade i sjön som låg där. Vi plumsade i och badade med kläder och allt. Sen gick vi upp och satte oss med ett nedfallet träd och kände solen hettade i ansiktet, vi satt helt tysta och bara torkade. Sen kom jag på att jag måste ju åka till Sandra. 
 
- Justin? 
- Ja? 
- Jo, jag måste nog hem snart. Eller jag ska åka och se om jag kunde hitta Sandra. 
- Det är okej, sa han. 
- Säkert? 
- Ja, ska jag skjutsa hem dej eller?
- Jag kan gå om du inte vill skjutsa mej. 
- Jag vill det, sa han bestämt och reste sej upp och tog min hand. Kom, sa han. 
- Jag höll hans hand och hängde väskan över axeln. 
 
Vi gick samma väg som vi kom, sen kom vi till cykeln och båda hoppade på samtidigt den här gången, sen trampade han iväg mot mej. Det var inte så långt hem till mej, det tog bara ca 5 minuter innan han stannade igen, jag klev av pakethållaren och såg att mamma stog i fönstret. Jag orkade inte bry mej om det. 
 
- Det var roligt Justin. Vi kanske kan ses sen? 
- Ja, gärna! 
- Okej, jag hör av mej, sa jag.
- Det blir bra, svarade han. 
- Okej, hejdå. Sa jag och vände mej om. 
 
Han tog tag i min arm och jag vände mej mot han igen och tittade på han. Han lutade sej framåt och kände hur hans underbara varma läppar kom mot mina, han kysste mej länge, det kändes som en hel evighet. Men jag älskade de. Jag älskade han! Det kanske var lite tidigt, men jag gjorde det. Till slut trycktes hans läppar bort från mej.
 
- Hejdå, sa han. 
- Hejdå.. svarade jag och kunde inte sluta le. 
 
Jag vände mej om nu, och gick mot dörren och såg att han åkte iväg på sin cykel. Jag öppnade dörren. 
 
- Hallå! 
- Hej, gumman, vart skulle Justin? 
- öhh.. Han.. ehh.. skulle hem och träna på sina låtar, ljög jag. 
- Okej, det var en lång kyss där ute, sa mamma och blinkade åt mej. 
- Mamma.. 
- Jag ska inte säga något mer, sa hon och log stort till mej.
 
Jag suckade lite och gick till mitt rum och tog av mej blöta dabkläder och bara tog en snabb dusch, när jag duschat klart satte jag på mej ett par mörka shorts och en vit pösig T- shirt. Nu gäller det. Hon måste vara på sjukhuset. 
 
- Mamma, jag går ut och går en stund. Är det okej? 
- Visst. Jag ringer sen när vi ska äta. 
- Okej, sa jag och satte på mej mina vita converse och gick ut för dörren. 
 
Jag tog bussen in till stan och sen bytte buss där för att komma till sjukhuset. efter ca 10 minuter var jag framme på sjukhuset. Jag klev in i väntrummet och gick fram till expeditionen.
 
- Kan jag hjälpa dej? Sa en mullig tjej i expetionen. 
- Ja, har ni någpon som heter Sandra Sundström här?
- Ja, på våning 3, rum 7. Hon blir nog glad att få besök, hon har kinte fått det sen hon kom hit.
- Ja, jag är hennes syster. Men jag har aldrig träffat henne. 
- Oj, undra hur hon tar det.
- Vad är det med henne? frågade jag oroligt.
- Hon hade cancer men jag tror det har gått över nu. Men jag vet inte varför hon är kvar.
- Okej, tack så mycket! Sa jag och gick därifrån. 
 
Jag åkte hissen upp till tredje våningen. Hissen stannade och jag gick ut. rum 7, rum 7.. tänkte jag medans jag kollade på nummrena över dörrarna. Jag gick förbi rum 6, nästa dörr var det. Nu var det sanningens ögonblick. Jag gick fram till dörren och knackade på. 
 
- Kom in, hörde jag en ljus, gullig röst.
 
Jag öppnade dörren och såg en blond tjej som satt i en soffa och tittade på ''senaste nytt'' på tv. 
 
- Hej. Sa jag tyst och gick fram till henne.
 
Jag satte på brevid henne på soffan.
 
- Hej, svarade hon. Förlåt, men vem är du? sa hon. 
 
En tår rann ner för min kind och jag snyftade till. 
 
- Jag heter Jessica. Jessica Sundström, och jag.. är din syster.
- Jessica?! Är det du? Är det verkligen du? sa hon och började gråta.
 
Tårarna strömmade nerför mina kinder. Hon kramade om mej hårt och länge. Jag kände att hon snyftade till då & då hon också. Hon släppte mej och hon var helt röd i ögonen och tårarna rann på henne lika mycket som på mej. 
 
- Hur visste du vart jag var? snyftade hon fram. 
- Jag var ute och red och red förbi en gammal lada.. Jag hittade lappar och texter av dej. Och en gube sa att han trodde du kunde ligga på sukhuset.
- Herregud, du vet inte hur glad jag är att få se dej! Jag har precis blivit frisk men jag har ingenstans att bo eller va.
- Men nu ska du med mej hem. Du ska bo hos mej. Vänta jag ska bara ringa mamma. 
- Okej.. Sa hon.
 
Några signaler gick fram innan mamma svarade. 
 
- Hallå? 
- Hej, mamma det är jag. Jag snyftade fortfarande.
- Gumman, har det hänt något?
- Nej.. Eller.. Jo, typ. 
- Vad är det? 
- Jag är på sjukhuset här i närheten och träffar.. min syster. 
- SANDRA?! skrek mamma. 
- Ja, hon bor på sjukhuset, jag tar med henne hem så får hon bo hos oss. Okej?
- Självklart. Vi har ju ett rum. Det är bara ställa in den gamla sängen och det därinne. 
- Tack mamma, vi kommer snart. 
- Okej, hejdå älskling, grät mamma. 
- Hejdå.. 
 
Jag gick tillbaka till Sandra som kollade på ''senaste nytt'' fortfarande. 
 
- Jess!? , du är på tv. Nu har du mycket att berätta! Är du tillsammans med Justin Bieber? o: 
- VA!? sa jag och sprang till tv: en. Paparazzisarna fick visst en bild på mej.. 
- Är du det? 
- Asso, jag vet inte.. Jag sov hos han inatt och sånt men, jag vet inte.. Men kom nu så åker vi hem.
- Vad coolt! Fick jag? För mamma och pappa? 
- Ja, vi har ett rum som det bara är att ställa in vår gamla säng och lite sånt i.
- Åh! Vad kul! 
- Ja, kom nu. Sa jag och tog hennes hand. 
 
Hon packade ihop sina saker lite snabbt, det var inte så mycket men ändå. Vi tog hissen ner till den mulliga damen i expetionen. 
 
- Hej, sa hon i expetionen.
- Hej, vi vill checka ut Sandra nu. 
- Vad roligt Sandra, att din syster kom! 
- Ja.. svarade hon. 
- Okej, sådär. Du är utcheckad nu. Ha det så jättebra nu Sandra. 
- Tack. Och tack för du har tagit hand om mej alla dessa år. Sa sandra. 
- Så lite, ha det bra! 
 
Vi gick ut ur dörren och bussen kom precis. Vi hoppade på och satte oss. Efter 10 minuter var vi i stan, och där så hoppade vi på en annan buss. Nu var det bara 5 minuter kvar tills vi var hemma. 
 
- Jessica. Tack så mycket! 
- För vad?
- För att du hittade mej, för att du fixar att jag får bo hos er! 
- Men varfölr skulle du inte få bo hos oss? Du är min syster och du ska hem till din mamma och pappa.
- Ja.. sa hon och kramade mej. 
- Sen måste jag få träffa Justin Bieber. Sa hon och log. 
- Haha, ska träffa han ikv, du kan säkert hänga på? 
- Ja! 
- Här ska vi av, sa jag. 
 
Vi hoppade av bussen och gick några minuter och kom till hus 4, vårat hus. 
Jag öppnade dörren ..


______________________________________________________________


okej, 10 kommentarer? snälla. skulle göra mej lycklig.. 


love / elin 
 

Av Bieberlicious - 20 mars 2011 18:49

                                                                 

ca 32 bilder här! det försänar 13 kommentarer till nästa novell som är upplagd nu / snart! 


love / elin 

Av Bieberlicious - 20 mars 2011 12:03

  

bild 1, när dom skjutsar, fast tänk er att det är justins ist. 

  

bild 2 , justins outfit. 


U smile, i smile - Del 6
 
(jessica)
 
Jag vaknade på morgonen av att någon höll på med mitt hår. Jag öppnade ögonen och såg ett stort rum framför mej, jag var tvungen att tänka efter på igår för att komma på vart jag var, sen vände jag mej om och såg han. Justin Bieber. Drömde jag? 
 
- Godmorgon. Väckte jag dej? Frågade han och log ett morgontrött leénde.
- Godmorgon. Nej, det är ingen fara. Svarade jag. 
- Bra, är du hungrig? Frågade han snällt.
- Ja, jätte! 
- Kom, så går vi ner och äter. Sa han samtidigt som han reste på sej. 
- Okej, svarade jag, jag som var så morgontrött. 
 
Ja gick upp ur sängen och såg att jag hade en tröja jag inte kände igen. 
 
- Du var ju söt i den där tröjan. Sa han som om han hade läst mina tankar. 
- Haha, tack! 
 
Vi gick ner till köket och gick fram till kylen, han plockade fram lite olika pålägg och sånt, sen tog vi för oss och satte oss vid tv: en. Jag åt upp det fort, jag var så hungrig, just då kom jag och tänka på att jag glömde messa mamma att jag sov här! 
 
- Vet du vart min mobil är? Frågade jag Justin. 
- Ja, den ligger på hyllan i mitt rum. Vadå då? 
- Jo, jag glömde att messa mamma att jag sov här. 
- Jaha, gör det nu då?
- Ja, jag ska. Kommer snart. Sa jag och reste mej upp. 
 
Jag gick fort upp för trappan och tog min mobil från hyllan. Samtidigt som jag gick ner så ringde jag mamma. Hon svarade direkt.
 
- Jess! Vart är du? Vi är så oroliga! 
- Förlåt mamma, jag kollade på film hos Justin och sen somnade jag och när jag vaknade orkade jag inte gå hem vid typ 1. Förlåt. När ska jag komma hem? 
- Det gör ingenting. Hade ni kul? Vi ska inte göra något idag, så du kan komma hem när du vill. 
- Okej, ja vi hade det mysigt. sa jag och log åt Justins håll, han stog och kollade på mej. 
- Vad bra! Men vi ses senare kanske då?
- Ja, det gör vi. Hejdå! 
- Hejdå mamma, älskar dej. Puss.
- Puss på dej hjärtat. 
 
Jag la på och gick och satte mej i soffan igen. 
 
- Vill du göra något idag?
- Ja, det vore kul. Jag kan komma hem när jag vill. Vi sklle inte göra något.
- Vad bra. Men ska vi fixa oss då och gå till stranden eller ta en promenad?
- Visst, det låter kul, sa jag och reste mej ännu en gång från soffan. 
 
Vi gick tillsammans upp till hans rum. Vi klädde på mej, jag fick ta samma kläder som igår. Han satte på sej ett par svarta byxor och en blå skjorta.  
 
- Är du klar? frågade han som redan fixat sej. 
- Nej! Jag måste borsta håret, sminka mej och sånt. 
- Men.. stönade han otåligt.
- Jag kan bara ta lite mascara då. Okej? 
- Okej. 
- Kan jag låna en hårborste av er? 
- Visst, sa han och ledde mej till badrummet. 
 
Vi gick in i badrummet och sen fick jag välja mellan 5 stycken ungefär!
 
- Asso, Justin, allt skulle vara lättare om d bara gav mej en, för nu lär det ta ett tag att bara välja vilken jag ska ta! 
- Men, åhh. Här då? sa han och gav mej en lilaaktig  borste.
- Tack, nu sparade vi tid! 
 
Jag borstade snabbt egenom håret och smetade på lite mascara.
 
- Justin, jag är klar nu! Skrek jag så han sklle höra till sitt rum. 
 
Han kom in i badrummet. 
 
- Bra, då går vi. 
 
(justin) 
 
Vi gick tillsammans till hallen och satte på oss skorna. Jag öppnade dörren åt henne och låste efter oss. 
 
- Vart vill du gå? frågade jag och stannade till.
- Hmm. Spelar ingen roll. Där du inte blir attakerad av fans, sa jag. 
- Det kan vara bra. Men jag har ju min kepa och mina solbrillor. 
- Jo, för det verkar ju funka menar jag. För det var ju så jag kände igen dej. Sa jess och boxade mej i armen. 
- Hahahaha, ja. Men ändå. Jag kan skjutsa dej på min cykel eller, så kommer vi fortare fram till dit vi ska.
- Okej, men ska vi åka och bada? För i så fall måste jag hem och hämta mina badkläder. Sa hon och tittade på mej.
- Ja, vi kan åka och hämta lite saker till dej. 
- Ja, det är ju bäst. 
 
Jag gick och hämtade min ykel och hoppade på den och cyklade iväg sakt. 
 
- Justin!! Har du inte glömt någon? Skrek Jess efter mej. 
- Men du får ju hoppa på i farten. Skrek jag tillbaka. 
- Men det kan jag inte! 
- Jag stannade, och hon gick fram till mej.
- Kan du inte hoppa på i farten? 
- Nej. Det kan jag inte! sa hon och skrattade.
- Då är det bäst att du lär dej det nu! sa jag och cyklade överdrivet långsamt.
 
Hon satte båda händerna på pakethållaren och sprang sakta brevid cykeln. 
 
- Jag vågar inte Justin! 
- Jodå, sätt bara ena benet över. skrattade jag. 
- Nej, jag vågar inte, cykla långsammare!
- Men ska jag cykla långsammare så måste jag ju stanna!
- Ja, gör det då! skrattade hon och log åt mej. 
- Nej, då lär du dej inte. sa jag bestämt. 
- Okej, jag försöker då. Sa hon och blängde på mej.
 
Jag bara skrattade åt hennes försök att vara sur på mej. Jag cyklade lite, lite snabbare. Till slut tog hon ett skutt och satt på pakethållaren och höll om min midja.
 
- JAG KLARADE DET! skrek hon och var överlycklig. 
- Ja, se. Det var ju inte så farlig? Eller hur? 
- Nej. Sa hon. 
 
Hon tog upp båda händerna i luften och skrek ut ett ''WIIIHO'' 
 
- JAG KLARADE DET, JAG KLARADE DET JUSTIN! SÅG DU DET? 
- Ja, jag såg. Jag trodde jag skulle sprängas av lycka.
 
När hon var såhär lycklig kunde jag inte låta bli att känna likadant. 
 
- Så, vart bor du? frågade jag. 
- Kör förbi strandpromenaden, en liten bit förbi MC sen sväng in vid husen. Sen är det hus nummer 4. 
- haha, okej, svarade jag. 
 
Vi cyklade och pratade om allt och ingenting. Hon höll hela tiden om min midja och skrattade nästan hela tiden. Hon var så söt. Det går inte säga något om. Jessica Sundström. 
När jag hade kört in vid husen så stannade jag utanför hus 4, och hon hoppade av. 
 
- Jag kommer snart Justin. Sa hon och sprang in. 
- JAG ÄR HEMMA. HALLLÅ!! hörde jag henne skrika innan hon stängde dörren.
 
(jessica)
 
- Hej gummis. Sa mamma när jag kom in. 
- Hej mamma, sa jag och gav henne en kram. 
- Hade ni det kul? 
- Jadå, det var mysigt, han väntar utanför. Jag ska hämta mina badkläder bara. Men vart är pappa? 
- I köket. 
- Okej. 
 
Jag gick in i köket och gav pappa en kram. Jag såg att mamma stog och kollade ut genom fönstret. 
 
- Mamma, skräm honom inte! 
- Jag vill ju bara se hur han ser ut. Kan han inte ta av sej brillorna.. 
- Men mamma, hjälp pappa isället. Sa jag och sprang upp på mitt rum. 
 
Jag packade ner min lila bikini i en svart väska, sen tog jag en handduk och bytte skor bara, jag tog mina svarta sandaler med snörning upp till virsten.  
 
- Jag drar nu. Ses sen. Hejdå! 
- Hejdå älskling, svarade mamma och pappa i kör. 
 
Jag gick ut för dörren och han stog och väntade. Han cyklade iväg lite och småskrattadeåt mej. Jag sprang efter honom. Tog tag om hans midja och slängde över benet. Jag var på igen!
 
- JAG KLARADE DET IGEN!! 
- Hahahah, ja, borde du inte gjort det? svarade han och log åt mej.
- Jo. Men det är ändå kul att jag klarade det! 
 
Vi cyklade till stranden. Han stannade vid cykelparkeringen och hoppade av. Jag gjorde likadant med. Vi tittade efter två lediga stolar.
 
- Jag ser två. Sa jag. 
- Var? 
- Rakt fram typ. 
- Ja, vi drar dit då. 
- Vi gick dit och jag sa att jag bara skulle gå in på toan och byta om. 
 
Jag gick till toan och bytte snabbt om till min bikini och packade ner kläderna i väskan. Sen gick jag tillbaka till Justin. 
 
- Ska vi bada? sa han så fort jag kommit tillbaka. 
- Visst, sa jag..
 

comments? 


love / elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards