justindbblogg

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

You and Me, chapter 3 - Justin Bieber?

Av Bieberlicious - 4 maj 2011 18:52

jag la ner mobilen på bordet och mamma tittade på mej. 


- var det miley? 

- ja, hurså? frågade jag undrandes. 

- nä, jag bara undrade, tänkte om du hade en kändisromans på gång. sa mamma och blinkade åt mej. 

- haha, nejdå! inte just nu! miley kommer hem på tisdag, så vi ses nog på onsdag då eftersom jag har intervju med MTV och massa. 

- okej, det låter bra, svarade hon och log. Jag gick och satte mej vid teven som Daniella satt och kollade på. gissa vad det var på teven? 'Miss New York' haha, aja, jag kollade på det jag med inann vi skulle äta. 



 


när jag ätit klart tog jag min tallrik och satte mej där uppe vid datan, kollade lite på twitter och det stog en massa om @justinbieber om att han var här i L.A och skulle vara här ett tag. ''jaha'' tänkte jag lite för mej själv, jag loggade in på min msn (min fans msn) och det innan jag kanppt kommit in får jag kanske ca 300 som skriver till mej, alla skrev nåt som ''OMG i love you! Hi!'' och jag svarade lite kort på vissa och sen fick jag logga ut igen, jag loggade istället in på min andra msn som ingen annan vet om lixom, mer än familj och vänner. Selena var inne. 


''hej!'' skrev jag till henne. 

''hallå! det var länge sen!'' 

''Ja, det var ju det. vad händer hos dej då?''

''nä, ingenting, har ganska tråkigt, men skönt att vara här i L.A, alla 'kändisar' åker visst hem från sina tourer och allt nu'' 

''ja, det verkar som det! det var längesen jag såg något av dej, kanske kan ses nån dag snart?''

''hmm, ja.. klockan är nu 4, har du lust nu eller?'' 

''ja! visst, vart och när ska vi mötas?''

''kan du inte komma till Santa Monica square park?'' 

''jo, jag kommer dit! hinner du dit på en kvart eller ska jag kanske komma upp och hämta dej eller du hämsta mej?'' 

''jag kommer till dej! om hmm, 15 minuter?'' 

''det blir bra! ses då om 15 minuter!'' skrev jag och vi båda loggade ut. 


allt gick lite fort där.. men jag gick iaf ner till mamma. 


- mamma, Selena, Selena Gomez vet du? kommer hit om en kvart så åker vi någonstans då. 

- okej, bara du har mobilen så du kan ringa om det blir för mycket! är hon också hemma nu? 

- jadå! alltid mobilen med mej! ja, hon kom hem typ förra veckan tror jag. och hon komemr vara i sitt hus här i L.A ett tag, och det var ju länge sen vi hörde från varann så vi kunde lika gärna ses! 

- ja, det bli väll kul! 

- jättekul! 


jag gick upp och borstade igenom håret bara och gick ner igen, då plingade det på dörren och jag gick dit. 


- Valeria! sa Selena glatt och kramade om mej. 

- Selena! oh, det var längesen du! svarade jag och kramade om henne med.

- Ja, att det var! hörde att du hade film på gång, kul! sa hon med leende på läpparna. 

mamma kom till oss. 

- hej Lila! sa selena och kramade min mamma. 

- det var inte igår! sa mamma. 

- nej, absolut inte! men det verkar ju som många har ledigt nu ett tag så det kanske blir en liten träff nån gång med alla vänner. log selena. 

- ja, det kunde vara kul! ni får vara här allihoppa om ni vill! ha en lite girlnight!

- haha, jo, det kunde vi ha. 

- Ska vi gå? frågade jag som fått på mej skorna. 

- visst! 

- hejdå mamma! jag pussade mamma ett hejdå. 

- hejdå Lila! hoppas det blir at ses snart igen! sa selena och dom kramade varann. 


vi gick ut till bilen och satte oss och körde iväg mot Santa Monica square park, det tog inte så lång tid s snart var vi framme och gick ut ur bilen och satte oss på en parkbänk. Selenas mobil klingade till och hon tog upp den. 


- Justin är här och undrar om jag kan ses? lust att träffa han? ni könner varann eller?

- Visst, han kan väll komma? och nej, aldrig träffat han, sett han på bilder ´, och ah, han är snygg! svarade jag och kollade i mina händer.

- haha, ja, det är han. men okej om han kommer? 

- absolut! 

- bra! 


hon knappade in svaret och han skulle komma om några minuter, eller typ 15 minuter.. 


____________________________________________________________________


sorry för kort chapter men ska äta och massa nu. ;) 


kommentera! 


delen är skroven av elin! :d 


har inte härmat en annan blogg, för visst har dom inte skrivit på detta sätt? NEJ! 


love / elin 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards