justindbblogg

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Bieberlicious - 17 mars 2011 21:35

  
U smile, i smile - Del 2 
  
- Vadå vet vem jag är? svarade han med lite skak i rösten, hans kompisar hade dratt för ett tag sen, han var ensam.
- Ja, du vet vad jag menar Justin.. Sa jag medans jag tittade ut mot vattnet. 
- Okej, hur kunde du veta? sa han och tog av sej brillorna och tittade på mej med stora vackra bruna ögon. 
- Inte så svårt att lista ut, haha. Jag smällde till han lite löst på armen. 
- Säg ingenting, sa han och kollade allvarligt på mej. 
- Jag lovar, men jag ska bada, hänger du på? 
- Visst, men en fråga? Sa han, varför blir du inte typ hysterisk som alla andra skulle blivit? Asso, du snackar med mej som ingen annan nånsin pratat med mej förut, jag är bara en vanlig grabb ju. Men för andra så skulle jag blir nertacklad av frågor och aoutografer och sånt. 
- Äsch, jag är inget fan precis, jag gillar dej och din musik, men jag är inte så¨mycket till fan. Du är som en vandlig grabb för mej. Och du är verkligen gullig, det går ju inte säga nej till! Sa jag och blinkade till honom samtidigt som jag ställde mej upp.
- Tack, jag tycker du är söt. Speciellt med ditt långa platta bruna hår. 
- Haha, tack! Men kom nu innan jag brinner upp.
 
Han reste sej upp och började springa, jag skrattade och sprang efter. Han stannade när vattnet var till midjan. Jag kom fram till honom.
 
- Är något fel? Frågade jag och kollade på han.
 
Han svarade inte, jag puttade i honom så han ramlade. Han kom upp ur vattnet och började plaska. 
 
- Jag kan inte simma!! Skrek han och plaskade omkring.
- Oj, herregud, jag visste inte, justin förlåt. Jag simmande panikslaget fram till han och höll upp han! 
- Där fick jag dej sa han och gapskrattde medans han tryckte ner huvudet under vattnet på mej.
- JUSTIN!! Jag blev ju jätterädd ju! Sa jag och log samtidigt som jag stirrade på han!
 
Han simmade lite närmare mej och kollade allvarligt på mej.
 
- Det var meningen, sa han bara och dök under vattenytan.
 
Han kom snart upp igen så nära mej att våra magar möttes, han höll om min midja. 
 
- Ska vi gå upp? Sa jag till han.
- Visst. 
 
Han släppte min midja och vi var snart uppe vid stranden, när vi var uppe så la jag mej på handduken för att torka, han la sej lite närmare mej än han egentligen behövde. 
 
- Vad heter du? Frågade han tillslut.
- Ja heter Jessica Sundström.
- Du vet ju såklart vem jag är, så det behöver jag ju inte ens säga, men ditt namn kommer jag aldrig glömma. 

- varför då? frågade jag lite förvånat.  
- Jag känner något, sa han.
- Okej.. Känner vadå? .. 
- Inget. vill du gå ut sen ikväll med mej? 
- Det skulle jag gilla Justin, jättegärna.
- Bra, vi ses vid.. Hmm.. MC kl 7?  Så kan vi gå nånstans?
- Det låter bra, ses där då. Men du? Jag måste gå, jag fick ett sms av mamma, jag skulle hem nu och äta sen skulle vi iväg. Men ta mitt nummer? 
- Okej, det är okej, jag ska med gå nu. Visst, skriv in det i min mobil? 
 
Han gav mej hans iPhone och jag gav han min iPhone, vad kul, båda har en iPhone, haha! 
 
- Snygg mobil! Utbrast han i ett skratt. 
- Detsamma! svarade jag.
- Här, mit nummer ligger i din nu! 
- Och mitt i din mobil, måste gå nu, här. Sa jag och gav min mobil till han. 
 
Jag packade snabbt alla grejer i väskan och satte på mej mina shorts bara och hade bikinitoppen på mej fortfarande.
 
- Hejdå Justin, ses sen, sa jag och vinkade till han.
- Hejdå Jessica.. 
 
Jag messade snabbt till Gaby att jag skulle gå nu. Att vi kan ses imorrn.
Fick svar direkt att det var okej, och att vi kan höras av imorgon. 
 
Jag kom hem och åt lite sen åkte mamma och jag till farmor. 

____________________________________________________________________


5 kommentarer? :) 


love / elin 

Av Bieberlicious - 17 mars 2011 16:45

står det nicole ist för jessica nånstans så är det fel för jag ändrade namnet.. heh ;)

hoppas ni gillar den! har 24 delar på G ! :d 


________________________________________________________________________


U smile, i smile - Del 1

  

(jessica)


jag satt på stranden i Atlanta, kände solen hettade i ansiktet, jag väntade mina bästa vänner Gabriella och Julia, dom skulle nog komma vilken sekund som helst, sa dom i alla fall, men man vet aldrig hur lång tid det kan ta för dom. Men nu när jag ändå väntar kan jag berätta lite om mej själv. 
Jag heter Jessica Sundström ch jag är 16 år, mina bästa vänner heter då Gabriella och Julia, vi gör det mesta tillsammans. Jag bor i Atlanta med min mamma Thea och min pappa Lucas, sen har jag min syster som bor långt härifrån, jag har aldrig träffat henne, jag vet inte ens vart hon bor, vad hon heter eller nånting, jag vill inte bry mej om det heller, jag orkar inte med sånt. Jag får ta hand om en häst ibland som är vit och är en korsning, jag vet bara att hon har fullblod i sej, mer vet man inte om henne, hon heter i alla fall White Dream Child, men vi säger vara Dreamer till henne. Jag har en hund som heter Wilma, hon är blandning mellan cocerspaniel och golden retriver. Hon är bara såå söt. Sen så är det han ni vet, Justin Bieber? Jo, jag har inget emot honom men jag älskar honom bara inte så som Gaby och Julia, dom är desperata! haha, men jag kan lyssna på honom då & då och det är bara instämma, han är så himla fucking gullig asso, helt jävla sockersöt. hihi, det gåt inte säga något annat om! 
 
Men nu sitter jag här och väntar i alla fall, solen steker och mitt i väntan så kommer det ett gäng killar och går förbi, jag sitter i min lila bikini och killarna visslar på mej, jag sätter upp solbrillorna på huvudet och ler åt dom, dom visslar igen sen är dom borta, men efter drygt 5 minuter så komemr det 3 killar igen som har en iPod eller något och lyssnar på musik, en av killarna har kepa och luva på sej och ett par solbrillor, ljusbrunt hår stack fram under kepan, och nu till det roliga, kan ni gissa vad dom lyssnar på? HAHA. Juston Bieber? Har aldrig hört ett gäng killar som lyssnar på Justin, haha, tycker det är kul faktiskt. Jaja. jag la mej ner på mage och tog fram min iPhone. Nu ska jag smsa Gaby! 
 
Till Gaby: hhej gaby, vart är ni? har väntat i ca 20 minuter nu, öka lite, sätt fart! 
  
Usch, dom är alltid så sena! 
*pip* 
Jag fick ett sms, från Gaby såklart. 
 
Från Gaby: hej, förlåt gumman, julia glömde sin bikini, så var tvungen att vända, men jag ser dej nu. ses snart, puss!
  
Jag sket i att svara, jag såg dom ju gå där. Jag reste mej upp och bortade av sanden från bena. Gaby började småspringa mot mej, jag tog några steg framåt och höll ut armarna för att få en kram, hon tog emot kramen. 
 
- Hej, förlåt älskling för att vi vart så sena, men skyll på Julia! 
- Haha, det är lugnt, jag har ju haft tid att jobba på brännan! 
 
Just då kom Julia med stora solbrillor på sej. 
 
- Hej shtekarn, sa jag och småskarttade när hon kom samtidigt som även hon fick en kram. 
- Hej på dej du, sorry för vi vart sena, glömde min bikini.
- Haha, så typiskt dej skrattade jag. 
 
Dom bredde ut sina handukar på varsin sida av mej, sen tog dom av sej sina kläder eftersom dom hade bikini under, jag såg att båda hade nya bikinisar på sej. 
 
- Åh! Ni har nya bikinis båda två ju! När köpte nu dom? Utbrast jag i ett stort léende. 
- Ja, visst är dom fina? svarade gaby och snurrade på sej lite. 
- Ja, jag gillar dom, jag gillar Julias blomiga rosa möster och jag älskar dina silvriga paljetter på den svarta tyget! Vad tycker ni om min då? sa jag och satte mej på knä för dom skulle sen ordenkligt. 
- Men gud vad fin! Vad gulligt det var med sånt där volangigt på. Sa Julia medans hon granskade mej.
- Förresten, vet ni eller? Strax innan ni kom så var det tre killar som gick förbi och gissa vad dom hade på för musik? JUSTIN BIEBER? hahah! Det var en kille med typ lila T- shirt och vit kepa och svarta solbrillor på som gick med en iPod eller iPhone typ, coolt va? sa jag och skrattade på tanken när jag såg dom gå förbi.
- Haha, menar du allvar? Vad kul. Tänk om det var Justin? Han brukar ju ha svarta brillor och lila tröjor på sej, dessutom bor han ju här omkring och är tillbaka från sin turné nu ju! nästan skrek Julia ut.
- Men, tror du det själv eller? Men han hade faktiskt ljusbrunt hår som stack ut ur kepan. Nej men det kan väll inte va han eller? 
- Kanske, vad tror du Gaby?
- Asså, det verkar ju lite för bra för att va sant, men kan inte riktigt svara faktiskt, sa hon och smådrömmde lite.
- Såg du vart dom gick? Sa julia med stort leé´nde på läpparna.
- Ja, typ lite längre bort härifrån.
- Då går vi dit, packa ihop era saker, vi sätter oss där borta istället! 
 
Vi packade ihop grejerna och såg en kille med lila tröja, det var ''han''. 
 
- Hej, är det ledigt här? Okej om vi sätter oss? Sa jag trevligt.
- Visst, det är okej, sa en röst som man faktiskt kände igen. 
 
Jag la mej närmast ''han'' för ingen annan vågade. 
 
- Jess är det okej om vi köper en glass? Vill du följa med? frågade Julia. 
- Nej, jag stannar, jag jobbar på brännan. Stressa inte tillbaka, jag klarar mej! 
- Okej, vi är tillbaka om ca 40 minuter? Säkert att du inte ska med? 
- Det är lugnt gå ni! 
 
Dom gick iväg och jag lutade mej åt sidan och sa till ''han'' :
 
- Jag vet vem du är..


____________________________________________________________________


vill ha minst 6 kommentarer innan ni får nästa del, vill att ni skriver vad ni tycker hittills? ska jag försätta? elelr vill ni inte ha den? 


love / elin 

Av Bieberlicious - 17 mars 2011 16:01

TILL ALLA NI SOM UNDRAR SÅ JA DET KOMMER KOMMA EN TILL NOVELL.

DEN NOVELLEN SKRIVER ELIN OCH HON KOMMER ANTAGLIGEN LÄGGA UPP FÖRSTA DELEN NÄR HON KOMMER HEM :)

 

/ Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards