justindbblogg

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Bieberlicious - 21 mars 2011 21:03


NU SKA JAG (ELIN) GÖRA EN SUPPORT VIDEO TILL JUSTIN OCH ALLA LÄSARE OCH BELIEBERS SKA SKICKA IN BILDER TILL MIN EGEN HOTMAIL! 


hur ska jag göra?: jo, jag har tänkt att om ni skickar in en bild på dej själv som ni håller i ett papper där det står ''we support you justin, come to sweden!'' eller något sånt! eller så redigerar ni en bild på er själva som det står något sånt likadant. när ni är klara så skickar ni in bilden till stina.wilma@hotmail.com så kommer du vara med i min support video som jag kommer skicka ut på youtube och sprida omkring om ni hjälper mej! MEN SKICKA IN BILDER! jag vet nt hur lång tid ni ska ha på er men kanske 3 - 4 veckor? sen så fixar jag den. men viktigast är att ni skickar in bilder! :D 

ni får datum och sånt nån annan dag! 


love / elin 

Av Bieberlicious - 21 mars 2011 20:59

   

Justin Bieber: Never Say Never 3D har överträffat Michael Jacksons This Is It med att bli den mest framgångsrika konsert-tema film på hemmamarknaden. Never Say Never har hittills tagit en stor summa med totalt $ 72.200.000 sedan den kom ut i februari, jämfört med $ 72.100.000 som infördes av This Is It 2009.

Det tog en övergripande $ 189.100.000 i hela världen, medans Never Say Never ligger nu på $ 10.800.000 internationellt. Miley Cyrus's Best of Both Worldskonsert film tjänade endast $ 5.000.000 internationellt medan Jonas Brothers "The 3D Concert Experience som har gått ännu värre, med endast $ 4 miljoner.

Justins skor har funnits i Bata Shoe Museum. Hans fans i åldern från cirka fem till 15 skrek när museiintendent avtäckte en glasmonter med ett par lila SupraSkytops skor. Ett fan Celeste sa: "Att vara så nära är fantastiskt. Han bar dem i samförstånd. "


Top 5 filmerna i USA!
1. $72,208,000 — Justin Bieber: Never Say Never
2. $72,091,016 — Michael Jackson’s This Is It
3. $65,281,781  –  Hannah Montana/Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert Tour
4. $19,162,740 — Jonas Brothers: The 3D Concert Experience
5. $15,012,935 — Madonna: Truth or Dare


Justin Twittrade:
"STOLT över # NEVERSAYNEVER3D och tacksam för alla fansen som gör det till # 1 inkomstbringande konsert doc genom tiderna!! MJ är fortfarande den största! # # HEDRAD WEGJORDEDET # JAGÄLSKARMINAFANS # NEVERSAYNEVER

.. men MJ är fortfarande och kommer alltid att vara kungen av pop! och hela världen fick en lång väg att gå. # # MJtheGreatestEVERSHOWRESPECTTOTHEKINGOFPOP "

Jon M. chu twittrade:
"Ahhhh! # 1! Mycket kärlek till @ scooterbraun @ ParamountPics & alla Beliebers som gjorde detta! FANTASTISKT. "
"Vi gjorde det! @ JustinBieber Never Say Never är nu # 1 konsert tema film genom tiderna överträffade Michael Jackson! Ah! "


love / elin  

Av Bieberlicious - 21 mars 2011 20:57

vad tror ni alla beliebers om detta? :D


love / elin   

Av Bieberlicious - 21 mars 2011 20:51

U smile, i smile - Del 8

(jessica)
 
- Hej, mamma, hej pappa. Sa Sandra och en tår började rinna. 
- Sandra, älskling, hur mår du? sa mamma och typ grät sönder sej. 
 
Hon sa ingenting, bara sprang fram och kramades länge, länge. Mamma släppte henne och pussade henne i pannan. 
 
- Älskling, vart har du varit? 
- Ända sen morfar gick bort har jag vart på sjukhuset. 
- Varför har du inte hört av dej då? 
- Hade inte era nummer. svarade hon kort. 
- Men nu är du här! Och du ska vara här, bo här! La sej pappa i.
- Ja, om jag får såklart.. Sa hon tyst. 
- DET ÄR KLRART DU FÅR! VA INTE DUM!! Sa pappa. 
- Tack. 
 
Vi tog av oss ytterkläderna som vi inte fått av oss än och jag sa att jag skulle fixa mej lite och gå till Justin. 
 
- Kan du inte ta med dej Sandra medans vi fixar hennes rum då? sa mamma i maten vid 5 tiden. 
- Jo, vill du det Sandra? frågade jag, det kändes lite lustigt att fråga nån annan i huset än bara mamma och pappa. 
- Ja, en liten stund, sen ska jag nog sova tidigt. Jag är trött. 
- Mamma, jag är klar. Kan jag gå och ringa Justin? 
- Gör det. svarade mamma. 
 
Jag gick iväg och knappade upp Justin. 
*Vill du ringa Justin Bieber?* stog det på displayen. 
Några signaler gick fram innan nån svarade. 
 
- Justin här? 
- Hej, det är jag. Jessica. 
- Hej Jess, gördu? 
- Typ ingenting, har precis ätit. Är det okej om vi ses snart? Om du vill? 
- Visst. Okej om Chaz hänger på? 
- Arå, okej om Sandra hänger på? skrattade jag. 
- Är hon hos er?! sa han förvånat.
- Ja, hon var på sjukhuset och mådde bra så hon bor här nu!
- Vad kul Jess! Självklart kan hon hänga med. Men Chaz är bara med i typ en timme. 
- Ah, Sandra med, sen kan vi ju hitta på något? 
- Ja, visst. Men ska vi mötas vid MC eller? 
- Visst, kommer om en timme? 
- Ah, messa! 
- Okej, ses, hejdå! 
- Hejdå. 
 
Vi la på och jag gick till dom andra som höll på med disken. 
 
- Sandra, vi träffar Justin och Chaz om en timme? Går det bra? 
- Visst! Vad kul! 
- Jag går upp till datan en liten stund och fixar mej lite. Kommer snart.
- Okej.
- Och Sandra, vill du fixa dej kan du komma upp till mej om du vill. 
- Ja, tack, jag kommer sen. 
 
Jag gick upp för trappan och låste om mej. Satte på datan, jag skrev in mitt lösenord och det ploppade upp en massa ''popup fönster'' jag bara stängde ner dom och loggade in på msn. Jag hade fått 3 nya mejl, jag kollade på dom. Det var bara några från typ facebook och twitter. Dom tog jag bort direkt. 
Jag såg att Julia och Gabriella var inne. Jag skrev ett ''hej'' till dom båda och fick ett ''hej'' tillbaka snabbt. 
*wazzz' up?* skrev jag. 
*ingenting, vad har du gjort idag?* från Gaby. 
*Öh, vart med Justin och hämtat min syster Sandra från sjukhuset, sj?* 
*JUSTIN VEM?!, DIN SYSTER VEM?!* 
*Bieber.. Och Sandra.. Du vet som jag sa en annan gång. xd* 
*Jaha, vad roligt gummis!*
*Ja, vill du med utoch träffa Justin nån dag?*
*MEN OFC!!!!* 
*hhaha, okej* 
* haha* 
*men du gaby? Jag ska dra och fixa mej nu, jag ska snart ut, men vi ses nån dag. Puss*
*Oki, puss* 
 
Jag kollade bara några bloggar sen så stängde jag av datan igen. Jag tog på mej en blå- vit randig tröja och hade mina ljusa kortbyxor. Jag såg att klockan redan var halv 6. Så jag geggade på lite mascara och sen tog lite rough om kinderna, sen kände jag mej nöjd. Sandra knackade på. Jag låste upp dörren och hon kom in.
 
- Kan jag låna lite mascara av dej? frågade hon snällt.
- Självklart. 
- Tack, vart finns det?
- I mitt badrum.
- Okej. 
 
Hon gick in i badrummet och efter 5 minuter kom hon tillbaka och var jättegullig. 
 
- Ska vi gå? frågade hon och log snett.
- Ja, vi ska vara där kl 6, det tar typ 5- 10 minuter att gå till MC så vi kan gå om 10 minuter? 
- Okej, jag går ner till mamma och pappa.
- Görså, jag messar Justin och säger att vi går snart, men hittar du hem sen? 
- Jadå, det gör jag! 
 
Hon vände sej om och gick ner för trappan och jag tog fram min mobil och messade Justin. 
 
Till Justin: Sho! Vi drar snart. Om 10 miuter. Ses! 
 
Det tog inte lång tid innan jag fick ett ''Okej'' till svar. Jag sket i att svara på det och bara gick ner till dom andra. 
 
- Sandra!? Ska vi dra!!? Skrek jag genom huset. 
- Visst. Fick jag till svar.
 
Hon kom från köket och till hallen, vi satte på oss skor, eftersom det var så varmt så tog vi inga jackor. 
 
- Hejdå mamma, hejdå pappa. Sa jag. 
 
Mamma och pappa kom ifrån tv- rummet och kramade om oss båda.
 
- Hejdå älsklingar. 
 
Vi gick ut ur dörren och började gå. 
 
(justin) 
 
- Justin! klockan är kvart i nu! ÖKA! skrek Chaz till mej. 
- Chilla broo, sa jag tillbaka och kom ut ur badrummet. 
- Kom igen nu, nu drar vi om du vill träffa henne.
- JAA, jag är påväg! 
 
Jag gick till hallen, satte på mej skorna, jag sket i jacka, och Chaz gjorde samma sak. 
 
- Let's go! sa Chaz. 
- Chaz.. Let's ro, ro, ro, Chaz let's go, go, go.. sjöng jag.
 
Vi gick ut och det tog ca 5 minuter till MC, så vi var framme typ om 3 minuter nu. Vi snackade lite och tillslut var vi framme vid MC. Jag såg Jess redan där borta. Jag gick lite snaabbare, sen var vi framme vid dom. 
 
- Hej Jess! Sa jag glatt till henne och gav henne en kram. 
- Hej Justin! sa även hon och och tog emot min kram.
- Och hej, jag heter Justin Bieber, och du måste vara Sandra. Sa jag och höll fram handen. 
- Hej, Sandra Sundström. Kul att träffas! sa Sandra till mej och skakade min hand. 
- Så du är Jessica då? Sa Chaz helt plötsligt och gav Jess en kram.
- Haha, ja det är jag! sa hon och kramade om honom. 
- Vart ska vi? frågade jag smabbt. 
- Jag vet inte, vart vill DU? svarade Jessica.
- Spelar ingen roll, vart vill ni alla då? 
- Vi kan dra till stranden? sa jag. 
- Ja, jag älskar att vara på stranden! småskrek Jess.
- Okej. Vill ni dit? sa jag och kollade på Chaz och Sandra.
- Visst. Svarade båda två i kör. 
 
Allihopa gick ner mot stranden. Det tog inte mer än 10 minuter innan vi var vid stranden, när vi var där så såg vi en fotboll låg på stranden. 
 
- Någon som är sugen på fotboll? sa jag roat.
- JAG ! Sa alla på en gång. 
 
Precis då ringde det i Sandras mobil. Hon gick iväg en bit så vi hörde inte va hon sa, klockan var 7 nu och Chaz skulle hem kl halv 8 för han skulle åka nånstans. Sandra kom tillbaka.
 
- Jessica, jag måste dra hem. Det var mamma, hon sa att jag kunde komma hem och hjälpa till lite med rummet, hur jag ville ha det osv. Så jag går. 
- Okej, säkert att du hittar hem då? svarade Jess.
- Jadå, det gör jag. Ses sen kanske? Messa annars. 
- Arrå, hejdå Sandra! vinkade Jessica samtidigt som hon vände sej om.
- HEJDÅ SANDRA! skrek jag och Chaz. 
 
Hon vände sej om och vinkade lite sen gick hon med snabba steg därifrån. 
 
- Äh, asso, inte för att vara tråkig, men jag måste nog med dra om jag ska komma hem till halv. Sa Chaz lite tveksamt. 
- Det är lugnt broo, gå du! 
- Okej, och Jessica, det var superkul att träffas, även om det inte blev så länge. 
- Desamma Chaz, ses nån annan dag! 
- Det gör vi, hejdå! 
- Hejdå! 
 
Han gick sin väg och Jessica satte sej i sanden. Jag satte mej brevid henne och la min hand över hennes. Jag tittade henne långt in i ögonen.. 


______________________________________________________________


sorry, men är grymt trött så ska snart sova, det blir inga bilder idag heller. tack för alla kommentarer! när jag kollade så hade vi 27 nya kommentarer, tack! :d 


ni får bara en idag för jag måste plugga! hörs imorrn! :d 


love / elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards