justindbblogg

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Bieberlicious - 3 mars 2011 21:49

Jag, Stefan och Christer hoppade ur bilen på Justins uppfart 10 minuter senare där vi mötte upp Kenny Justins livvakt som följde poliserna runt i huset medans jag stod utanför och väntade. Själv.


Jag tog fram min mobil och skulle kolla va klockan va så jag drog pekfingret över skärmen för att låsa upp den när jag känner två händer på mina axlar.

 _________________________________________________
___________________________

Del 27

 

Julias perspektiv

 

Jag vände mej om och där stod han snyggare än någonsin. Han hade på sej ett par gråa mjukis byxor , en röd Adidas tröja med vita ränder och en Svart keps med ett rött märke på.

Själv har jag på mej en marinblå blommig tunika och ett brunt skärp i midjan. På fötterna hade jag ett par chockrosa Converse.


Jag tog min hand på Justins kind och drog försiktigt mitt huvud mot hans så våra näsor nuddades. Då kunde jag inte vänta mer så jag slöt ögonen och pressade ömt mina läppar mot Justins. Jag drog mej sen undan och kramade honom länge och hårt.


-          Ni kan gå in i huset nu, vi sitter i bilen här på uppfarten, är det något så är det bara att komma hit eller ringa, och vi plingar på eller ringer om det är något. Är det okej? Frågade Stefan.

-          Ja, vill ni ha något innan ni går och sätter er i bilen? Frågade Justin så gullig som han är.

-          Nej tack, det är bra. Det kommer två andra poliser och byter av oss vid sex tiden som heter Bosse och Dylan. Dom kommer bara vilja prata med er och sen går dom och sätter sej i bilen här på uppfarten som vi ska göra. Sa Stefan.


Jag och Justin gick in. Vi satte oss i soffan och kollade på tv och myste tills klockan blev halv sex då vi blev hungriga.


-          vad vill du ha att äta gullet? Sa Justin flirtigt mot mej och jag började bara fnissa åt honom.

-          Hmm…vi kanske kan beställa pizza ? frågade jag

-          JAA, skrek Justin

-          Och nu blev jag döv , garvade jag fram

-          Förlåt älskling sa han och kysste mej länge på läpparna och jag kunde inte göra annat än att kyssa tillbaka.


Vi gick ut och berättade för Stefan och Christer att vi skulle beställa Pizza.

-          Bosse och Dylan kommer om 20 minuter så det är dom som kommer vara här då.

-          Okej , men det är väl okej för dom?

-          Jadå , bara det är dom som öppnar och inte någon av er. Sa dom och kollade strängt på oss.

-          Nejdå vi låter dom sköta det.

-          Bra , vi syns imorgon. Vi kommer hit vid sju tiden och byter av Bosse och Dylan fast vi väcker inte er då.

-          Okej bra , sa jag och skrattade lite lätt.


20 minuter senare så hade vi hälsat på Bosse och Dylan så vi gick och satte oss i soffan igen och dom i köket i väntan på snubben som ska lämna pizzan.


Ytligare 10 minuter senare plingar det på dörren och Bosse och Dylan går i väg för att öppna dörren. Vi hörde hur dom pratade med han och sen betalde dom med pengarna vi hade gett dom. Vi hörde sen hur dom sa tack och typ hejdå. Då hörde jag det jag aldrig trodde jag skulle få höra. Skottet från en pistol.

__________________________________________________
_____________________


NU FÅR NI TA OCH KOMMENTERA MERA !!!!!!


// Julia

Av Bieberlicious - 3 mars 2011 19:42

Det jobbigaste kommer bli i skolan då dom kommer stå längst bak i klassrummet hela tiden och ha koll på allt och alla. Men det är så jag kommer få leva ett tag framöver.


-          är det något mer ni undrar över?  Frågade polisen som satt och pratade med oss

-          nej , allt är nog klart, sa mamma och log mot poliserna

-          bra , vi hör av oss så fort det är något vi får reda på.


 _________________________________________________
_____________________


Del 26

 

Justins perspektiv

 

Jag hoppas verkligen att allt går bra nu och att inget händer Julia eller hennes mamma.

Det är verkligen orättvisst att dom ska behöva gå igenom allt detta när det är den som mördat hennes pappa som borde sättas dit och få känna hur det känns.


Julias perspektiv

 

I bilen på väg hem så åkte jag och mamma i en bil och alla poliser i en bil bakom oss.


Väl hemma gick alla poliser in och kollade igenom alla rum i hela huset, och sen bakgården. Det känns så konstigt att det alltid kommer vara två stycken poliser som följer mej vart jag än går.


-          så nu kan ni, sa den unge polisen.

-          Okej, tack, kommer ni var här inne eller ute nu? Frågade mamma poliserna.

-          Vi skulle gärna vilja prata lite mej dej Jessica i köket en stund? Sa dom och kollade frågande på mamma.

-          Okej , men Julia du kan väl gå upp på ditt rum så länge eller nåt. Sa mamma och log lite mot mej.

-          Jo visst kan jag det. Men kan jag åka till Justin sen när ni har pratat?

-          Ja det kan du, men då följer Stefan och Christer med som vi sa. (Stefan och Christer är dom två poliser som kommer vara med Julia på dagarna)

-          Okej , men kommer ni behöva vara där inne då? Frågade jag och kollade mot Stefan och Christer.

-          Nej vi sitter i bilen utanför, sa den tjocke polisen som hette Stefan och flinade.

-          Tack , svarade jag och log mot honom.


Jag gick upp på mitt rum och satte mej på golvet och tittade på kortet jag har på pappa och mej från när jag var liten. Gud vad jag saknar honom. Om han skulle varit vid liv nu så hade han säkert vilja träffa Justin och se om han är en bra kille för mej. Men han är med mej nu också fast på ett annat sätt. Han kommer skydda mej genom allt.


När jag satt på golvet bredvid sängen och tänkte plingade mobilen till. Jag tog upp mobilen och läste smset från ”snyggastesötastesexigastebabenJUSTINBIEBER” nej jag har inte bytt namn för Justin vill att jag ska ha det eftersom att jag heter likadant på hans mobil, hahah han är så söt.


”hey, älskling, kom hit när du kan, vi är ensamma ;) xoxo JB

 

”hej på dej med babe! Jag kommer om ett tag, poliserna ville prata med mamma sen kommer vi. Dom ville kolla igenom ditt hus innan dom kan sitta utanför. Xoxo JS

(för er som inte vet så heter hon Julia Alice Stevens)

 

Jag log åt hur grymt gullig han är. Vad menade han med att vi är ensamma? Menade han att vi skulle göra det där? Vi hade ju ”börjat” några gånger på Bahamas, men det var alltid någon som kom in eller så hade vi inte tid. Men är jag verkligen redo för det ? det visar sej antar jag.


-          ska vi åka då Julia? Frågade Christer nerifrån.

-          Ah, jag ska bara stoppa ner lite saker i en väska.

-          Ska du sova hos Justin? Frågade Stefan och jag kunde nästan höra hur han flinade, han var verkligen en skön snubbe.

-          Om det är okej? Frågade jag försiktigt

-          Ja det är okej, vi säger till dom som ska byta av oss att åka dit i stället, svarade Christer


Jag, Stefan och Christer hoppade ur bilen på Justins uppfart 10 minuter senare där vi mötte upp Kenny Justins livvakt som följde poliserna runt i huset medans jag stod utanför och väntade. Själv.


Jag tog fram min mobil och skulle kolla va klockan va så jag drog pekfingret över skärmen för att låsa upp den när jag känner två händer på mina axlar.

__________________________________________________
____________________


NU HAR NI FÅTT EN DEL ! JAG SKA BÖRJA MED NÄSTA !!

 

// Julia

Av Bieberlicious - 3 mars 2011 19:22


Justin har även skrivit att han ber om ursäkt för att han pekade finger åt en paparazzi , han tyckte det var dumt gjort och ångrade sej.

Han gjorde det för att han blev så arg när ingen släppte förbi honom när han skulle köra.

 

vi godtar din ursäkt Justin!!

 

// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards