justindbblogg

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Justin Bieber campade vid Grouse Mountain Lodge i Whitefish, Montana

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 16:47

Justin Bieber checkade in på Grouse Mountain Lodge, där den finaste sviten kostar 279 dollar per natt på 5-7 Juli med några andra människor och gick och fiskade. Montana måste vart in the middle of nowhere stället han twittrade om.

 
Justin twittrade tidigare i veckan några bilder på honom när han campade på ett fint ställe. Han skrev " Come find me " och det gjorde man! Några källor bekräftade att Justin var i Whitefish, Montana den här veckan med sin familj! " Han checkade in på Grouse Mountain Lodge 5e Juli och checkade ut 7e Juli. " berättar en källa. " Han var med sin familj. "
 
 
En annan källa berättar att han checkade in under namnet " Bieber " han var alltså inte orolig för att bli hittad.
 
Trots att Justin checkade in på Grouse Mountain Lodge betyder inte det att han sov där båda nätterna. Han twittrade att han campade 5e Juli. " Justin och hans familj fiskade i Whitefish Lake som ligger ungefär en mil därifrån. " berättar en källa.
 
Så vilka var Justin där med? En källa berättar att han var där med hans pappa, hans pappas fru, Jazmyn och Jaxon och en tonårskille och en tjej. Jeremy twittrade att han var i Atlanta när Justin var och campade. Skrev han det för att lura alla? Eller var Justin med några andra?
// elin 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards