justindbblogg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

1000 inläääääägg !!

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !


helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :( 


Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blogg.se) om det är någon som är intresserad så klicka in på bloggen och läs inlägget :) 



DET HÄR ÄR DET 1000:E INLÄGGET PÅ JUSTINDBBLOGG.BLOGGPLATSEN.SE OCH DET ÄR ANTAGLIGEN DET SISTA OCKSÅ :( 


ha det fint, men följ oss gärna på; www.bieberprank.blogg.se www.emane.blogg.se www.jamaise.devote.se 


ha det !! PUUUSSS 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 16:59

Justin Bieber har hällt kallt vatten i dom virvlande rykterna om att han kommer fria till flickvännen Selena Gomez på hennes nittonde födelsedag 22a Juli. Snabbt sa han att rykterna inte var sanna. Det skrevs i förhand i British now magazine att Ju...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Skapa flashcards