justindbblogg

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Bieberlicious - 18 mars 2011 16:21

  

Selena Gomez och Justin Bieber sa in i det sista inte ett ord om sin påstådda relation, alla skriverier till trots. Men som Starlounge tidigare rapporterat blev deras förhållande officiellt då de dök upp hand i hand på Vanity Fairs Oscarsfest i slutet av februari.

Selena är fortfarande sparsam med detaljerna kring sin nya pojkvän och deras förhållande, men när hon ställdes mot väggen hos David Letterman i ”The Late Show” igår, avslöjade hon hur de två träffades.


— Hans manager ringde min mamma, som är min manager, berättade hon.

Och fortsatte efter en del lirkande från David Letterman:


— Han har funnits i mitt liv under så lång tid, och det är skönt att ha någon som förstår vad jag går igenom.


Selena, som har känt Justin i två år, har tidigare avfärdat romansryktena med att de två är som syskon. Men även om deras förhållande nu alltså är bekräftat kommer vi nog få vänta ytterligare ett tag på att sångerskan ska öppna sig och bjuda på de riktigt intressanta detaljerna.


love / elin 

Av Bieberlicious - 18 mars 2011 15:59

U smile, i smile - Del 3
   

bild 1, stigen där dom rider. doch ser dreamer inte ut så! 

   bild 2, läskiga ladan. 



vi kom till farmor och jag gav henne en stor kram, jag älskade verkligen henne, och jag älskar att vara hos henne på landet, bara för att ''min'' häst står här. 
 
- Farmor, kan jag gå ner och rida lite? Det var så längesen. Sa jag snällt till farmor.
- Självklart gumman. Svarade farmor mjukt.
- Men Jess, kom tillbaka om minst 2 timmar, för vi åker då.
- Okej, jag har mobilen, det är bara ringa om det är något, hejdå! 
- Hejdå hjärtat.
 
Jag sprang snabbt ner till stallet, jag möttes av ett välkommnande gnägg, jag gick fram till Dreamer och pussade henne på mulen, jag borstade av henne snabbt och tänkte att jag vill komma ut istället, jag vill verkligen rida nu! 
Jag hämtade sadeln och tränset och la på sadeln, sen hämtade jag min hjälm och tränsade henne hon öppnade snällt munnen när jag kom med bettet. 
 
- Duktigt min ängel, sa jag mjukt och klappade om henne.
 
Hon frustade till svar. 
 
- Nu gå vi ut. Sa jag samtidigt som jag drog lite i tygeln och hon gick lydigt framåt. 
 
Jag gick ut på gårdsplanen och spännde sadeljorden sen hoppade jag upp i sadeln och smackade så hon gick framåt. Hon började skritta och vi lunkade långsamt fram på grusvägen.
Jag tänkte ta en väg jag inte ridit förut så jag gick in på en stig i skogen. Försiktigt började jag skänkla på henne till trav och vi travde uppför den korta backen, till slut kom vi fram till en liten övergiven lada. Jag blev nyfiken så jag hoppade av Dreamer och knöt fast henne vid ett träd utanför ladan, sen så gick jag in. En planka låg lite på dörren, jag lyfte på den och såg att det stog nån text skriven med spritpenna. jag läste texten tyst för mig själv. 
''jag kommer alltid att älska dej, du är det ända som betyder, eller ni är det ända som betyder. Jag älskar er min familj. Men jag kommer aldrig att komma hem igen, jag vet att ingen säkert kommer läsa detta men den som gör det, känner ni familjen Sundström? Det är min familj. Jag har inte träffat dom på 15 år. Jag vet inte ens vem min syster är. 
/ Sandra Sundström.''
 
när jag läste det där sista så högg det till i magen, det var skrivet av min, min försvunna syster, vad ska jag ta mej till? Vart bodde hon? Vart är hon nu? Massor med frågor jag inte kunde få svar på virvlade i huvudet på mej. Men jag bestämmde mej för att gå in i ladan. Det var mörkt och luktade nästan som gammal ost eller något sånt. Någonting låg på golvet, jag böjde mej ner och såg att det var en sån vas som mamma och pappa hade köpt på sin smekmånad i spanien, sånna fanns ju inte att köpa mer sa dom? Men en lapp låg brevid, jag tog upp och läste även den tyst för mej själv. 
''Sök upp mej!''
 
Herregud! Vad ska jag göra? Någon gick utanför ladan, jag hörde det. Dreamer började skria högt och jag var tvungen att springa ut och kolla vad som hände, jag sprang ut genom dörren och såg en gubbe stog brevid Dreamer och kollade på mej med stora ögon. 
 
- Hej, sa han och log. Är det din häst? 
- Ehh, jaa.. Det är min häst, och vad gör du?
- Jag var ute och gick och såg hästen här, underade vem det var och vems det var så gick hit. Vad gör du här inne? 
- Jag blev nyfiken vad det var här. Så jag gick in. Vet du vem Sandra Sundström är? Vet du vart hon är nu? 
- Sandra.. Jo, jag tror hon ligger på sjukhuset här i Atlanta faktiskt. Gå till närmaste sjukhus och kolla? 
- TACK SÅ MYCKET! tackade jag gubben. Men måste dra nu. Tack ännu en gång, sa jag och tog mej upp på Dreamer och skänklade på henne i trav. 
- Så lite skrek gubben efter mej. 
 
Nu vet jag exakt vart jag ska, imorgon ska jag till sjukhuset och fråga efter Sandra, hon måste ju vara där. 
*pip*
 
Det pep till i min mobil.
 
Från mamma: Kommer du? 
Till mamma: Jag kommer nu, är strax utanför. 

 
Precis då var jag vid stallet, jag sadlade av Dreamer och borstade lite, sa hejdå och sen gick jag till bilen där mamma väntade. 
*pip*
 
Vem var det ifrån nu då? Tänkte jag för mej själv, jag tog upp mobilen, Justin. 
 
Från Justin: Du kommer sen va, vid 6 kan vi ta och ses eller?
Till Justin: Självklart, ses då!


_______________________________________________________________


vad tycker ni? kommentera om ni vill ha meer! :d 


love / elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards