justindbblogg

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Bieberlicious - 9 mars 2011 18:36

  

vi saknare en jävla massa frågor kan jag ju säga! vi vill ha det nuuuuu!! 

som det står: 

mer frågor

mer update

mer noveller 


så snälla, kan vi få frågor eller? 


love / elin & julia



Av Bieberlicious - 9 mars 2011 17:22


grymt snygg eller vad?


Glöm inte frågestunden!


// Julia

Av Bieberlicious - 9 mars 2011 14:31

min dag har ägnats åt att göra en egen supportvideo till Jelena, visst det är inte den bästa som skådats här men det är den första jag gjort i hela mitt liv och jag är nöjd att jag klarade av det! kolla på den och låt mej höra vad du tycker! 


vad tycker ni? snälla låt mej få höra! 


glöm inte frågestunden ! ;) 


love / elin

Av Bieberlicious - 9 mars 2011 12:57

-          USCH Justin du vet att jag hatar pussar på kinden och ännu värre den där blöta. Sa jag och spelade sur. När han stängde ögonen och flinade passade jag på att ge honom en ännu blötare kyss på munnen men till min förvåning besvarade han den.

Jag avslutade kyssen och tittade på Justin som log nöjt.

-          det var meningen att du inte skulle vilja ha den där kyssen, sa jag och reste mej upp och gick fram till min resväska och började klä på mej…

 ______________________________________________________________________


 


Del 37

 

Justins perspektiv

 

Det som Julia inte visste var att Jaden skulle följa med till New York. Det kommer bli grymt ju. Vi började klä på oss och jag sprang in till badrummet för att ta en dusch och när jag var klar där så hoppade Julia in. Jag tog på mej ett par röda byxor och en svart vanlig t-shirt, jag tog även på mej mitt korshalsband.

När Julia kom ut ur duschen tog hon på sej ett par svarta tights och en stickad kofta över det.


En halvtimme stod vi på flygplatsen och väntade på resten från mitt Crew. Nu väntade vi bara på Jaden och Willow som skulle följa med. Efter en sund av väntan så tror jag Julia insåg att alla va där.


-          vad väntar vi på?  Alla är väl här? Frågade hon förvirrat

-          nej inte riktigt, vi väntar på fyra stycken till sen kan vi åka, sa jag och pussade henne på näsan. Hon tittade surt på mej och jag vet att hon inte gillar pussar i ansiktet, man kan få pussa henne på kinden om man inte gör en blöt en. Jag stod och log åt mej själv eftersom jag kom och tänka på den blööööta pussen jag gav henne på kinden imorse.

-          Justin, inte i ansiktet, sa hon och flinade.


När vi väntat i 10 minuter och Usher och Scooter hade gått och checkat in vårat bagage kom dom. Jaden , Willow, Chaz och Ryan. Chaz och Ryan har jag och Julia inte träffat sen vi var på Bahamas eftersom att dom bor i Kanada där jag bodde förut. Chaz och Ryan kom lite före Willow och Jaden och jag tror att Julia inte hade sett dom än eftersom att hon sprang fram och bokstavligen hoppade på killarna. Jag kunde inte låta bli att skratta för dom såg så förvånade ut när hon kom och hoppade på dom. Dom började också skratta och sen kom dom mot oss. Jag såg att Jaden och Willow kom bakom dom nu, eftersom att dom gick med ryggen mot dom så hade Julia inte märkt något ännu, jag tänkte bara på hur det skulle bli när hon ser att det är dom…


Julia slöt upp vid min sida och sen kollade hon på syskonen som kom gående mot oss.

Jag såg hur hon började andas fortare och jag kunde inte undgå att ännu en gång börja. Hon började små hoppa lite och jag såg hur hon satte handen för munnen för att inte skrika.


-          Julia ta det lugnt, det är bara Jaden han ska vara med under den här lilla turnén.

-          BARA Jaden sa hon högt och jag såg att Jaden hade hört det vi hade sagt.

-          Snälla Julia skrik inte vad du än gör.

-          Nejdå , jag ska inte , sa hon och började andas häftigt igen. Jag suckade och gick fram till Jaden och så gjorde vi vårat handslag och började snacka lite.


När vi stått och snackat en stund så ser jag att Julia står helt ensam och kollar på oss så vinkade till henne som att hon skulle komma till oss och hon gick sakta fram till oss och ställde sej bredvid mej och kollade på Jaden som log mot henne.


-          Hej, jag är Jaden, sa han och kramade om henne

-          Haha , Jaden jag tror att hon redan vet det, sa jag och tittade på Julia som kollade på Jaden som om hon hade sett ett spöke.

-          Haha ja kanske det , men varför så glad att träffa mej när du är tillsammans med Justin Bieber liksom? Frågade han henne och hon bara flinade åt mej och sen sa hon

-          Haha jag är inget fan av honom, så jag tycker inte att det är så stort, men jag är ett stort fan av dej, hon rodnade. Vad gulligt

-          aww, du rodnar, sa Jaden och då började hon skratta.

-          Men..sk..a ni..med till..Ne..w Yo..York? stammade hon fram

-          Haha, ja det ska vi sa Jaden och log mot mej som bara flinade.


Under hela flygresan satt Julia och pratade med Jaden och om han inte varit så mycket mindre än oss skulle jag ha varit avundsjuk men han är ju 4 år mindre än oss så det är ingen idé att vara avundsjuk. Framme i New York kom det flera bilar och hämtade upp oss alla och så åkte vi till hotellet. Vi fick våra rum och jag och Julia fick såklart dela med varandra.


Vi packade upp våra kläder och sen la vi oss i sängen och kollade på film. Klockan var ju bara två på eftermiddagen men vi var trötta efter resan så vi myste bara i sängen med film.

Filmen vi kollade på var riktigt dålig så jag låg och småpussade Julia på  huvudet och ibland fick jag en kyss, hon verkade inte heller tycka att filmen var så bra så jag stängde av Tvn och så la jag mej över henne och kysste henne och hon besvarade mina kyssar, det blev allt vildare och hon drog av min tröja och jag hennes. Hon knäppte upp mina byxor och drog sakta av dom medans jag krånglade med hennes tights som satt väldigt tight haha , men när jag väl fick upp dom så försökte jag knäppa upp BHn just som jag fått upp den öppnas dörren…

______________________________________________________________________


hahaha , vilka är det som kommer här och avbryter då?

 

// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards