justindbblogg

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Bieberlicious - 2 mars 2011 21:57

FÖRLÅT ATT NI INTE FÅTT NÅGON NOVELL IDAG ELLER IGÅR , MEN IGÅR SÅ VA JAG HOS GAB OCH SOV ÖVER DÄR OCH IDAG HAR JAG VARIT PÅ BIO MED MIN FARMOR, JAG HAR ALLTSÅ INTE VARIT HEMMA PÅ TVÅ DAGAR OCH HAR DÄRFÖR INTE KUNNAT SKRIVA! men imrg ska jag skriva minst två delar!!

 

 

OOOOMMMMMBBBBB JAG HAR 4 BILLJETTER TILL NEVER SAY NEVER PREIMIÄREN I UPPSALA !!!! AHHHG VAD JAG LÄNGTAR !!!!!!

 

Love u beliebers !

 

// Julia

Av Bieberlicious - 2 mars 2011 21:32

http://straddlingthestateline.tumblr.com/post/3602183894/beliebinjus-omg-just-cried-it-s-sad-how-the


jag sitter och stortjuter just nu. Det är hemskt hur man akn få uppleva sin födelsedag, kom igen. Låt dom va lite. Selena gråter ju till och med i slutet. Fyfan på er fake beliebers. Justin mår såhär p.g.a er! 


// elin

Av Bieberlicious - 2 mars 2011 21:26

det är bra av han att ahn gör såhär. det kanske får dom att fatta att känisar vill ha ett liv dom med. SÅ BRA JOBBAT JUSTIN ! LÅT DOM INTE KÖRA ÖVER DEJ! 


btw, är nt justin och selena gulliga eller? :)


// elin 


Av Bieberlicious - 2 mars 2011 20:39


jag satt och surfa runt på justin bieber och hittade den här videon ! Tycker ni ? Jag tycker dom är skit söta ! ;D


bieberlöööve /gab

Av Bieberlicious - 2 mars 2011 17:11

  

Vad tycker ni om JELENA? Vad tycker ni om att Justin och Selena är tillsammans/dejtar? Vi vill veta ALLT, så skriv på :) Och vi vet att ni har något att skriva för något måste ni ju iallafall känna när ni ser bilderna på dem eller läser saker m.m


KOMMENTERA TANKAR M.M , JAG KOMMER SVARA PÅ ALLA !! :D 


Bieberlove // elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards