justindbblogg

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Bieberlicious - 10 mars 2011 18:03


gjort en video om Elin oxå , haha sånt man gör när man är hemma och är sjuk hahah , nästa del av novellen kommer om nån timme :)

 

// Julia

Av Bieberlicious - 10 mars 2011 18:01


haha jag har oxå gjort en support video nu , den är väldigt lika elins men vafan ? kollan på den iallafall :P

 

// Julia

Av Bieberlicious - 10 mars 2011 17:57


Justin Twittrade den här videon för en stund sen :P hahahaha xd

/ Julia

Av Bieberlicious - 10 mars 2011 15:03

så la jag mej över henne och kysste henne och hon besvarade mina kyssar, det blev allt vildare och hon drog av min tröja och jag hennes. Hon knäppte upp mina byxor och drog sakta av dom medans jag krånglade med hennes tights som satt väldigt tight haha , men när jag väl fick upp dom så försökte jag knäppa upp BHn just som jag fått upp den öppnas dörren

_____________________________________________________________

Del 38

 

Justins perspektiv


…och in kommer Chaz, Ryan, Jaden och Willow.

Julia slänger täcket över oss och dom andra bara skrattar. Jag kunde inte heller hålla mej men jag tror Julia tyckte det var väldigt pinsamt eftersom att hon bara hade trosor på sej…

Självklart så ska Chaz komma med så konstiga kommentarer och säger


-          åhh får jag komma och mysa med er? Så typiskt Chaz

-          ge dej Chaz, skulle ni kunna gå ut? Hörde man Julia säga under ifrån täcket.

-          Hahah kom nu grabbar, sa Ryan och Willow hade redan gått ut eftersom att hon liksom hade fattat vinkeln om att gå ut medans grabbarna ska stå och snacka gojja.

-          Så typiskt killar att stå kvar, dom ville säkert att vi skulle fortsätta så att dom slipper sitta och surfa på Internet eller kolla i tidningar för att få se, sa Julia när alla hade gått ut.

-          Haha , det är det ända dom gör, svarade jag och flinade

-          Hörru, tyst med dej jag hörde när vi va på Bahamas att du också satt och kollade på porr, och dessutom så har jag sett dina porrtidningar under din säng…du kanske, bara kanske skulle gömma dom på något bättre ställe…sa hon och hela jag var röd som en tomat. Shit vad pinsamt att hon hittat dom.

-          M..ee.hhh..as..så..det är..Chaz och Rya.an som..har..lagt dom..där, stammade jag fram o medans jag var röd som en tomat i ansiktet.

-          Haha , Justin jag är inte dum, alla ni killar gör väl sånt? Frågade hon och skrattade lite

-          Kanske, sa jag lite tyst. Gör inte ni sånt? Fortsatte jag

-          Varför skulle jag göra det när jag har dej baby? Frågade hon och jag kände mej lite dum

-          Hehe…det…ehh..asså..ja..typ, började jag men Julia avbröt mej

-          Ta det lugnt jag fattar, sa hon och pussade mej på kinden. Men Chaz och Ryan dom ska allt få skämmas, fortsatte hon och flinade elakt.

-          Men du får inte dra in mej i det, jag har fått skämmas tillräckligt tycker jag, sa jag och lipade med tungan.

-          Haha nejdå , sa hon och log mystiskt.

-          Jag ser på dej att du kommer göra det i alla fall.


När vi duschat och gjort oss i ordning, så går vi ner till lobbyn där alla satt och väntade på oss så vi skulle gå in till hotellets restaurang och äta middag allihopa tillsammans.


Vi alla gick till ” matsalen” eller vad man ska kalla det och satte oss. Jag fick som tur va sitta bredvid Justin och mitt emot Usher. Vi beställde och medans vi satt och väntade så satt vi och pratade och helt plötsligt säger Chaz:


-          hörrni, turturduvor, ni fortsatte väl inte efter vi hade gått? Jag blev sjukt generad, hela mitt crew sitter ju där och min mamma vet ju inte att vi har haft ”det”. Det är det ju bara Julias mamma som vet. Jag såg på Julia att hon också tyckte det var pinsamt för hon tittade ner i bordet och jag såg att hon var lite röd i ansiktet. När Chaz inte fick något svar så säger Scooter:

-          fortsatte med vad? Åh kan inte Chaz bara vara tyst, tänkte jag.

-          Vad tror ni själva att dom gjorde? Sa Ryan och flinade mot Julia som lipade lite diskret mot honom.

Jag såg också att mamma började fatta vad dom snackade om och det här skulle inte sluta bra.


Julias perspektiv

 

 Alla började kolla lite fundersamt på oss och dom flesta tror jag började fatta. Om dom får Pattie, Scooter och Usher att fatta är det grymt pinsamt och då kommer vi säkert få ta det där snacket som mamma redan tagit med oss…


-          Tyst nu! Sa Justin och kollade menade på dom och dom flinade bara.

-          Vad ska vi vara tysta om? Det är väl mysigt Justin eller? Sa Chaz och flinade ännu mer. Då kunde inte jag hålla mej.

-          Dina tidningar som du har med dom är fina ChaziiiBoooiii…sa jag och flinade mot Chaz som nu var röd i ansiktiet.

-          Vilka tidningar ? frågade Pattie

-          Ehh…mi.ina…Fantomen tidningar, sa Chaz och såg överlyckig ut för att han kommit på en bra undanflyckt.

-          Konstiga Fantomen tidningar…sa jag och log mot Chaz som kollade med mördar blick på mej.

-          Dom..är…jj.u..g.gamla, sa han och försökte le.

-          Så därför är dom nakna ? frågade jag och försökte låta allvarlig

-          Okej , vad är det för tidningar och vad ni två håller på med tar vi sen, sa Pattie och kollade på mej och Justin. Sen blickade hon över till Chaz som var röd som en tomat i ansiktet.

-          Jo..alltså..tidningar..hmm..venne, sa han och vände bort blicken.

-          Okej , jag fattar vad det är för tidningar, är det någon som inte har fattat det? Frågade Pattie och flinade lite mot Chaz som såg ut som ett lite barn som tagit en kaka utan att fråga.

-          Vad för tidningar? Sa Jaden och log mot Pattie

-          Chaz berätta för Jaden vad det är för tidningar nu, sa Pattie och log mot Jaden som log tillbaks.

-          Porrtidningar…sa Chaz och tittade ner i bordet och jag och Justin tittade på varandra och brast ut i skratt. När vi skrattat en stund säger Pattie:

-          Justin sluta skratta, jag har hittat dina också. Justin slutade skratta och tittade på mej som började skratta ännu mera.

-          HAHAHAH jag har också hittat dom, sa jag mellan skrattattackerna.

-          Du kanske ska gömma dom lite bättre om både din mamma och brud har hittat dom, säger Scooter och flinar mot Justin som sitter röd som en tomat i ansiktet.

..........................


sååå hahahah, okej , jag hade ingen fantasi och både jag och Elin är fortfarande sjuka så det kanske kommer en till del idag om jag orkar


// Julia

Av Bieberlicious - 10 mars 2011 14:11

     


VAD TROR NI DET ÄR SOM HAR HÄNT ?!?!?!

 

// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards