justindbblogg

Alla inlägg den 22 mars 2011

...

Av Bieberlicious - 22 mars 2011 19:57

Okej, så ... INGEN vill att varken Julia eller Elin slutar.. right!? men jag tycker såhär. Vi ger julia lite tid, och elin oxå såklart, så får vi se vad som händer..


bloggen ska iallafall inte läggas ner.


/gaby

Av Bieberlicious - 22 mars 2011 19:04

 


det har varit en underbar tid här och tack för alla fina kommentarer på mitt andra inlägg. dom kommentarerna stöttade verkligen. många av er undrade vad det var för operation. Jag opererade min fot. jag hade ett ben som hade gått av i foten och det skulle dom ta bort för dom trodde att det skulle bli bättre då. innan operationen hade haft ont i foten i ca ett år. och efter operationen så svimmade jag och massa sånt, men fick åka hem och sen hoppade jag på kryckor i två veckor. sedan dess har det inte blivit bra. varje dag känns som ett helvete, jag går på sjukgymnastik en gång i veckan för att träna upp mitt ben som blivit såå svagt. om nån vecka ska jag till sjukhuset och träffa min läkare då vi antagligen kommer få besked på vad som ska hända. jag menar jag är snart 14 år och kan knappt gå och shoppa med mina kompisar för att jag är rädd att dom ska tycka det är jobbigt att jag inte kan gå så snabbt och så. jaja allas liv är inte perfekt.

 

aja det här med att jag slutar. JA DET ÄR SANT. jag slutar nu. jag kommer kanske tillbaka när jag har löst allt med elin. men just nu känns det som att jag inte kommer komma tillbaka. försök få elin att stanna här nu, hon säger att om jag slutar så slutar hon, men inte ska hon sluta, det får ni läsare se till att hålla henne kvar.

 

Ni ska veta att jag verkligen vill blogga här men det känns så fel efter det som hänt. men om det löser sej så kommer jag kanske tillbaka.


jag har skapat en egen novellblogg nu som jag kommer försöka uppdatera dagligen. första inlägget kommer ikväll. www.justindbblogg.blogg.se kolla gärna in den sen.


jag kommer sakna er så grymt mycket jag älskar er läsare mest i hela världen !!


Bieber Love Julia lundevall Bieber

Av Bieberlicious - 22 mars 2011 18:48

U smile, i smile - Del 9 
 
(jessica)
 
Vi kollade varandra läne i ögonen tills Justin bröt tysnaden. 
 
- Vill du bli klådd i forboll? Sa han med en glimt i ögat. 
- Frågan är om du vill bli det! Skrattade jag och sprang fram till bollen.
- Mitt mål är här och ditt är där. Sa han och pekade.
- Okej, visst. Svarade jag och började sparka bollen.
 
Vi sprang och sprang med den där bollen och till slut fick Justin det första målet.
 
- YEESS!! Skrek han och skrattade. 
- Okej.. Nu fortsätter vi! Jag ska klå DEJ! sa jag och kickade bollen framåt mot hans mål. 
- Jag är ju inte beredd! Sa han och sprang efter mej. 
- Träligt! skrattade jag. 
 
Vi sprang och jag kickade bollen fram och tillbaka. Justin kom och ställde sej framför mej, jag sparkade bollen mellan hans ben och det blev mål! 
 
- JAAAA!!! JAG ÄGER DEJ! skrek jag till han! 
- Inte alls det! Jag kommer vinna! 
- Aldrig! Kom igen då.. 
 
Sen fortsatte vi och spela och det stog nu 3 - 1 till mej, hahah, när jag gjorde mitt fjärde mål så gav han upp.
 
- Okej, du vinner. Nöjd? 
- Suupernöjd! Svarade jag.
- Mmhm. svarde han och mumlade något som jag inte hörde.
- Så, Justin Drew Bieber. Hur känns det att bli klådd av en tjej? 
- Inte bra.. Skrattade han och satte sej i sanden. 
 
Jag bara gapskrattade åt hans dåliga förlorarsida. Det var så kul. Jag skrattade och skrattade tills han inte orkade vara sur mer, så han började gapskratta år mej. Till slut låg vi i sanden och bara pratade medans vi skrataade åt ingenting. Men sen när vi slutat att skartta så började han killa mej och det kittlades så mycket så jag knappt kunde andas.
 
- JUUUUUUUUUUUUUUUUSTIIIIIIN !!!! skrattade jag medans jag rullade runt och sprarkade med benen. 
- Hahaha, vill du att jag slutar? frågade han.
- JAAAAAAA !! gapade jag.
- Vem vann i fotbollen då?
- DUUU, DET VAR DU! skrattade jag.
 
Han slutade och jag andades tungt. 
 
- Du är sjuk. Sa jag i ett andetag.
- Jag ägde dej i fotboll i alla fall. svarade han och blinkade åt mej.
- Men det gjorde du ju egentligen inte. 
- Joho du! 
- Nää! 
- Jo, men du Jess? Ska vi dra hem till nån? Kl är 9. 
- Hmm.. Visst. Till dej? Log jag.
- Kan vi inte åka till dej? Jag vill ju se hur du bor. 
- Nästa gång åker vi till mej. Okej? 
- Okejdå.. Mumlade han. 
 
Vi började gå till han och han tog min hand och kollade på mej. Jag tittade upp på han och bara log. Sen gick vi där i strandkanten. Hand i hand, tillslut släppte han min hand och tog tag med båda händerna om min midja och ställde sej framför mej. 
 
- Vadå? frågade jag lite förvånat.
- Ska vi bada? frågade han med lite lurig min. 
- Vi har inga badkläder med oss Justin..
- Underkläder? frågade han. 
 
Jag skrattade och funderade lite.. Jag log mot han och såg att han verkligen ville bada. Hans min var så vädjande. Det var som en hemlös hundvalp som ville ha mat eller något. 
 
- Okejdå.. Sa jag. Men det är ju kallt. Jag badar inte när det är kallt. 
 
Han svarade inte, han tog av sej byxorna och tröjan och la det på bryggan som vi nu stog på. Sen dök han i. 
 
- Så jag slipper bada? Sa jag och log mot han när han kom upp från vattenytan.
- Neej! Sa han och skakade på huvet. 
- Men du kan ändå inte få i mej. 
- Jo. Hoppar du inte i på 10 sekunder så slänger jag i dej. Jag lovar att jag kan det! 
- Okejokej! Sa jag när han hade börjat räkna ner från 10. 
 
Jag tog av mej shortsen och sen tröjan och stog nu i bara bh och trosor. Jag stog beredd på att dyka i, och såg att Justin kollade på mej. Sakta med blicken, från topp. Till tå. Jag log för mej själv och dök i!
 
- Fyfan! Jag fattar inte att du fick mej göra det här! Det är ju svinkallt! skrek jag! 
- Det är inte alls så kallt, svarade han och simmade till mej och kramade om mej bakifrån. 
- Men nu är det inte så kallt längre.. Mumlade jag. 
- Inte? Sa han glatt och höll mej hårdare intill sej. 
- Nä. Nu är det varmt. 
 
Han simmade så hans huvud var vid mitt. Han kollade på mej djupt in i ögonen och hans läppar trycktes mot mina. Vilken underbar känsla det var. Vi stod och kysstes länge och allt var underbart. Tills en massa bilar kom. Han släppte mej och simmade under bryggan och lämnade mej där. 
 
- Jess! Kom! viskade han högt. FORT! 
 
Jag simmade snabbt ner under ytan och upp igen när jag var under bryggan. 
 
- Vad är det Justin? frågade jag förbryllat.
- Det är Selena. Sa han. 
- Och? Du känner ju henne? Ni är ju kompisar väll. 
- Ja... Tvekade han. 
- So what? Kom då så hälsar vi? Sa jag. 
- NEJ! sa han högt. 
- Varför då? 
- Jag kanske säger sen. 
- Hahah, vad ska du säga? Att ni är tillsammans eller? 
- Nää... sa han tyst. 
- Men dom har åkt nu. Kom. 
 
Jag simmade till stegen och gick upp för den. Sen satte jag mej på bryggan och försökte torka. Justin kom upp och satte sej brevid mej. 
 
- Ska vi dra hem till mej då? Det tar bara 2 minuter från där vi är nu hem till mej. 
- Visst. Sa jag och reste mej upp.
 
Jag tog på mej mina shorts och tog tröjan i handen eftersom bh: n inte hade torkat. Och vem skulle vara uppe nu och gå? Justin tog på sej allting. Sen tog han ännu en gång min hand och vi gick tillsammans hem till honom. 
 
(justin) 
 
Hon var så underbar på alla sätt och vis. Hon var vacker, rolig, snäll. Hur skulle jag säga det där till henne? Hon kommer bli helt krossad. Eller kanske.. Hoppas inte det. Jag gillar henne så mycket. Jag säger det när vi kommer hem. När vi var hemma knackade jag på. Och hon satte på sej sin tröja lite snabbt och tillslut öppnade Ryan dörren. 
 
- Tja, Justin. Glömt nyckel igen?.. sen stannade han meningen och kollade på mej.
- Åhh.. Hej.. Jessica. Sa hon och höll fram handen. 
- Ähh.. Ryan? svarade han och var helt borta.
 
Jag tog hennes handled och drog med henne in. Vi slängde av oss skorna och jag tog med henne upp till mitt rum. 
 
- Ta en dusch eller nåt om du vill? sa jag. Handdukar finns i skåpet i badrummet. Och badrummet ligger åt vänseter vet du? 
- Ähh.. Visst. Okej. Kommer snart då? svarade hon förbryllat.
 
Hon vände sej om och gick till badrummet och jag gick ner till Ryan som satt i köket. 
 
- Justin! Vem var det där? frågade han och höjde på ena ögonbrynet. 
- Det där var Jessica Sundström som jag har träffat.
- Har ni kysst varann än? frågade han nyfiket. 
- Ja.. Hon sov här igår. 
- Jasså.. 
- Du kan väll vara lite trevlig? Snäste jag åt han.
- Ohh, shiet. Sorry mannen. Blev bara lite förvånad eftersom du lixom.. Du och ... 
- JAG SKA SÄGA DET TILL HENNE ! avbröt jag. 
- Okej. Men du? Jag sover här. I gästrummet. Okej? 
- Jaja, okej.
 
Jag gick upp igen och hon satt på min säng och hade den där tröjan som hon hade sist på sej. Vad gullig hon var. 
 
- Hejhej. Jag lånar den här. Sa hon och log. 
- Det är chill shaw.. ska vi sätta på en film eller bara göra något annat? 
- Haha, shaw?.. Vådå? Nä, sätt på din dator. sa hon och nickade mot min laptop som stog lite längre bort. 
- Inget.. Okej. 
 
Jag gick och hämtade datorn och vi satte oss mot väggen och jag gav henne datorn. Det var lösenord för att komma in på den. Hon skulle aldrig komma på mitt lösen. 
 
- Kommer snart. Ska bara hämta nått att dricka. Vad vill du ha? 
- Cola, svarade hon.
 
Jag gick ut ur sängen och hörde det där ljudet som låter när man har kommit in på datorn. 
 
- Svårt lösenord btw. Sa hon och skrattade retsamt åt mej. 
- Kom du på det? Sa jag förvånat.
- HAHAHA. Shawty. Justin Biebers favoritord. Det är svårt att lista ut menar jag. 
- Herregud. Det här är ju pinsamt. mumlade jag och sprang nerför trappan. 
 
Lika fort som jag sprang ner, sprang jag upp också. Jag gav henne en cola och hon tackade. Hon gick in på internet och skrev in ''www.myphotodairy.se''.
 
- Har du det där? Frågade jag. 
- Jadå. Det har ju du med. 
- Ja, men ändå. Svarade jag. 
 
Hon skrev in ''jessicasundström'' som namn, sen såg jag inte lösenordet. Hon hade ny vän. Hon klickade där och det var nån justinbiieber. Hmm.. Hon klickade på namnet och kollade på mej. 
 
- Det är ju du Justin.. Skrattade hon.
- Är det? Men oj. Ja det var det visst. Skojjade jag med henne. 
 
Hon klickade på ''acceptera som vän''. Sen kollade hon bara på några vänners bilder och kommenterade en bild. Det var en korthårig tjej med mörkt hår och bruna ögon på bilden. Hon kommenterarde ''vackraste gaby <3''. Hon klickade sen på att hon skulle ladda upp en bild. Hon kollade igenom bilderna på min dator och hittade en bild på hennes öga. Pinsamt. 
 
- Justin? 
- Ehh.. Ah? 
- Varför har du en bild på mitt öga på din dator? 
- Jag tyckte det var fint så jag sparade det. 
- Okej.. Men jag har ju inte ens lagt upp den på min bdb eller dator än. haha..
- Okej, jag tog din mobil och skickade bilden till min mobil och sen laddade upp den på min dator. Sa jag och kollade på bilden. 
- Varför då? fnittrade hon. 
- Det var så vackert.. Sa jag. 
- Tack. Log hon. 
 
Hon valde bilden och skrev en text på bilden. Hon skrev ; i mina ögon kommer ni alltid vara vackrast.
under bilden skrev hon ; Whenever i leave it feels like your still with me.. 
 
Hon tittade på mej och just då kom jag på att det var min låt! Och att det handlade om mej. Hon tryckte på ladda upp bild och bilden la sej på henne mpd. 
 
- Jag älskar dej.. sa jag lågt. 
- Och jag dej.. mumlade hon. 
 
Jag lutade mej fram för en kyss, men hon satte fingret för mina läppar. 
 
- Du ska berätta om Selena nu. 
- Lovar du att du inte springer iväg. Lovar du att du är kvar hos mej? sa jag osäkert. 
- Whenever i leave it feels like your still with me. sa hon och log. 
- Okej. Du vet det där om att tidningarna säger att Selena och jag har ett förhållande?
- Ja.. Sa hon.
- Det är typ sant. Men jag gillar henne inte så myckjet som dej. 
- VA?!?! skrek hon. 
- Förlåt. mumlade jag med gråten i halsen. 
- FÖRLÅT? FÖRLÅT! FYFAN PÅ DEJ! FALSKA MÄNNISKA! 
- Jess! Stanna. 
 
Hon tog sina kläder i handen och rusade ut ur rummet. Sprang ner i hallen tog sina skor i andra handen. Sen var hon borta.. 
Vad har jag gjort?.. 


________________________________________________________________


ojoj, justin, problem? vad händer nu? kommentera! 

hinner inte med bilder osv så mycketm har tusen läxor och saknar livet.  


love / elin 

Av Bieberlicious - 22 mars 2011 16:59

 

JULIA VILL SLUTA BLOGGA, ELLER HON HAR GJORT DET! MEN VI VILL INTE DET!! 

FÖR DÅ SLUTAR JAG! OCH DET BETYDER INGEN MER NOVELL, SÅ VILL VI ATT JULIA SLUTAR? NEJ!


kom igen julia, teammuppish, remember? 

snälla, gör inte såhär. jag gråter hela tiden. i skolan, påväg hem, nu. hela tiden! du ska inte sluta och du ska inte vara sur! jag äslakr dej! 


vill ni va gulliga och kommentera om ni tycker som jag och gaby? hon ska nt sluta!

me + you, i just tell you one time: U smile, i smile! 


love / din älsklingbubbla.   

Av Bieberlicious - 22 mars 2011 16:32

Justin's Gay? Listen To One Less Lonely Girl.

Justin'e Voice Is High? Listen To Never Say Never.

Justin Only Sings About Girls? Listen To Down To Earth.

Justin Can't Write Songs? Listen To Where Are You Now.

Justin's Ugly? Get Your Eyes Checked.

Justin Can't Sing? Get A Hearing Aid.

Nobody Likes Him? Yeah...8 Million Followers On Twitter...You Have Like 3...

Justin Is And Inperation, So To All The Haters...

Go Acomplish What He Has, Then Mabey I Might Pay Attention To You...:)




/gaby

Av Bieberlicious - 22 mars 2011 16:29



puss/gaby

Av Bieberlicious - 22 mars 2011 15:14



ååhhhh, :D jag älskar dom!


puss/gaby

Av Bieberlicious - 22 mars 2011 13:29



puuss/gaby

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards