justindbblogg

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Bieberlicious - 8 mars 2011 20:40

fick en kommentar där det var en som frågade VART man skulle ställa frågorna?

 

SVARET : SKRIV I EN KOMMENTAR !!!

 

puss & kram Julia och Elin

Av Bieberlicious - 8 mars 2011 20:02

  

bara för att detta är typ min favvobild på justin :') 


FORTSÄTT STÄLL SÅNNA HÄR FRÅGOR! DET ÄR JÄTTEKUL NÄR NI FRÅGAR TILL OSS OCH JAG ÄLSKAR ATT FÅ KOMMENTARER TILL MEJ OCH OM JULIA OCH MEJ OCH GABY! ÄLSKAR DET HÄR! DET ÄR SUPERKUL ATT LÄSA ERA FRÅGOR! :D 


love you all so freaking bad! 


- börjar det bli dåligt med att kommentera igen? så kommentera! ;) 


love / elin 

Av Bieberlicious - 8 mars 2011 15:28

-          Jaja , hoppa upp då , sa jag. Han ställde sej på sängen med rumpan riktad mot mej och det var perfekta läget att slå på den och då är vi kvitt från tidigare. Jag höjde handen och precis när jag drämde till så vände han sej om…

 _____________________________________________________________________


Del 36

 

Julias perspektiv

 

...om och jag slår till honom mellan benen. Han gav ifrån sej ett stön och la sej ner i sängen. Jag kunde inte hålla mej för skratt så jag låg på golvet och vek mej av skratt.


-          AAAAJJJJ Julia vad var det där bra för ? frågade han och stirrade irriterat på mej som låg på golvet.

-          HAHAHAHAHAH , jag skulle bara ge igen och slå dej på rumpan men ja, det kan ju gå som det går när du vänder dej om precis när jag slår. Sa jag och lipade åt honom som bara skakade på huvudet.

-          Kom och hjälp mej nu att stänga din överfulla väska. Sa han som nu satt på väskan. Jag samlade mej och så reste jag mej upp och gick fram till Justin som satt på väskan och trummade lite lätt, han trummar verkligen på allt han kan.

-          Sluta trumma och flytta på benen nu, så jag kan dra igen den här väskan. Sa jag och han flyttade benen och jag stängde väskan.


När jag hade stängt väskan ställde jag den på golvet och satte mej i Justins knä.


-          Kan inte vi gå på bio ikväll älskling, frågade Justin och log mot mej

-          Jo , det kan vi väl, vilken film?

-          Hmm…kanske Karate Kid? Föreslog Justin

-          Jaaa! Jaden Smith är så himla söt, sa jag och kollade drömmande upp i taket.

-          Hahaha, han är schysst, sa Justin och jag stannade med blicken på honom.

-          OMG KÄNNER DU HONOM? Skrek jag. Jag hade aldrig sagt till Justin att Jag var ett grymt stort fan av Jaden. Hehe

-          Ja, haha , det är en av mina bästa kompisar, sa han och flinade

-          Meh…jag måste få träffa honom någon gång , bad jag honom. Och han bara flinade mot mej som om jag hade sagt nåt roligt.

-          Jadå någon gång älskling, sa han och blinkade mot mej.



Dagen gick fort och vi satt i biosalongen och väntade på att filmen skulle börja. Justin hade köpt popcorn och läsk till oss och nu satt vi båda och vräkte i oss popcornen.


-          Så vad tyckte du om filmen? Frågade Justin när vi satt i bilen på väg hem.

-          Den var ju grymt bra, låten i slutet var ju as bra! Vet du vad den heter frågade jag honom?

-          Mmh…Never say Never heter den.

Jag gick in på Spotify I min mobil och så sökte jag på Never Say Never. Till min förvåning kom Justin Biebers namn upp och jag tittade fundersamt på mobilen medans jag tryckte på PLAY. När låten började spelas hörde jag ju klart och tydligt att det var Justin som sjöng. Att jag inte hörde det i filmen? Konstigt.


-          Det är ju du som sjunger, sa jag och tittade på Justin som flinade.

-          Haha, ja det är ju min låt.

-          Förlåt men jag visste inte det och som sagt så var jag ju inget fan av dej, sa jag försiktigt

-          Älskling ta det lugnt jag vet det, jag är glad att du gillar låten i alla fall, jag kanske inte är så dålig i alla fall?

-          Ha-ha , jag har aldrig sagt att du är dålig. Sa jag och flinade

-          Jag tror att du visade det på flygplanet till Bahamas när du raderade min låt från mobilen mitt framför mina ögon…sa han och sjöng med i låten

-          Okej, jag tyckte du var dålig men när jag hörde dej på riktigt och lärde känna dej så blev det ju bra, eller hur? Sa jag och syftade på våra händer som var inflätade i varandras.

-          Du, jag är ganska glad att du inte gillade mej för då hade vi antagligen inte suttit här, sa han och pussade mej på kinden när vi stannade vi ett rödljus.


Kvällen med Justin har varit underbar, när vi kom hem lade vi oss i sängen och pratade tills vi somnade.


Morgonen efter vaknade vi av att Pattie skakade om oss och sa att vi skulle åka om en timme.


-          älskling du måste gå upp nu om vi ska hinna hörde jag Justin säga men jag orkade inte öppna ögonen. När han försökt väcka mej några gånger så känner jag en stor blöt puss på kinden och det får mej att kvickna till.

-          USCH Justin du vet att jag hatar pussar på kinden och ännu värre den där blöta. Sa jag och spelade sur. När han stängde ögonen och flinade passade jag på att ge honom en ännu blötare kyss på munnen men till min förvåning besvarade han den.

Jag avslutade kyssen och tittade på Justin som log nöjt.

- det var meningen att du inte skulle vilja ha den där kyssen, sa jag och reste mej upp och gick fram till min resväska och började klä på mej…

______________________________________________________________________


Nu kan ni väl kommentera lite till mej och Elin som båda är hemma och är sjuka :(

 

// Julia

Av Bieberlicious - 8 mars 2011 14:19

  

NU ÖPPNAS VÅR FRÅGESTUND HÄR PÅ BLOGGEN! ALLA SKA GE DET EN CHANS! 


GÖR SÅHÄR : 

te.x, har du en fråga om mej då skriver du kanske såhär: ''till elin, vad heter du i efternman?'' eller kanske ''vad heter du i efternman elin?'' så vet jag att det är till mej, eller om det är till oss och om just julias och gabys och våra vänskapsband med varandra så skriver ni ''till er'' förstår ni? sen kommer vi skriva alla frågorna och alla svar i ett inlägg den 14:e ! ;) 


vi vill ha en massa frågor nu, så kom igen! meddela gärna vänner till er och be dom att besöka oss! 


tack i förhand! :D


LOVE / elin 

Av Bieberlicious - 8 mars 2011 13:51

Vad sägs om en frågestund här på bloggen? ni får fråga exakt vad ni vill om Justin, eller oss! vi ska försöka svara på alla frågor!

 

så skulle det vara kul med en frågestund? om det blir så, så kommer det ett inlägg om det senare! men nu tycker vi att alla ska svara vad dom tycker om vårat förslag !!

 

// Julia & Elin

Av Bieberlicious - 8 mars 2011 10:51

Justin är inställd på att hålla fans borta från drickande att han har banlyst alkohol från sitt hotell rum.

17-åringen är på väg till Dublin nästa vecka för sin världsturne och tros ha bett att all alkohol ska tars bort från minibaren på hotellet för att föregå med gott exempel. 

Enligt Hollywire begärde han att "All alkohol ska tas bort och mini baren ska förbli låst". En källa förklarade:"Han är mycket strikt om att inte ha alkohol i närheten av honom. Justin tror att ens ha det i rummet sänder ut fel signaler till fansen".

// Julia

Av Bieberlicious - 8 mars 2011 10:47

 
Justin Bieber har enligt uppgift imponerat vissa medlemmar av Akademin och hans Never Say Never film ryktas vara en möjlig utmanare vid nästa års Oscarsgala!

Inte nog med Justin's Never Say Never dokumentär brutto 63 MUSD men det har också gjort ett gott intryck till några ganska viktiga personer!

"Du skulle bli förvånad över den kaliber av människor som kom fram till Justin Vanity Fair festen i Sunset Tower, varav de flesta hade sett filmen [Never Say Never] och älskade det, säger en insider till The Hollywood Reporter. "Det talades dessutom om att sätta upp det till en Oscar nästa år i dokumentären kategorin. Folk inser att det inte bara ett barn "film".

Och Biebs minglade uppgift och gjort med stora stjärnor och som pratade med var prat om natten!

Tom Hanks även enligt uppgift erbjöd 17-åringen råd för en framtid i filmen säger, "Bli inte en avtrubbad professionell aktör" och "lycka till dig."

Men oavsett om Justins Paramount Studios film regisserad av Jon Chu kommer att vara en Oscar nominerade är fortfarande långt borta. Sista dag för inlämning är i december.

Men nyheten om att han kunde vara en möjligen har verkligen glada Justin på Twitter!

#NeverSayNever3D in the Oscars?!?! @jonmchu hope you get the recognition you deserve! Never Say Never right? crazy – http://bit.ly/eWNIKk
// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards