justindbblogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Bieberlicious - 31 mars 2011 18:18

 

..... så får ni inte glömma att sluta följa justin på facebook och twitter! :D 


är ni med? det är jag iaf! 


love / elin 

Av Bieberlicious - 31 mars 2011 18:07

 

hur det var på dansen 


U smile, i smile - Del 17


Justins perspektiv 
Jag har vunnit tillbaka henne, jag kände hur hela min kropp log. jag hade ett stort leénde på läpparna och höll om henne samtidigt som vi dansade, gud vad jag hade saknat henne! 
kvällen började gå mot sitt slut och jag hade varit där hela kvällen hos henne. det är otroligt vad man kan sakna en person så mycket.. men nu har jag henne och jag ska aldrig göra misstaget att förlora henne igen,aldrig! 
Jessicas perspektiv

Mitt huvud låg lutat mot hans axel hela kvällen och många kom fram och frågade om dom fick ta kort på oss. Oss? ja, det var faktiskt så, dom ville ha kort på mej och justin. jag blev väldigt glad. När kvällen var slut var kl ca halv 12, dansen höll på till 12 egentligen men jag skulle sova hos justin och jag ville hem nu. 
- Justin? Jag kommer snart, du kan gå ut till bilen så länge, ska bara säga hejdå till julia och gaby.
- Okej, du kommer väll sen? sa han oroligt.
- Ja, självklart. Jag kommer alltid att komma till dej, jag släpper dej aldrig! 
- Bra, skynda dej.. 
- Jadå, jag tror du överlever. 
- Vi får väll se, sa han och vände sej om och gick mot bilen. 
Jag gick igenom hela dansgolvet och fram till gaby och julia, men innan jag hann att komma fram så kom Emilie fram till mej, skolans populäraste tjej. Undra vad som nu skulle hända? 
- Hej Jess! sa hon och kramade mej. 
- Ehmn.. hej.. sa jag. 
- Har du kul? Gud vad fin du är, vart har du köpt dom där skorna? sa hon glatt till mej. 
- Ja, väldigt kul, men ska hem nu. I skoaffären i stan.. 
- Jaha, nej, ska du hem redan? varför då? Jag tänkte om du inte ville hänga med mej lite? 
- Nej, jag ska hem, eller inte hem, jag ska iaf inte vara här mer. Nån annan gång kanske. 
- Men vill du inte sova hos mej inatt då? 
- Nej, det är lugnt. Jag är trött, nån annan dag kanske! sa jag och gick därifrån. 
Jaha, så nu vill hon träffa justin? jag kommer aldrig få vara ifred längre nu, tänkte jag för mej själv, sen gick jag fram till gaby och julia. 
- Hej, hörrni? förlåt för jag inte vart med er så mycket, men ah.. ni kanske fattar? sa jag och kände ångesten i kroppen. 
- Älskling det är lugnt! Vi förstår, vi kan ju träffas nästan när som helst. Sa dom hon kramade mej. 
- Men jag ska sova hos justin, är det okej om jag drar? 
- Jadå! Ha det så kul. Vi ska med åka nu! 
- okej, det var iaf jättekul att vi kunde vara lite tillsammans. 
Jag kramade om dom igen och gick iväg mot justins bil. Han satt där och log glatt åt mej när jag kom.  Jag gick in i bilen och han pussade mej på kinden och åkte. 
- Du Justin? Sa jag. - Kan vi åka till mej först och hämta lite grejer, jag vill inte ha mina klackar på mej. Jag hatar att gå i klackar! 
- Haha, visst älskling, sa han och körde in på gatan där jag bodde. Det tog inte lång tid för vi var redan framme. Jag låste upp dörren och skrek hallå, men inget svar fick jag. Justin och jag gick in i huset och en lapp låg på bordet. 
'pappa och jag är lite längre bort hemmifrån och kommer hem nästa vecka. Pappas jobb behövde honom, Sandra är hos farmor och farfar, du får åka tit om du vill.. annars har du väll Justin? Många saknande kramar från mamma och pappa!' 
_________________________________________________________________
fick bara 1 kommentar på förra så nu innan nästa vill jag ha minst 7 kommentarer? det kan ni väll fixa eller? ;) 
love / elin 
Av Bieberlicious - 30 mars 2011 21:05

   
bild 1 & 2, jessicas klänning och skor.
   
bild 3 & 4, gabys klänning och skor.
   
bild 5 & 6, julias klänning och skor.
 
bild 7, justin.
U smile, i smile - Del 16 

Jessicas perspektiv 
Jag hörde hur dörren öppnades till mitt hus när gaby och jag stog vid mina skor, undrade vem det var? 
- HAAALLLÅÅÅ !!! skrek julia då. 
- Vi är här uppe!! skrek jag tillbaka. 
julia kom in i mitt rum och vi alla kramades och kl var typ 5 nu så vi kollade oss i spegeln och funderade på vad vi skulle göra med våra hår.. 
- Vad ska ni göra? frågade julia. 
- Jag tror jag ska ha stora lockar. svarade jag. 
- jag ska nog platta mitt. sa gaby och puffade lite i sitt hår. 
- Hmm.. jag kanske ska krusa mitt hår då? eller ska jag bara ha det som det är? frågade julia och kollade på sina små lockar hon hade i håret. 
- Jag tycker du ska ha det som det är. Det är så gulligt. tyckte gaby och jag. 
- Om ni säger det så. jag kan hjälpa er med att fixa era hår då ju. 
- Ja, mitt tar längst tid så vi kan väll börja med mitt? sa jag. 
- Visst, jag sätter i både platt tången och locktången. 
- Ja, gör det. 
efter bara ett tag så blev den varm och julia började göra stora ängla lockar på mej.. 
Justins perspektiv 
Chaz kom in när jag satt och sjöng. 
- Hej broo! sa jag och boxade han i armbågen. 
-Tja, jag tog med den här! sa han och höll upp ett par svarta jeans och svart skjorta med en lila kavaj, det var snyggt!
- Åh, tack Chaz! 
- Så lite, hur går det med låten? 
- Bara bra, nu kan jag den helt oh hållet. vart är det? 
- typ i nån sporthall. börjar om ca 1 och en halv timme, det börjar ju vid 7, kl är ju halv 6 nu. 
- Okej, ska vi inte dra ner och äta nåt då? 
- Jo. 
Vi gick ner och plockade ut pastan vi åt igår ur kylen. Jag ställde ut det på bordet och tog fram tallrik och glas och lite lemonad. Sen satte vi oss vid bordet och tog för oss.. 
Jessicas perspektiv
- Tack Julia! det var jättefint. Sa jag när håret var klart. 
- Så lite. GABY ! din tur. skrek julia. 
- Okej, kommer. 
- Jag drog ut tången och la ner den i lådan och sen så gick jag och sprayade i massa hårspray så att det skulle lockarna skulle hålla, det började om ca en timme nu ju. jag var supertaggad. 

Jag gick ner i köket och smörade 3 mackor och hällde upp saft i glas och ställde det på en bricka. Jag gick upp för trappan och ställde ner brickan i sängen. 
- Här finns varsin macka om ni vill ha. Så vi inte blir så hungriga sen. 
- Tack! svarade dom i kör från badrummet. 
Jag tog ist brickan och ställde den i badrummet. Dom tog sitt direkt och började äta. Och det gjorde jag med. När julia hade plattat gabys hår så tog vi fram våra kläder. det var 40 minuter kvar innan vi skulle åka så nu skulle vi bara sminka oss och klä på oss. Jag tog fram min klänning och det gjorde ju dom andra med. jag drog av mej min tröja och tog klänningen över huvudet, den satt verkligen perfekt, det gjorde de andras också. Jag gick in i mitt badrum och sminkade mej naturligt, fast jag tog lite mer mascara än vad jag brukade. Sen gick jag ut och tog på mej mina skor. Dom andra var helt klara dom med så nu kunde vi ju åka, eller vi behöver inte gå eller åka förren om 10 minuter. 
- Mamma, kan du skjutsa oss? Eller du pappa? frågade jag dom och ställde mej framför tven. 
- Oj, vilken snygging! Sa pappa. - Jag kan skjutsa er, om 5 minuter eller? för då ska jag handla lite. 
- Det blir super. Tack pappa! 
Jag gick upp och sa till dom andra att vi kunde göra oss klara för att åka, så alla gick ner och så tog vi lite bilder i hellspegeln, sen hade dom där 5 minutrarna antagligen gått för pappa klädde på sej och sa att vi kunde gå ut så länge. Vi gjorde som han sa och vi fick allihoppa tränga in oss i baksätet eftersom mamma skulle med helt plötsligt. Pappa kom och vi åkte iväg mot sporthallen!.. 
Justins perspektiv 
- Ska vi åka om typ 10 minuter eller? frågade jag Chaz. 
- Ah, alla kanske ska komma först. 
- Ja, men jag byter om lite fort nu då och fixar mej. sen drar vi.
- Ah, visst. Sa han och gick ut. 
Jag fixade mej och tog på mej kläderna och sen ruffsade jag bara till i mitt hår eftersom det inte var så långt nu efter klippningen.. usch, att jag gjorde det! fast det var ju fint iaf.. men ändå! MITT HÅR! jag drog på mej mina lila skor och sen gick jag ner till Chaz. Jag sa hejdå till mamma och sen satte vi oss i bilen och åkte iväg. 

Jessicas perspektiv
Dansen var redan i full gång med hög musik och folk som dansade. Vi gick ut på dansgolvet och dansade vi med. Sen efter ett tag tog vi lite bål och minglade lite med våra kompisar, det var kul! alla var så otroligt fina. efter kanske 20 minuter släktes lyset ner och vår rektor kom ut och tog micen. 
- Vi har en speciell gäst här idag, han ville komma hit och sjunga. Hoppas det är okej! här kommer han, låt mej presentera JUSTIN BIEBER! skrek rektorn ut och sen gick därifrån. 
Det for en rysning genom kroppen och alla tjejer började viska och småskrika lite. Justin kom ut på den lilla scenen och tog micen i handen. Alla skrek! 
- Okej, tack så mycket! sa han och log. - Jag är här idag för att göra eran kväll lite speciell. 
Alla var helt hysteriska.. 
- Jessica Sundström? sa han. 
Jag fick panik, alla kollade förvånat på mej och flyttade sej åt sidan så det blev en liten gång mellan alla människor. Jag tog ett steg fram. Han kollade på mej och sa: 
-Förlåt.. 
Sen startade musiken och han började sjunga.. 
'i wait on you forever, and day. Hand and foot, your world is my world, yeah.' sjöng han och gick emot mej och höll ut sin hand. Jag trodde jag skulle svimma. Han var så underbar. Har han tagit sej ända hit? bara för att vinna tillbaka mej? 
Han sträckte ut handen mot mej och stannade till. 'Caouse baby, U smile, i smile.'  jag tog ut min hand och gick mot honom. Han greppade den och drog mej intill sej, samtidigt som han sjöng och alla stog och stirrade med stora ögon mot mej. Jag fällde en tår och han drog sin handflata över min kind för att torka bort den. Och det blev ett ''awww'' i 'publiken'. Jag orkade inte hålla inne mina tårar nu, han var här, här hos mej. Jag fällde mer och mer tårar. Han var underbar helt enkelt. 'U smile, i smile, ohh oh, u smile i smile'  sen var det slut. Han tog sin hand om min midja och tänkte säga något. men jag satte mitt finger på hans läppar och kramade om honom. 
- Jag älskar dej.. viskade jag i hans öra. 
- Och jag dej. sa han. 
Sen sattes hans låt never say never på och alla började dansa ist. Jag släppte honom och tänkte precis kyssa han då Julia och Gaby harklar sej och står och stirrar på oss. 
- Oh, Justin, Julia och Gabriella. mina bästa kompisar.. sa jag. 
- Hej.. Sa han och kramade om dom. 
Gaby stog och fnittrade lite sådär töntigt och julia, jag vet inte vad, jag tror hon skulle svimma eller nåt när som helst nu. Jag gick fram till henne och satte mina händer på hennes axlar. 
- Julia, andas! småskrek jag. 
Hon tog två djupa andetag och gick sen fram till Gaby, sen lät dom oss vara en liten stund. 
- Justin. Förlåt. Jag skulle inte vara så hård mot dej. Förlåt.. verk.. men han avbröt mej med en kyss. 
Jag besvarade den och vi stog, mitt på dansgolvet och kysstes, det var något jag hade saknat. 
- Du ser underbar ut! Sa han. 
- Du med Justin, du med.. 
 
_________________________________________________________________
awwe, nu är dom två igen! kommentera! 
love / elin 

Av Bieberlicious - 29 mars 2011 19:09

  

GLÖM INTE BORT ATT ... ni ska sluta följa justin på twitter och facebook den 1 april så ska vi se vad han säger! ni som inte gör det är faktiskt LITE tråkiga! haha, nejmen, gör det bara! ;) 


sorry för sånna här bilder men jag tycker dte ser så himla tomt ut utan någon bild alls xd 

ni får stå ut med mej på bild nån gång ibland, hihi ;) 


love / elin 

Av Bieberlicious - 29 mars 2011 18:57

U smile, i smile - Del 15 


Jessicas perspektiv 
Helt plötsligt på morgonen, plingade det till i min mobil. Jag fick ett sms. Hur mycket var klockan egentligen? Jag slängde en blick mot klockan, den var ju bara halv 9, inte så mycket. jag öppnade smset jag hade fått och det var från Gaby. 
*hej, ska vi ses innan dansen oh allt? jag kan komma till dej snart om du har lust?* 
*hej, gärna, skulle vara superkul, julia då?*
jag klev upp ur sängen och sträckte på mej, det var ett underbart väder, solen sken och gräset nästan glittrade. Jag gick ner i mina otroligt snygga pyjamasbyxor som täckte hela mina fötter, ja, jag gick på byxorna. men dom var ju iaf sköna? Det vibrerade i min mobil och jag märkte att det ringde, jag tryckte på svara. 
- Ah, hallå? 
- Hej, Gaby här! 
- Åh, hej gaby, tänkte ringa dej sen. 
- Ja, men har du lust att ses eller? 
- Självklart, ska bara käka oh lite sånt, kommer du hit eller? 
- Ja, jag kommer om en halvtimma, om det blir bra?
- Det blir super! men julia då?
- Hon är nånstans med sin mamma, men hon kommer lite senare. hon skulle ringa skrev hon i ett sms förut. 
- jaha, okej. men kom hit om en halvtimma så hittar vi på något. men ta med dina kläder som du ska ha sen och sånt så kan vi alla fixa oss hemma hos mej sen? om ni vill? eller? 
- Ja, det kan vi göra. Jag packar ihop då, men kan jag inte komma om en kvart? du kan fixa dej när jag är där. Orkar inte vara hemma här just nu..
- Ehmn, har det hänt nåt Gaby? 
- Nej, ingenting, orkar bara inte vara hemma. Vill komma bort bara. 
- Jaha, säkert? 
- Jadå. 
- Okej, men visst, kom så fort du är klar då? Det är lugnt.
- Tack! jag kommer isf om 10 minuter. Säkert att det är okej? 
- Jadå, självklart. 
- Bra, vi hörs puss.
- puss..
*samtalet slut* 
jag gick ner för trappan och bredde en smörgås och hällde upp O'boy, jag gick upp på mitt rum och satte på musik. jag gick in på min spotifylista och spelade den från början. det började med 'We R Who We R' men Kescha, jag sjöng med mellan tuggorna samtidigt som jag klädde på mej. Jag valde en stor, lite pösig t - shirt som var vit med svart tryck på, sen tog jag ett par svarta kortbyxor till. Keschas låt var nu slut och det började med 'never let you go' med, ja, Justin Bieber. Jag gillar faktiskt denna låt. Jag tycker den är fin. Men inte höra han sjunga den. Jag tyckte bara om att sjunga den själv.. Jag gick snabbt dit och bytte till 'F*cking perfect' med P!nk. 
när jag ätit upp så gickj ag ner med det och ställde det bara på bänken. Det plingade på örren och Gaby öppnade den själv. Vi var som hemma hos varann, vi var som syskon, våra föräldrar hängde ihop ibland och ja, julia, jag och gaby var ju nästan jämt. vi kallade ibland varandra för 'soulsisters' , för det var väll det vi var antar jag. Jag gick fram och kramade henne och hon kramade mej tillbaka. Vi gick tillsammans upp på mitt rum och jag gick in i mitt badrum och satte på locktången. 
- Gaby, du kan sätta på min data, om du vill ha nåt oh göra asso. Ropade jag från badrummet. 
- Okej, visst, lösenordet är det gamla va? 
- Arå! 
Jag sminkade mej naturligt medans jag väntade på att locktången skulle bli varm, det blev den snart, jag tog en titt i spegeln och sminket blev ju bra. Jag la ner allt i väskan och slängde ner den lilla väskan i lådan under handfatet. Jag gjorde lite lockar i topparna och nöjde mej med det lilla. Nu var jag klar så jag gick ut till Gaby som satt och kollade på mina bilder i datan. Hon var inne på den mappen med ''justin oh mej'' bilder. Det var många bilder när vi va på stranden och lite webbcam bilder som vi tog med hans data som han skickade över. Jag log lite åt vad kul vi hade. Men kom på mej själv att det inte är nåt speciellt med det där. 
- Så vad vill du göra idag? frågade jag Gaby snabbt. Hon stängde ner fönstret och vände sej mot mej. 
- Ingen aning, vad tycker du? 
- Vi kan gå ut i trädgården och ta lite galna bilder med min system. Den ligger bara och dammar nu för tiden. Den behöver komma ut.
- Ja, men det gör vi. 
- Vi tog på oss våra skor och gick ut till min studsmatta. 
Jag satte på kameran och satte den på självupplösare, sen hoppade vi runt och fjantade oss, det var riktigt kul att göra såhär med Gaby igen, det var ett tag sen tycker jag. När vi hade hållt på ett tag så kollade vi igenom bilderna och jag har inte skrattat så här mycket på länge kan jag säga!.. 
vi var helt sjuka på bilderna. Vi gick in och la in dom på datan, mamma underade vad vi hade gjort därute. 
- Vi har bara haft kul med min kamera mamma. 
- Jaja, jag vill nog inte veta, eller?
- Kanske inte, sa jag och började gå upp. 
Vi laddade upp alla bilder och jag twittrade en och la upp en på mpd också. Sen kollade vi lite på gamla bilder jag hade sen jag bodde i sverige, jag är ju uppvuxen i sverige tills jag blev 12, då vi flyttade hit, så jag har bott här i Atlanta i 3 år. men det känns som jag bott här i hela mitt liv. Jag kan faktiskt till oh med flytande svenska. Jag kan ju reta Gaby lite. 
- Gaby, jag älskar dej massor, och jag tycker vi ska göra det här lite oftare. Sa jag på svenska. 
- Va? Gaby såg ut som ett levande frågetecken. - Vad snackar du om? frågade hon. 
- hahahahahaha, jag sa att jag älskar dej oh att vi borde göra det här oftare, fast jag sa det på svenska. Jag kan flytande svenska. Sa jag i ett léende. - Det visste du inte! 
- Omb, nej, det visste jag inte! Jag trodde typ att du bara pratade nåt lustigt för att få mej att inte fatta.. 
- haha, du såg jätterolig ut, du fattade inte ett skit! 
- Borde jag gjort det tycker du? frågade hon och flinade lite.
- Ja, eller du är inte lika proffsig som jag! Jag glömde. 
- Du! Jag är proffsigare. Skrek hon och killade mej. Jag gapskrattade och skrek att hon var bäst. Då slutade hon. 
Vi stängde av datan och började fundera på hur vi skulle se ut ikväll, klockan var 4 och julia skulle komma hit vid halv 5 så skulle vi äta, sen fixa oss, dansen började vid 7. så vi skulle åka vid kvart i. vi har altså ca 3 timmar på oss. Men vi hann, såklart!..
__________________________________________________________________
7 kommentarer ! 
love / elin 
Av Bieberlicious - 29 mars 2011 11:33

sitter ute på youtube nu när jag är sjuk och hittar lite kul med både justin, caitlin, christian och ah, här får ni lite med dom  


caitlin när hon dansar, + christian, skön typ xd

justin och caitlin, (för det mesta) 

justin och caitlin, grymt söta bilder. verkligen känslan av bästa vänner skapet här!

caitlin, älskar när hon dansar i bilen och när christian ger henne klubban xd hon är sååå söt! :DD

caitlin och hennes kompis,

caitlin lär christian hur man kan dansa JERK :d 

justin och massa.. 

justin och christian, JEARKING , jag kan det, fast inte allt det där andra de gör, bara jearkingen ;) hihi *STOLT* 

justin och hans familj

justin och alla när dom var i bahamas, jag vill vara caitlin, så söt och rolig och kompis med justin.. (a' 

älskar bilderna när justin och caitlin går hand i hand på stranden.. aww :')

caitlin på sjukhuset. 

kompis foton.. 

hoppas det inte gjorde något med lite videos på caitlin, men det är ju justins bästa vän så varför inte? dom är så söta alla dom där kompisarana asso :') 


nu måste jag plugga -.-' 



sorry för att ni inte fick nån novell igår men jag hade lite fullt upp, senare får ni en! :D 


kommentera! 


love / elin

Av Bieberlicious - 28 mars 2011 21:28

Justin Bieber har fått kritik i dagens Göteborgs tidning. Han får endast en av fem getingar. Anledningen? Jo, så här står det!

"Killen är ett fenomen på topplistorna och i flickrummen, det kan ingen ta ifrån honom. Justin Bieber, 17, från Kanada är dessutom bioaktuell med "Never Say Never". Tyvärr är det ingen Bond-remake utan en konsertfilm, och filmen fick endast två getingar av tidningen. I USA har den redan slagit rekord som den mest inkomstbringade musikrullen någonsin: 72,2 miljoner mot Michael Jacksons "This is it" som spelade in 72,1.
I samband med att det går att uppleva Bieber i 3D kommer flera av hitsen en gång till. Remixen utan någon särskild idé, annat än att de ska kunna krängas igen.
Åtta gulliga barnlåtar med vuxna gäster som Usher, Chris Brown och Raekwon(!). Åtta spår med Disney R'N'B där allt farligt eller utmanande är bortretuscherat. Musikaliska kalaspuffar utan naturligt socker för en snäv med hängiven målgrupp. "
  

 

"

Av Bieberlicious - 28 mars 2011 12:33

amanda: Asså, jag har 1 fråga!!

1. Gillar Justin när fans pussar han på kinden??


svar: ja, det gör han! elelr han har ingenting emot det! / elin & julia


Katta:
jag hatar justin men vill älska honom.hur ska jag älska honom






Beliebers:
31 oktober 2010 16:31
spendera en vecka och droga bilder musik och videosar på honom. 

Läs novellen som vi skriver , och läs bloggen :)





Helt rätt.
Jag hatade Justin bieber innan. Men efter er blogg och novellerna började jag 

lyssna på hans låtar och jag gillar hans musik. Och jag gillar han på videos. 

haha, den weknowthedj.com Videon är bäst :D Tittar på dne hela tiden. :P
Er blogg:
Förändrar andras ''hatande'' till justin bieber till gillandet :P


svar: jag vet inte hur du ska älska honom, bara tycka om han? ^^ det värmer i hjärtat av att du skriver att 

du tycker så om vår blogg och jag vet inte riktigt vad jag ska svara, det känns jätteroligt att

du säger såhär! tack! och det är svårt att stå emot justin! ;) / elin

svar: När vi skapade denna blogg så gillade inte jag Justin men Gabbi fick mej att börja läsa noveller om 

honom och efter det va jag helt besatt eller är det fortfarande. 

Att läsa noveller om honom och lyssna på hans låtar samtidigt tror jag är ett bra sätt.
om du vill ha tips på noveller kan du bara kommentera och så kan vi lägga ut några bra tips.


Ps. läs Elins novell och dom gamla. / julia

 

Malin:
Vart ligger Motala ? :P


svar: vet du vart Lindköpng ligger? om du kör förbi där i ca 45 minuter är du i motala! / elin


Bieber-fever:
Hur många år är ni?


svar: vi alla 3 är 13 år!



Tea:
Gillar du rött?


svar: jag tycker faktiskt inte om färgen röd. ska jag vara ärlig så irreterar röd mej! / elin

svar: nej, jag rycker inte om röd så mycket. / julia



Lana:
justins nummer?


svar: vi har hans fan - nummer så ni får det: 4046652410 / elin & julia



Super bieber:
Kommer han komma till sverige? När? Var?


svar: som det ser ut nu så kommer han inte att komma hit men det ryktas om att han

kommer hit nånstans i början av december! det är bara ha tålamod att vänta! / elin & julia



angelica:
följer justin er på twitter?


svar: han följer inte elin och gaby men han följer julia. / elin & julia



tovis:
har du någon tjej?


svar: jag är inte lesbisk.. / elin

svar: jag är heller inte lebb. / julia




tovis:
I LOVE JUSTIN BIEBER!


svar: jag med! ^^ / elin 

svar: haha, ah, jag med! xD / julia



MAJISIA:
Jag har några frågor till er:
1. Hur många år är ni?
2.Har ni träffat Justin?
3. Vet ni om Justin kommer till Sverige och när?


svar:

1.vi är 13 år.

2. nej, ingen av oss har träffat justin, men det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse!

3. han kanske kommer hit i december men som sagt så är det inte säkert. / elin & julia




Wlma:
Hehe, vad är Justins adress om man vill skicka ett brev till honom?


svar: vi vet två så det är bara välja en av dessa:

Justin Bieber
c/o Island Def Jam Group
Worldwide Plaza 825 8th Ave 28th Floor
New York, NY 10019
USA


Eller


Justin Bieber
Creative Artists Agency, LLC
(Talent Agency)
162 5th Avenue
6th Floor
New York, NY 10010
USA

/ elin & julia




malin:
När gjorde ni denna blogg ?
Hur hade Justin bieber innan han blev artist ?
Pussokram er blogg äääääger


svar:

1.denna blogg skapades 8 september 2010.

2. Justin hade det inte så bra innan han blev känd, utan han och pattie hade det verkligen

dåligt, justin hade inte ens en egen säng, han fick sova på en trsig gammal soffa i hans rum

och kylskåpet var nästan tomt varje dag..

tack så mycket!

/ elin & julia


F:
frågor till alla tre:
har ni någon kille?
vad gör ni på fritiden? :)

svar:

1. nej, ingen av oss har någon kille.

2. 

julia: jag är med kompisar och tränar för det mesta.

elin: jag är mycket i stallet och ägnar den tid jag kan med min hund, sen är jag självklart

men mina underbara kompisar, annars är min blick nere i mobilen för att messa med gaby

och julia, vilket jag gör hela tiden. sen har jag mina timmar vid datan eftersom jag har 2 bloggar

också, men mest så är det mobilen i handen i stallet och hos kompisar! 

/ elin och julia




sådär ! vi är lessna om inte din fråga kom med men några kan ha raderats! ;)

men där har ni iaf era svar, nu har julia och elin kämpat med det här och suttit i skype! ;)


P.S det kommer upp en novell senare! ^.^


Bieberlove / elin & julia


Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards