justindbblogg

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Bieberlicious - 16 mars 2011 21:08

-          Han och vakterna tog ut tjejen. När jag tittade upp på honom såg jag att han hade börjat gråta igen. Jag ville så gärna tro honom men det såg så äkta ut. Jag kan inte tro honom. Om inte jag hade kommit, vad hade hänt då? Hade dom legat med varandra då?

-          Kom du inte på något bättre, mumlade jag med gråten i halsen.

-          Julia du måste tro mej! Sa han och började gråta igen

.......................

Del 42

 

Julias perspektiv

 

-          Julia du måste tro mej. Jag skulle aldrig göra något sånt mot dej.

-          Oh det ska jag tro på? Huh, Justin gå.

-          Men snälla du måste tro mej, jag älskar ju dej!

-          Jag vill tro dej dej men det låter inte så verkligt, jag kan inte

-          Du kan ju fråga Usher, han såg ju vad som hände! Bad han

-          Ska du dra in Usher i det här, kan du inte bara stå för der du gjort? Sa jag och höjde rösten

-          Men snälla prata bara med honom så du vet att jag inte ljuger, sa han och han såg faktiskt väldigt oskyldig ut. Jag kanske ska prata med Usher och se om det stämmer.

-          Jaja , men det är slut så länge. Sa jag bestämt och rösten var på väg att brista när jag sa det sista.

-          V..aa..vadå slu..t? det kan inte vara slut? Snälla Julia

-          Tills jag har pratat med Usher så är det slut. Sa jag ännu mer bestämt och gick förbi Justin som såg förkrossad ut. Jag öppnade dörren och gick förbi Chaz och Ryan som såg ut som frågetecken. Jag sprang ner till lobbyn och ringde usher;


*Samtal*

- yo it’s Usher

- hej Usher det är Julia

- hej

- du, skulle du kunna komma till lobbyn, jag behöver prata med dej om en sak, sa jag och föröskte att inte bryta ihop.

- ja visst jag är på väg nu, ses

- okej bra , aah det gör vi


*slut*


Jag satt i lobbyn och väntade på Usher. Om Justin talat sanning så kommer jag känna mej grymt taskig som inte trodde på honom, om han inte talar sanning så är det slut. För alltid. Jag kommer inte kunna lita på honom då och man kan inte ha ett förhållande med någon man inte litar på. Det skulle aldrig fungera.

Efter en stunds tänkande så kom Usher gåendes från hissen och han var väldigt stilig.


-          hej Julia! Sa han och kollade fundersamt på mej

-          hej Usher sa jag och satte mej ner i soffan igen. Även han satte sej fast i soffan mitt emot.

-          Jo Usher, Justin berättade nyss att den där tjejen hade försökt våldta honom…började jag och sen fortsatte jag berätta allt som Justin berättat. Under tiden jag berättade satt han och granskade mej hela tiden och mm:ade under tiden. När jag berättat klart säger Usher;

-          Allt han har sagt stämmer faktiskt, jag trodde inte heller mina ögon först men sen såg jag hur tjejen slog honom i magen och då förstod jag att det var på riktigt. Jag vet att han aldrig skulle göra något sånt mot dej. Jag ser på honom att han är kär i dej, att han älskar dej. Den blicken han har när han kollar på dej har han inte kollat på med någon annan. Han älskar dej, det är jag helt säker på. Sa han.


Att höra dom orden som han sa fick mej att sluta gråta och börja le, jag kan inte annat än att le när man fått den bekräftelsen.


-          tack Usher för att du berättade det här för mej. Jag känner mej så dum som inte trodde på honom, men det lät bara som en ursäkt först som han bara hittade på lite snabbt för att jag skulle förlåta honom och vi skulle kunna gå vidare.

-          Det var så lite så, gå upp till grabben nu och lös det här så vi kan se era underbara leenden tillsammans.


Jag sprang iväg till hissen och tryckte på knappen och såg att hissen var på 11:e våningen. Jag orkade inte vänta så jag tog sats och sprang upp för alla 6 våningar och fram till våran rums dörr.  Jag drog ner handtaget och öppnade dörren, det första jag såg när jag kom in var Justin som låg på sängen med huvudet nertryckt i kudden och jag kunde höra små snyftningar.


Jag tog ännu en gång sats och hoppade upp på sängen bredvid honom och jag la mej på honom. Han tittade upp på mej och jag kunde se ett leende sprida sej i hans ansikte.


-          förlåt älskling för att jag inte trodde dej, jag borde ha trott dej eftersom att vi inte ljuger för varandra, förlåt jag känner mej så dum som inte trodde dej! Kan du förlåta mej? Frågade jag medans jag försökte hämta andan efter min spring tur.

-          Det är klart att jag förlåter dej ! bara du litar på mej i fortsättningen.

-          Åh ja , klart jag kan! Jag älskar dej Mr Bieber, sa jag och började skratta.

-          Och jag älskar dej Mrs Bieber, sa han och jag slutade skratta när han sa det.

-          Va? Sa jag förvånat

-          En vacker dag ska vi gifta oss min älskling

-          Ååhh aww vad du är söt.

-          Inte sötare än dej babe, sa han och log mot mej.

-          Vill du ha barn när du blir äldre ? frågade jag och smekte hans lena kind

-          Det är klart, hur många vill du ha?

-          Jag vill ha två eller tre inte ett, det är taskigt mot barnet och behöva vara ensam barn.

-          Haha ja , först vill jag ha en kille och sen en tjej för då kan killen skydda sin syster, sa han och log mot mej och jag kysste honom länge på läpparna.

-          Älskling en dag så kommer vi ha ett stort hus , två eller tre barn , gifta , och leva livet tillsammans! Det kan inte bli bättre.



Ja , 10 år senare sitter vi i vårat hus i Atlanta. Vi gifte oss för två år sen och nu har vi två barn och har inga planer på flera. Justins karriär rullar på, hela familjen är med på dom långa turnéerna och min karriär som basket spelare tog slut efter att min mamma dog. Samma sätt som min pappa.

 

Som jag sa när pappa dog, dom som inte lever ska jag leva för.

I början mådde jag piss och var nära på att ta livet av mej. Men som tur va så hade jag Justin vid min sida. Han har stöttat mej genom dom här åren. För 6 år sen fick vi en son som vi hade hoppats på. Och två år senare, för alltså 4 år sen fick vi en dotter. Våra barn betyder allt för oss. Pattie är en underbar farmor. Jeremy- Justins pappa- kommer och hälsar på oss ibland. Våra vänner är underbara vi umgås med dom så mycket vi hinner och dom förstår att vi har fullt upp med Justins karriär och barnen.

 

Just nu sitter vi på en restaurang i paris och äter middag hela familjen.

-          Justin jag älskar dej

-          Jag älskar dej också.

 

Slut

.....................

 

FÖRLÅT för den sämsta uppdateringen i slutet.

 

SÅ NU HAR JAG SKRIVIT SISTA DELEN PÅ ONE TIME ! VAD TYCKER NI ? KAN ALLA SÄGA VAD DOM TYCKER OM DEN HÄR NOVELLEN? DET SKULLE BETYDA SÅ MYCKET OM NI BARA KUNDE SKRIVA EN KOMMENTAR OCH SÄGA VAD NI TYCKERT !

 

BIEBERLOVE JULIA

Av Bieberlicious - 16 mars 2011 19:49

ÄE DET OKEJ FÖR ER ATT JAG SKRIVER SLUT PÅ NOVELLEN, ISF BLIR DET EN LÅNG SISTA DEL. SEN KOMMER VI ATT BÖRJA MED ELINS NOVELL?

 

HOPPAS DET ÄR OKEJ FÖR ER ?

 

// Julia

Av Bieberlicious - 16 mars 2011 19:22

pray

baby

never let you go

u smile 


love / elin 

Av Bieberlicious - 16 mars 2011 19:16

          

love / elin 

Av Bieberlicious - 16 mars 2011 19:07

älskar när han kramade dockan! :d

love / elin 

Av Bieberlicious - 16 mars 2011 19:02

      

llove / elin 

Av Bieberlicious - 16 mars 2011 18:50

        

Det Verkar som om att Justin Bieber är att ha riktigt tid över dammen! 

Inte nog med att han uppträdde på den berömda O2 arenean i London i Måndags, men i tisdags så kom en av hans 3 vaxfigurer ut på Madam Tussauds och i måndags tillbringade han kvällen med en middag med några av sina BFFs. Medans Justin's flickvän Selena Gomez har premiär av sin låt Who says i Usa så har han Willow och Jaden smith med sig för att hålla honom sällskap.
 


De tre amigos sågs av likaledes, och som vanligt var de alla ute med riktgit snygga stilar som de hade på middagen.


love / elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards