justindbblogg

Alla inlägg under oktober 2010

Av Bieberlicious - 31 oktober 2010 22:13

I dag är det ju halloween, och jag läste på Justins twitter att han skulle vara Chuck Norris :P hihi , han är skön ;P


  


"Chuck Norris doesen't need twitter, he's ALWAYS following you..."


haha:)


   /gabriella  

Av Bieberlicious - 31 oktober 2010 20:24

Här är låtarna på hans acoustiska skiva :)


1. One Time
2. Baby
3. One Less Lonely Girl
4. Down To Earth
5. U Smile
6. Stuck In The Moment
7. Favorite Girl
8. That Should Be Me
9. Never Say Never - Feat. Jaden Smith

10. Pray

 

10:an är ny :D :D :D

 

   /gabriella  

Av Bieberlicious - 31 oktober 2010 20:11

Nu måste ni skriva vad ni vill att vi ska blogga mer om !!!:)

Kommentera nya ideér och saker ni vill att vi ska ta upp mer :)

Här är en novell ni får i förväg :)


DEL 8

- Inte än Justin... Jag känner mej inte berädd för det här.
- Jag förstår sa Justin medans han kramade dig och han log mot dig.
- Älskar dig sa han.
- Älskar dig också svarade du medans du tog på dig Justins tröja och log mot honom ♥
-------------------------------------------------------------------------------
- Du passar bra i min tröja, fast den kanske är lite för stor .. hehe
Du puttade till Justin och ni började skratta.
- Godnatt Justin finaste Bieber.
- Godnatt Lucia vackraste Svensson.


*DAGEN EFTER DET*


Då du vaknade hade du ett ansikte framför dig, det tittade rakt på dig och kysste dig sedan.
- Godmorgon. Sa Justin
- Godmorgon. Sa du
Ni började långsamt klä på er och små pratade om vad alla av Justins fans skulle säga av bilderna.
Du startade din dator och Justin gick in på sin Twitter, du såg till och med hans mail adress och hans lösenord, helt otroligt! Han hade fått jätte många elaka kommentarer och folk hade tagit sig till din twitter och sagt elaka saker där också.
Du och Justin tittade in i varandras ögon. Ni båda tänkte likadant, det var kört. Justin behövde rädda situationen och skrev:
'' Alla Beliber's , Lucia och jag har gjort slut! Hon är hemsk! ''
- Ska vi gå och göra några mackor? Frågade du.
Justin var helt blek, och du förstog han. Du satte dig brevid Justin och kramade om han.
- Du vet, de som verkligen är fans, de lämnar dig inte för sånt här..
Justin tittade in i dina ögon och du såg att han var nära på att gråta.
- Okej, kom, vi gör mackor.
Han loggade ut och tog i din hand. Då ni var nere i köket så var ni tysta. Men ni funderade för det mesta.
- Vad ska vi göra idag då? Sa Justin
- Vet inte, har du något förslag?
- Hmm.. Jag vet! Vi kan skejta ner till köpcentrumet och du vet .. shoppa, ni tjejer gillar väll sånt?
Han smålog till dig.
- Ahahaha, Såklart, Men vill du verkligen det?
- Jag behöver faktiskt ett par nya tröjor ...
Justin tog fram en mössa och ett par solglasögon från sin ficka. Du gick och tog fram en ''Svea'' mössa , som du hade köpt i Sverige på semester.
Ni gick ut och ni såg en grupp med tjejer stå och prata, de var i din ålder och de var fjortisar.
De gick fram till er och de två längsta gick fram till dig och pekade på din skateboard.
- Skateboard nörd? Yäk!
Hon slängde med håret och sa:
- Jag heter Anna föressten, den här tjejen med brunt hår heter Ellen, och detta är Elina. Vilka är ni?
- Jag är Johanna .. Sa du.
- Jag är Lucas. Sa Justin.
Du såg att Anna hade på sig en Justin Bieber tröja. Du pekade på den och sa:
- Gillar du Justin Bieber?! Yäääk!
Du och Justin tittade på varandra och du log. Han log tillbaka.
- Ja asso, Jah ha tiep asso hans nummer lixååm. Sa Ellen
Justin skakade på huvudet.
- Tjejer, vi måste dra.
Justin gjorde ett hjärta med händerna mot dem. Typiskt han, han måste ALLTID göra så mot tjejer. Du puttade till han med foten.
Elina sa:
- Ey! Så brukar tiep Justin göra! Och du bah pratah som han lixooom.
Du och Justin kollade snabbt på varandra och ni ställde er på era skateboards och stack snabbt iväg. Och tjejerna tog fram sina mobiler och sprang efter.
- EY ! Vänta ! Justin jag älskar diiiig ! Skrek Anna.
- JUUSTIIIN , U smile ! I Smile ! Ropade Ellen, kort därefter.


Du och Justin kom till din favorit affär och ni gick in där. Du sprang genast till tjej avdelningen och började leta kläder. Justin stog och kollade på skor.
Ni hörde Anna, Elina & Ellen skrika:
- JUSTIN BIEBER ÄR PÅ KÖPCENTRUMET!!
Du och Justin sprang till varandra och ni letade efter något gömställe. Han drog med dig in i en provhytt och ni låste.
Ni hörde tjejernas skrik och panik utanför. Du och Justin stog tätt ihop, för det var trångt där inne.
Efter ett tag så gick ni ut och tittade om de hade gett upp. Det verkade så.
- Nu måste vi köpa nya kläder, De vet ju hur vi ser ut...
Du nickade och ni började genast leta. Du hittade en rosa tröja med svart skärp och coola tights som matchade.
När du bestämt dig för att köpa de så letade du efter Justin. Han hade också hittat ett par kläder.
Du kollade på klockan och den var 5. Ni skulle vara hemma halv 6, för att inte missa en ny film som har TV premiär.
Alla provrum var upptagna och för att ni skulle hinna så gick båda in i den.
Ni klädde av er och till slut stog Justin bara i kalsonger, du i BH och trosor. Du smekte hans hals och rygg och han la sina händer precis ovanför din rumpa, vid midjan. Du kysste han och sen blev det till hångel. Men sen tittade ni bara på varandra. Ni tog på er de nya kläderna och tittade hur resultatet blev, ni båda gillade kläderna. Så ni bytte om igen och gick till kassan för att betala.
Justin Betalade och ni gick till en varsin provhytt och bytte om.
Då ni var klara så skejtade ni hem till Justin.
Ni var i hallen och Justin sa:
- Om du fixar snacks så fixar jag ressten.
Du gick och letade i skafferiet och kylskåpet. Du gjorde dipp och en stor bricka med godsaker.
Då du gick ut med brickan så satt Justin i soffan, det var kuddar i hela soffan och filtar.
Du ställde brickan med snacks på bordet.
Innan filmen började så var det nyheter och då såg ni ....


   /gabriella    

Av Bieberlicious - 31 oktober 2010 16:37

Som ni kanske vet så ska Justin släppa ut ett acoutiskt album , och här är omslaget! -Så fin<3


  


/gabriella

Av Bieberlicious - 31 oktober 2010 10:47

   Måndagen den 8 november så är JUSTIN PÅ KANAL 5 KL 21.00 !!!!!


I CSI !!!! :D



/julia


Av Bieberlicious - 31 oktober 2010 09:22

  


-Justin kalalr sin bil lisa

-Justin älskar vindruvor och bananer

-Justin brukar googla sig själv

-Justin gick med i youtube den 15 januari 2007

-Han gillar tjejer bättre när dom är utan smink

-Justin tänker sig själv ibland som en ninja

-Justin gillar inte uggs (typ vinter skor)

-Den enda gången Justin blir närvös är när han står öga mot öga med en tjej

-Det första Justin sa till president Obama var "Can we twip-pic?" Och han svarade "Whats that?" :P

-Justin använder inga hårprudukter , han hår är fint naturligt

-Justins mamma var hans "valentin" det här året (naaw)

-Justins mamma sa att Justin inte fick dejta för en han var 16 , men han började endå när han var 13

-Justins mamma Pattie var 19 år när han föddes

-Han bryr sig inte om vad tjejen har på sig när dom är på dejt, bara hon är bekväm(aw)

-Han tycker inte om biologi

-När han bodde i Canada tyckte han om när hans kompisars mammor kom över för han tyckte att endel av dom var snygga (xdd)

-Före han hade sin iphone , så hade han en grön ipod

-Låten "sombody to love" skulle igentligen bara vara päå Ushers album, men dom tyckte att det var bättre att Justin hade den

-Justin tycker att det är konstigt att tjejer gråter när dom ser han, han tycker att borde vara glada

-Ett fan rugby tacklade honom en gång kl 6.30 på morgonen så att han ramlade

-När Justin fick ett IG på sitt prov så ljög han och fick ett MVG

-One time videon vara Justins hela idé

-Han har en sjuk humor ! han skrattar åt det mäst konstigaste sakerna

-Han gillar att dra upp ärmarna på hans tröjor

-Han föddes kl 12.56 på en torsdag 1 mars 1994

-Justin har båda hans öron piercade , men brukar inte ha i dom


/gabriella&julia

-


Av Bieberlicious - 31 oktober 2010 09:10

DEL 8


tills.... Justin började smeka dina bröst och du var tvungen att gå upp från sängen. Du hade inte märkt nåt men
du var utan tröja och Justin utan byxor. Justin log mot dig lite "snett"
Och du tittade på honom utan att ta bort dina händer från dina bh ( Du tyckte att det var Pinsamt)
- Förlåt Lucia... Jag skulle aldrig kunna göra nåt som du inte vill att jag ska göra... Förlåt!
- Men det gör inget sa du medans du var på väg till sängen igen.
Du la dig brevid Justin och Justin kramade dig och läggde sitt huvud på din mage.
- Tänk om nån gång iställer för att höra dig andas hör jag ett litet bebis som rör sig runt i din mage? Sa justin
medans han smekte din mage igen och kysste dig.
- Nång gång kommer du att kunna höra bebisen sa du och du log mot honom och smekte hans hår samtidigt.
- Lucia... Jag vill att du ska följa med mig till Opra imorgon... Jag tänkter inte gömma våran kärlek
- Tycker du verkligen att det är ett bra idé?
- Jag kan inte lova nåt... Men jag kommer att skydda dig från allt som händer...
- Me Jus... Du hann inte säga nåt för att Justin hade redan kysst dig.
Du log mot honom och han log mot dig...
-Vill du gå ut en liten stund frågade han.
- Mmm... Men ta bort dina solglasögon ahahah hur ska jag veta att du inte tittar på andra tjejer?
Justin log mot dig och han började skratta.
Han lämnade solglasögonen i min säng och vi gick ut.
Ute:
Ni pratade om allt möjligt... Kärlek , kompisar, familjen osv...
- Jag är stolt över dig sa Justin och han kysste dig på pannan.
- Varför?
- Du gör allt för dina kompisar och för personerna som du älskar... sa han och log mot dig.
När han log mot dig blev du helt varmt i kroppen så du var tvungen att kyssa honom.
Först började du närma dig men sakta väldigt sakta, du kramade honom och kysste honom.
Och du kände hans tunga i din mun... Du ville inte att det skulle ta slut tills du såg mer än 3264474746
Paparazzis. Du blev rädd för att alla tog bilder på er...
Justin tog din hand och gick vidare... Alla paparazzis följde bakom er och de ställde olika frågor.
Men alla frågor handlade om samma sak. tex: Vem är hon? är hon din tjej?
Men efter 3467 frågor stannade han. Han tittade på dig och en tjej frågade.
Vill du berätta för oss vem hon är?
- Hon heter Lucia, och hon är min tjej... Jag älskar henne och hon är mitt liv.
Han tog dig och kysste dig. Du kunde inte tro att Justin vågade visa för alla sina fans att JAG var hans tjej.
Vi gick vidare till mitt hus utan att säga nåt till varandra efter det som hade hänt.
2 TIMMAR SENARE:
Kl var 8 på kvällen och du var jätte trött... Idag hade hänt för mycket. Du satt på soffan med Justins huvud i dina ben.
Justin låg och sov... Du kunde inte sluta titta på honom för att han var så söt
när han sov.
Du kunde inte tro att du hade Justin på dina ben och att du kunde vara såååå nära honom!
men ja det var sant... Du var det och ni älskade varandra.
Du tänkte på det som hände idag och på måånga andra saker.
Plösligt såg du att Justin stirrade på dig.
- Vad tänker du på? frågade han medans han smekte dina ben samtidigt.
- På många saker fast mest om oss sa du och du log mot honom.
- Är du sur för det jag gjorde idag? Frågade Justin samtidigt som han smekte dina ben.
- Vad gjorde du idag?
- Jag berättade för alla att vi var tillsammans...
- Inte alls... Jag blev den gladaste tjej i hela världen när du gjorde det.
- För att du är tillsammans med Justin Bieber elrh? Sa Justin medans han skrattade ( Han skojade såklart )
- Nej... Jag är glad för att ha dig...
Justin log mot dig och läggde sitt huvud på dina ben igen.
- Vet du nåt? Du är mitt första tjej... Eller som jag har älskat så mycket!
- Och du är min första kille ahaha!
Justin log mot dig och kysste dig som han brukade göra när han var glad.
- Ska vi laga mat? Jag är hungrig sa du medans du fixade ditt hår.
- Nej, det behövs inte... Vi kan beställa pizza.
- Jag har tyvärr inte pengar sa du.
- Men jag har och jag bjuder! Sa justin medans han visade pengarna.
30 minuter sedan:
- Pizzan var jätte god, tack så mycket.
- Varsågod! Jag diskar sa Justin samtidigt som han tog din tallrik.
- Nej det behövs inte jag kan göra det sa du och tog tallrikarna från Justins hand.
- Okeeej, jag ska upp för att byta om.
Du nickade.
När du hade diskat klart ropade Justin på dig.
- Lucia kom!
- Jag kommer!
Du sprang upp till ditt rum. Då såg du Justin på din data och han pekade på skärmen.
Du kom fram till din data för att se bättre och när du såg bilderna blev du helt chokad!
Mer än 3262345672 bilder på dig och på Justin.
- Oj då! Sa du samtidigt som du läggde ditt huvud på Justins axel.
- Mm... Jag vet...
Båda 2 var tysta... Ingen viste vad skulle säga. Tills Justin stod upp och du med.
- Jag tror att vi borde skita i de där bilder! Jag bryr mig inte om vad de andra säger...
Jag älskar dig och ingen kan ändra det.
Du log mot honom men han kysste dig.
Han tog dig mot vägen och ni började hångla med varandra. Justin tog bort sin tröja och du din.
Justin tog dig till ditt säng. han la sig på dig. Han smekte din rygg medans ni kysste varandra...
Han försökte ta bort din BH.
Han började pussa din hals och sen började han gå ner tills du tog bort hans ansikte och du log mot honom.
- Inte än Justin... Jag känner mej inte berädd för det här.
- Jag förstår sa Justin medans han kramade dig och han log mot dig.
- Älskar dig sa han.
- Älskar dig också svarade du medans du tog på dig Justins tröja och log mot honom ♥

Av Bieberlicious - 31 oktober 2010 00:06

  


(jag vet , bilden passar inte så bra , men har inte hunnit gjort en ny)



-Justin säger att hans mamma har dåliga bil skickligheter

-Hans favorit högtid är JUL :D

-Han kan jogglera

-När han var liten så var hans favoritleksak Buzz Lightyear från toy-story filmen

-Han har ett ärr under sitt högra öga från att ha fått en gren i ansiktet när han var ute och gick med sina kompisar

-Han hatar rasistiska människor

-Han favorit motto är :FAMILJEN FÖRST (awww)

-Justin en gång signerade 50 "posters" under 3 minuter

-Justin sa en gång till ett fan att hon var söt och tjejen bakom sa

"Watha hell!?" hhaha

-När han var 6 år så var han bara 15 meter ifrån en björn när han kampade :O

-Justin gillar när fans har tröjor som "stödjer" honom

-Usher brukar lära Justin endel dans steg

-Justin svär ofta , men försöker att inte göra det framför fans

-Justin säger att hans favorit sak att göra är att skratta

-I bland när Justin övat in rutiner , kan han ändå ändra dem på scenen

-En av hans "weardest moments" var när han var på dejt med en tjej , och råkade träffa hans ex

-Barney's album var det först Justin någonsin hörde

-Justins favorit frukost är ägg och pannkakor (julias åsikt:PANKAKOR ÄR GJORDA AV ÄGG , DUUUH !?)

-I bland när han skriver så brukat bokstäverna luta uppåt

-När han mår dåligt så kollar han på flera filmer och har en lungn natt (julias åsikt:MITT TÄCKE ÄR IRRITERANDE.......) (jävla täck jävel)

-Han tycker att Paris är den mäst romantiska staden ..(aww)

-Hans favorit film på youtube är chuckl norris fightning a bear

-Justin sa en gång till hans chaufför att han skulle vända för att ett fan stog och grät för att hon inte fick träffa honom (aaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwww)

-När Justin får utegångsförbud så tar hans mamma hans mobil i från honom

-Han erkänner att han brukaDE få mardrömmar av Scooby Doo

-Justin brukar ha sin iphone på vibration

-på Justins födelsedag är inte presenterna det bästa - det är tårtan

-Justin är medveten om hans skönhets märken i hans ansikte

-I stället för att använda bälte på hans byxor , så tar han ett sko snöre ibland

-Justin är medveten om att han är blyg , och när han är det så tittar han ner i marken och slickar sej på läpparna

-Justin älskar barn , när han blir vuxen vill han ha minst 2

-Justin gillar inte när tjejer har stora solglasögon för då kan han inte se deras ansikten

-Jazmyn är den ända som kan muntra upp Justin när han är nere (aww)


puss och kram /julia&gabriella   

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards