justindbblogg

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Bieberlicious - 26 mars 2011 15:30

bild 1, där Jessica sitter i sitt fönster. 

 

bild 2, justn när han somnar i soffan. 


U smile, i smile - Del 13


(jessica)
Dagarna gick, jag började äta mindre och mindre. Det ända jag åt var en frukt om dagen kanske, jag vet inte varför, jag mår inte bäst just nu, jag saknar den där helgen med han. jag saknar hans läppar mot mina. men ändå? jag ska inte sakna honom, jag får bara glömma han. 
Jag satt mest på mitt rum, antingen vid datan annars var det vid mitt fönster jag satt. just nu satt jag i mitt fönster, kollade ut på barnen som glatt lekte med bollar eller något sånt. Gaby och Julia ringde ofta till mej och frågade om jag ville hänga med dom till stranden. Alltid samma svar nu för tiden. ''Nej.'' 
mamma kom ofta upp till mej och ffrågade om jag inte skulle gör något med dom. men samma sak där. ''Nej tack.'' 
mamma, pappa och sandra blev oroligare för varje dag för mej. jag började känna mej ynklig på något sätt. jag kände mej som om jag inte kunde göra något själv. som om alla var tvunga att göra allt åt mej. vilket liv jag har. men dansen är på fredag, om 4 dagar. jag hinner ju i alla fall vila innan den. det ända jag ser runt om mej är kläder på golvet och oordning överallt. jag orkar inte ens bädda sängen. det är sjukt. 
(justin)
det ända jag har gjort de senaste dagarna är att sjunga mina låtar och vara inne på datan, jag var väll ibland med Chaz, Ryan och Caitlin men det var inte så ofta som förut. Caitlin säger hela tiden att hon kan prata med mej och kan lyssna om jag vill prata ut. men jag säger oftast bara ''tack, men jag mår bra''. jag hade några dagar på mej att få allt iordning. jag gick ner till de andra och satte mej vid matbordet. det var pasta, min favorätt. men ändå smakade det inte bra. jag kollade ofta in på jessicas mpd och blev glad när jag såg henne, men ändå lessen för jag märkte också att hon inte mår bra, och det är p.g.a mej. jag känner mej hemsk. jag bara reste mej upp och gick upp till mitt rum. dom andra kollade efter mej och suckade till. jag satte på hög volym på datan för att rensa bort mina tankar lite. efter ett tag gick jag ut till våran lilla strand och jag satte mej i solskenet i sanden och blundade. varje gång jag blundade så såg jag bilder framför mej. men vad ska man göra? jag nynnade lite tyst för mej själv i huvet och plötsligt kom mamma ut med ett glas lemonad i handen. 
- ska du sitta här ute länge måste du dricka lite. sa hon och log snett. 
jag tog glaset i handen och tog en klunk. jag tittade på henne och sa tack. hon gick därifrån och jag fortsatte väl där jag slutade. jag saknar att få kyssa henne. jag saknar hennes skratt som fick mej att bli varm inombords. jag saknar hennes blickar jag fick som fick mej att bli knäsvag. hon var så vacker, hon måste vara det bästa jag varit med om. 
jag gick och satte mej med dom andra vid teven på kvällen, jag var trött. även fast jag inte gjort någonting. jag la en filt över mej i soffan men efter ett tag blev allt svart och jag låg och sov..
(jessica) 
jag låg och försökte sova, men det gick inte. jag tänkte bara på allt möjligt, men jag var rätt tagg inför på fredag, det ska bli kul då i alla fall. det har varit en väldigt tråkig dag idag. men så är det ibland. 
(justin) 
dagarna hade verkligen segat sej fram, men idag var det i alla fall torsdag och snart var det helg igen. torsdagen ägnade jag väll åt att sjunga och jag kände mej mycket piggare idag än alla andra dagar. jag var till och med ute med dom andra och badade lite, och jag hängde med mamma till affären och handlade. några fans såg mej då så jag fick skriva några aotografer. men det gör ingenting ju. 
*riiiiiiiing* , det ringde i min telefon. jag tog upp den och svarade: 
- Ah, Justin här. 
- Tja, broo, hänger du med till stranden lite och badar eller? 
- Visst. Men kom te mej istället så kör vi på poolen?
- Ah, visst. Caitlin, jag oh Ryan kommer snart då. 
- Visst, ses!
- Tjarå. 
*samtalet slut*
jag tycker det ska bli kul att träffa alla mina vänner och ha det roligt. det blev ju inte så länge förut. det gick väldigt för för dom att komma för helt plötsligt hörde jag dörren öppnas och Chaz skrek ''HAALLLÅåÅÅ!!'' , jag drog snabbt på mej mina lila badbrallor och slängde en handduk över axeln. sen gick jag ner till dom andra och vi gick tillsammans till vår pool. Alla hoppade i på 3. sen plaskade vi runt som småungar och skrattade, tillslut sa Caitlin; 
- Det är kallt, nu går vi upp och äter glass.
- Men Cat, det blir ju inte varmare när man äter glass? sa Chaz med leénde på läpparna.
- Nej, men det är gott och jag vill inte bada mer, haha.  
- Okej, vi går upp och tar varsin glass då. Sa jag och gick upp från poolen. 
dom andra hängde på..    
___________________________________________________________________
9 kommentarer så får ni två stycken till IDAG! :) 
love / elin 
Av Bieberlicious - 26 mars 2011 15:22

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA, älskar de två första och den 7: e :')

så jävla söt! vilka tycker det med? och vem vill ha en novell? ^^


love / elin   

Av Bieberlicious - 26 mars 2011 15:19

Justin Bieber är fångad i en dålig romantik!

Insiders säger att tonåringen justin bieber har Romanc både med Selena Gomez och Jasmine Villegas!

"Justin har blivit  berömd  snabbt att nu är han inte nöjd med att nöja sig med bara en tjej," en initierad källa uppgavamerikanska tabloiden NationalEnquirer.

"Medan han och Selena var tillsammans i februari på premiären av justins dokumentär Never Say Never, sägs det att han i hemlighet skickaderomantiska SMS till Jasmine - han sade att han var ledsen att hon inte var med honom.


"Ända sedan han hade en hård make-out session med Jasmine i sin bil i höstas, han hade en enorm crush  henne och desperat vill att ansluta sig till henne igen.

"Även om han bara är 17, har han förvandlas till en mini-spelare.

Vad tror ni? Sant eller falskt?
Jag tror inte justin är en " player " ?
love / elin 

Av Bieberlicious - 26 mars 2011 15:16

 

Justin Bieber tog sig tid att tacka Jaden Smith och Willow Smith för deras stöd och prestanda vid varje konsert som de inte längre kommer att turnera med MY WORLD TOUR och gör det sättet bredvid Tyskland. Detta är vad Bieber tweetade till Jaden och Willow: 


"Och @ officialjaden är min bror för livet. kommer att sakna dig mannen .- allihopa följ honom " 

"Och till @ officialwillow min lillla syster . Du ägde ! Tack för att ni kom med hos på resan. Du är sanningen! " 


"En mörk känsla i luften ikväll ... Det är @ OfficialWillow och @ OfficialJaden sista visning ... Det kommer inte att vara densamma.''


love / elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards