justindbblogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Bieberlicious - 24 mars 2011 14:37

 

bild 1, jessicas outfit.

 

bild 2, stan. 


U smile, i smile - Del 11
 
(jessica) 
 
Jag vaknade vid 9 tiden av att klockan ringde. Jag gick direkt upp och ställde mej i duschen. Jag duschade snabbt och sen satte jag på mej ett par ljusa kortbyxor och en enkel vit tröja, sen ett par ballerina skor till. Efter det lockade jag mitt långa bruna hår. Jag gick ner och såg att det låg en lapp på bordet, jag läste den. ''Godmorgon gumman, hoppas du sovit gott. Vi åkte lite tidigare till farmor och farfar. Pengarna ligger på bänken. Kram pappa''. Jag slängde i mej lite fil och en macka, sen ringde det i min mobil. Julia. 
 
- Hallå! 
- Hej Jess, det är Julia. Vi tar bussen till stan alla 3, vi hämtar upp dej och går tillsammans till bussen. Vi kommer om en kvart? 
- Okej, jag är klar då. Vi ses! puss. 
- Puss, hejdå!
 
Jag la på och ställde in tallriken i diskmaskinen sen så satte jag på mej min tunna svarta skinnjacka och vita converse. Jag tog min gråa väska och la ner pengarna i. Sen tog jag min mobili handen och låste dörren bakom mej. Julia och Gaby stog utanför precis och väntade. Jag gick fram till dom och kramde om dom sen gick vi till bussen.
 
- Hallå, julia, gaby?! Bussen går om 2 minuter!
- VA?! SPRING! skrek Julia och rusade iväg. 
 
Gaby och jag sprang strax bakom. När vi var vid busshållsplatsen så pustade vi ut. Bussen kom nu! Vi gick på och satte oss längst bak. Nu är vi i stan om 10 minuter.
 
- Julia, hur mycket pengar har du med dej? frågade jag. 
- Jag tog med mej 800, det var det jag hade.
- Jaha, okej. Gaby, dudå? 
- Jag tog 1000 från mina sparpengar. Hur mycket har du? 
- Jag fick 1000 kr av pappa igår. Så kunde jag köpa nåt annat också. Sa jag stolt.
- Åhh, vad fuskit. Sa Julia. 
- haha, ja. Min pappa är underbar. Skrattade jag. 
- Men Jess! Du måste berätta allt om dina dagar med Justin! Sa Gaby överdrivet glad. 
- Ja, tell me! Sa Julia lika glatt. 
- Jo, det ja. Ähh.. asso, vi va bara lite. Vi badade. Jag sov hos han 1 natt. Och andra natten hände lite så jag hatar han nu.. 
- Va? Vad hände? Sa Gaby. 
- Selena.. sa jag tyst.
- Åhh.. älskling, finns för dej. sa Gaby snällt och kramade om mej. 
- Tack, men vill bara glömma honom nu. Jag vill bara ha kul med mina bästa vänner. Sa jag och log och gav dom en kram var. 
 
(justin) 
 
Jag satt och åt frukost och undrade vad jag skulle göra åt den här röran. När jag satt och tänkte så kom mamma hem. 
 
- Hej Justin! 
- Hej mamma. svarade jag deppigt. 
- Vad gör du? 
- ingenting alls. 
- Nähä! Vad hade du tänkt göra idag då? 
- Ingen aning. 
- Men ring Jessica då? Ni kan väll hitta på något? 
- Nej, hon hatar mej. 
- Va? Vad har du gjort? 
- Jag berättade om Selena och mej. Och hon blev sur. 
- Det är klart hon blir sur! Men ring hene då? 
- Mhm, jag gör det. 
- Gör det gubben. 
 
Jag gick upp på mitt rum och så satte jag på dolt nummer. Så hon inte kunde se att det var jag som ringde. För då lär hon ju inte svara. Jag knappade in hennes nummer och det gick fram drygt 4 signaler innan hon svarade. Jag blev så glad av att höra hennes röst! 
 
- Hej! Jessica, asso, du förlåt! 
- Du Justin, jag vill ha en trevlig dag med mina vänner nu, köpa kläder till dansen som är imorrn. Snälla, låt mej få njuta av dagen. 
- Förlåt Jess.. 
 
Det var försent, hon hade lagt på. Men vad sa hon? Det var dans imorgon! Och hon skulle dit. Jag har en idé! Jag gick nerför trappan och mamma höll på att packa upp lite saker. 
 
- Vad sa hon? sa mamma såfort jag kommit ner. 
- Hon ville njuta av dagen.. Så hon la på. 
- Åhh.. 
- Men jag har en idé. sa jag. 
- Låt mej höra? sa mamma och satte sej på en stol. 
 
Jag satte mej brevid henne och berättade hela min idé. 
 
- Det låter bra, men vilken låt ska du ta? 
- Jag vet inte.. Jag funderar lite. 
- Görså. 
- Du? Jag drar till stan sen och träffar henne. Eller, försöker. 
- Okej. Säg till sen när du åker då. 
- Arå, jag tar en dusch. 
- Okej. 
 
Jag gick upp och ställde mej i duschen, lät vattnet skölja bort alla mina bekymmer. 
 
(jessica) 
 
- Vi går in här! Sa Gaby som hade sett en fin klänning därinne. 
- Okej, svarade Julia och jag.
 
Vi tittade bland massa fina klänningar, men en sak hade jag bestämt mej för. Den skulle vara lila och inte lång. Sen ville jag ha svarta klackskor till! 
 
- Gaby? Du tycker väll om rosa va? Sa jag.
- Ja, jag letar efter nån sån, som går typ till knäna eller nåt! 
- Vad säger du om den här då? Sa jag och höll upp en ljusrosa kort klänning.
- ÅHHH!!! VAD FIN! Skrek hon och hoppade fram till mej. 
- haha, köp den då? det finns bara en kvar i storlek S. 
- Då måååste jag ha den. Sa hon och tog den till provrummen. 
- Vad ska du ha för nåt då? Frågade Julia.
- Jag tänkte mej en kort lila klänning med svarta klackskor till. 
- Åh, vad fint. Jag vill ha en blå med några klackskor till. 
- Där finns en hel hylla med bara blåa klänningar. Sa jag och pekade. 
- Jag går dit och kollar! 
- Gör det. 
- Hallå? Kolla Jess. Den är ju jättefin! Sa Gaby från provrummet. 
 
Jag gick dit och kollade på henne när hon stog och snurrade framför spegeln. 
 
- Den var jättefin! Ta den! Sa jag.
- Jag ska det. Nu ska jag bara hitta ett par skor till den.
- Ja. 
 
Hon stängde dörren och bytte om till sina kläder. Jag såg en jättefin lila kort klänning. Den var såå vacker. Jag tog den och provade den i sorlek XS eftersom jag var rättså smal. Jag tog av mej tröjan och rättade till navelpeircingen. Det var ett silvrigt smycke med en lila fjäril på. Det var min favorit eftersom jag hade fått det från Gaby förra året på min födelsedag. Jag drog på mej klänningen och den satt perfekt! Den skulle jag köpa! Jag tog av mej den igen och gick ut till dom andra. 
 
- Hörrni, den här ska jag ha! Sa jag och höll upp klänningen. 
- Vad fin! 
- Tack. Nu är det bara du kvar Julia. 
- Ja, och jag har hittat två som jag inte kan välja mellan! 
 
Hon höll upp två stycken blå klänningar. En mörkblå och en väldigt ljusblå. 
 
- Jag tycker den ljusblå. Den var jättefin. Sa jag. 
- Okej, vad tycker du Gaby? 
- Den ljusa. Den var superfin!
- Då tar jag den, innan jag hittar en annan. 
 
Vi gick mot kassan och betalade. Sen drog vi till skoaffären som låg nån gata bort. 
 
- Jag ska ha svarta klackskor, vad ska ni ha? frågade jag.
- Om den finns blå ska jag ha det. Men annars tar jag nog vita.
- Jag säger som Julia. Finns det rosa tar jag det. Annars silvriga eller vita. 
 
Vi öppnade dörren till skoaffären och det första jag såg var ett par svarta high heels. Jag tittade på dom och det var i storlek 36. Min storlek! Jag tog dom i handen och gick efter dom andra. 
 
- Jag har hittat ett par redan. 
- Redan? 
- haha, ja. Ni då? 
- Jag hittade ett par blåa som passar perfekt till klänningen. Så jag ska köpa dom. 
- Gaby då? 
- Jag tittar efter ett par rosa. 
- Vad sägs som dom här då? Sa jag och tog fram ett par. 
- Dom var fina! Vilken storlek finns det i? 
- Hahahah, ojdå.. Jag tror inte du har storlek 43 va? 
- haha, nej. 
- Men dom här då Gaby? Sa Julia.
- Åhh! Vilken storlek? 
- 37. 
- Min storlek!! Jag tar dom! 
 
Vi betalade dom också och sen gick vi ut och ställde oss vid bussen. Det ringde i min mobil. 
 
- Hallå? Sa jag. 
- Kom till djuraffären. NU! Sa en röst.
 
Sen la han på.. 
 
- Hörrni? Jag skulle träffa mamma och dom så jag skulle gå bort till djuraffären. Men vi kanske ses sen? Det var jättekul att va nu och handla. 
- Okej, ja vi får se sen. Desamma Jess! 
 
Jag kramade dom och sa hejdå. Jag småsprang till djuraffären. Ja såg en kille som stog och väntade. Han hade en tunn jacka på sej med luva uppdragen över huvudet. 
 
- Var det du som ringde? frågade jag och petade han på axeln. 
- Ja, sa han och tittade upp vid luvan. 
- Justin. Jag vill inte träffa dej! Sa jag.
- Men Jess. Lyssna på mej! 
- NEJ! Du har sagt ditt. Gå iväg till Selena istället. Snälla. Glöm mej så glömmer jag dej. 
- Men Jess. Jag vill inte glömma dej! Du är fantastisk.. Sa han.
- Tycker du det? frågade jag. 
- Ja, sa han och hans läppar var en centimeter från mina. 
 
Det kom några folk och han backade direkt undan och satte på sej luvan. 
 
- Vad är det? frågade jag. 
- Oj, det var nära. 
- Nära att dom såg dej och mej? 
- Ja, du är bara en vanlig tjej ju. Sa han och log. 
- .. Jag måste gå .. Sa jag och en tår föll ner. 
- Okej, vad gjorde jag för fel nu då? frågade han förbryllat. 

- Ja, säg det! Ena stunden är jag fantastisk och andra är jag bara en vanlig tjej. 
- Men, jag menade inte. Om paparazzis får napp på dej, dom slutar dom inte förren dom förstört ditt liv! 
- Jaha, men jag är bara en vanlig tjej? förlåt herr kändis. Jag ska inte träffa dej mer. 
- nej, jag menade inte så.. 
- Glöm mej Justin, glöm mej. 
Jag gick iväg och tårarna strömmade nerför kinderna. Jag kollade bak på han och han stog och kollade på mej. jag började springa därifrån.. 


(justin) 
- Jag är hemma. Sa jag. 
- Hur gick det nu då? 
- Skit. Men jag vet vilken låt jag ska ta. Som handlar om det här. men jag går upp och sätter mej vid datan, sen går jag och tränar på låten.. 
- Okej, jag kommer väll upp sen om ett tag och nattar dej. 
- Mamma, du behöver inte natta mej. 
- Men jag vill det my favorite boy. Sa hon och log åt mej....
__________________________________________________________________
sorry för ytåkigt chapter men, vad tycker ni? vad kommer nu att hända? vad ska justin göra åt saken? 
kommentera! 
love / elin 
Av Bieberlicious - 24 mars 2011 11:20

  


Justin tog till skidbacken i Manchester i går och njöt av en snowboard men han såg lite tveksam upp på sin styrelse. Justin sågs snowboard ner i snön med en röd keps på bakåt.

Under tiden i Storbritannien Bieber feber har drabbat Manchester som pop sensation presterar i staden. 



puuss/gaby




Av Bieberlicious - 23 mars 2011 21:46

Precis kommit hem från Bion , haha ja , jag Gabbi och våra tre andra kompisar var och så NEVER SAY NEVER  igen (A) haha guh alla var helt galna. eller och jag var JÄVLIGT galen. hahah alla typ skrek och sjöng med och aaahhhggg vad bra filmen va ! jag har sett den två gånger nu och det kommer bli måååååånga flera :D

 

va det nån läsare som var och såg premiären i Uppsala på Spegeln ? haha nån som hörde oss hahah xd , antar att många av er läsare oxå såg den idag ? vad tyckte ni ?

 

hahah jag bara älskar när han berättar om rävens ben och dom skyller på killen som inte ens va där xd haha och när Scooter berättar om när Justin ser Usher, sköööööön kille !! hahah iallafall VISST VAR DEN BÄST ?!?!?!

 

älskar er Beliebers !

 

// Julia

Av Bieberlicious - 23 mars 2011 15:38

U smile, i smile - Del 10
 
(justin)
 
- Dude, vad hände? Sa Ryan. 
- Jag berättade.. svarade jag och torkade bort en liten tår. 
- Men vad fan gör du här då? LETA EFTER HENNE! 
- Men kl är 11?
- Vill du inte ha henne? 
- Jo..
- Så.. STICK! 
 
Jag bestämmde mej för att lyssna på honom. Jag tog snabbt på mej skorna och gick ut ur dörren. Jag gick till en park, men hon var inte där. Sen kom på på vad hon sa förut idag. Hon älskade att vara på stranden! Jag sprang fort ner till den mörka blåsiga stranden. Någon satt i sanden och håret blåste. Jag gick dit. Det var hon. Jag satte mej brevid henne och bara, satt där. 
 
- Förlåt.. sa jag i en suck. 
- Förlåt? för att du håller på med mej när du är tillsammans med Selena? 
- Äh.. Ja..
- Fyfan! sa hon och reste sej och och sprang därifrån. 
 
(jessica) 
 
FYFAN PÅ HAN! Jag bara rusade hem med tårar som strömmade nerför mina kinder. Jag ryckte upp dörren till huset och sparkade av mej skorna. 
 
- Hej gumman! skrek mamma från köket. 
 
Jag svarade inte, jag sparng uppför trappan och låste dörren och kasta mej på sängen. Jag fick ett sms. Jag kollade på det. Det var från Justin. 
 
Från Justin: Jess, snälla. Lyssna på mej. Jag gillar henne inte så mycket som dej. Du betyder allt för mej. Innan jag träffade dej var jag tillsammans med Selena. Och asso, jag tänkte göra slut med henne men jag var tvungen att vänta på rätt tillfälle. Jag tyckte att du hade rätt att få veta som det var. Snälla. Jag älskar dej.. <3
 
Jag svarade inte. Jag tryckte ner huvet i kudden som redan var blöt. Jag snyftade, mamma knackade på. 
 
- Gumman, det finns mat i kylen om du vill ha. Potatis och kött? 
- Nej! Jag är inte hungrig. Snyftade jag.
- Vad har hänt? Öppna dörren och prata med mej.. 
- Inget! Låt mej bara va! 
- Snälla älskling. Berätta.
- Gå! 
 
Hon gick därifrån och jag bara låg och grät. Men varför grät jag? Han försänade ändå inte mina tårar, det svinet! Jag fick ett till sms. Jag sträckte mej efter mobilen och kollade vem det var ifrån. Gaby. Jag läste det. 
 
Från Gaby: Heej! Ska du med mej och Julia på skoldansen? Det blir kul. Jag loovar! <3
Till Gaby: Ja, jag följer med. Är det imorrn? 
Från Gaby: Ja, för det är väll lördag då va? xd <3
Till Gaby: nej gaby, det är fredag imorrn. xd <3
Från Gaby: Jaha.. Ojj. Men då kan vi kanske dra till stan imorrn och köpa klänningar? 
Till Gabt: Jadå! Det säger vi. Jag ringer dej imorrn vid 10? Och du kan väll messa julle? 
Från Gaby: Ja. Vi säger så! Ses. Puss <3
Till Gaby: Puss! <3
 
Jag kan komma över honom. Jag ska till dansen och ha kul! Jag vill inte veta av honom mer. Jag hade fått 3 stycken till sms från han. Jag sket i dom. Jag bara tog bort dom utan att ens läsa dom. Jag bestämmde mej för att gå ner till dom andra.
 
- Hej mitt hjärtegull. Hur är det? Sa pappa när jag kom ner. 
- Bra. Viskade jag. 
- Ska du kolla klart filmen med oss? Frågade mamma. 
- Nej, jag skulle bara säga godnatt. Och att jag åker till stan imorrn med Julia och Gaby och köper klänningar till dansen. 
- Ska du dit? Vad kul! Sa mamma.
- Ja.. 
- Vi åker till farmor och farfar vid 10 tiden och hälsar på. Sen tar vi hem Wilma om du vill ha henne? 
- Ja! Jag vill gärna ha Wilma hemma nu. 
- Bra, då tar vi med henne hem. Vill du ha pengar till klänningen? 
- Om jag får. Sa jag och log ett fejkat leénde.
- Jadå. Du får 1000 så kan du köpa dej nåt annat med. 
- Tack så mycket pappa! 
- Jag lägger det på köksbordet imorrn. 
- Okej, godnatt. Sa jag och pussade mamma och pappa på kinden. 
- Godnatt älskling. Sov gott.
- Godnatt Sandra! Sa jag. 
- Godnatt Jess. 
 
Jag gick upp på mitt rum och låste. Jag kom på att jag fortfarande hade på mej Justins tröja. Jag drog snabbt av mej den och slängde den hårt i golvet. Sen satte jag på mej min egna sovtröja och la mej i sängen. Jag låg och kollade på tröjan som låg på golvet i en hög. Jag gick ut ur sängen igen och tog upp den. Sen la jag mej på kudden och höll tröjan hårt mot hjärtat. Jag kan inte ljuga för mej själv. Jag hatar honom inte. Jag älskar han. Hur kan det ens vara möjligt när han gjorde såhär mot mej? Jag kunde inte sova så jag gick och hämtade min laptop och satte mej med den i sängen. Jag gick in på mpd och jag såg att jag hade redan fått 7 nya kommentarer på bilden jag la ut hos Justin. Det stog typ bara ''vemdå?'' eller ''finns<3'', jag orkade inte svara på någon av dom. Jag la ut en ny bild istället. Jag valde en bild på mej när jag stog i bikini på stranden. En grej jag inte berättade i början var att jag tycker om att skriva texter och sånt. Så jo, det tänkte jag göra nu. Jag ska skriva en text under bilden. Jag började skriva. ; 
I want you to know that you mean everything too me. I don't know how i gonna explain this. Everybody love's this guy, but i love him more than you. I think about him all day long. I know he likes me, and i like him? But why does it hurt so bad? I can't say anything more. Just one thing. I Love You. 
Sen laddade jag upp och stängde av datan. Jag la den på golvet och höll tröjan hårt mot mitt bröst. Fällde en tår. Sen somnade jag. 
 
(justin) 
 
Vad har jag gjort egentligen? Jag känner mej hemsk. Jag har krossat henne. Jag akn inte sova. Så jag sätter på datan istället och kollar lite. Jag gick inoch kollade lite på mpd och såg att ''jessicasundström'' hade laddat upp en bild. Jag kollade på den. Bilden var på henne själv på stranden i bikini. SÅ vacker hon var. sen läste jag texten hon skrivit under. Den var så vacker. Jag undrade om det var om mej? eller om nån anna. Antagligen inte om mej. Hon hatar mej.. Jag stängde av datan och gick och la mej. Jag somnade med blöta kinder och hjärtat i halsen.. 


______________________________________________________________________


6 kommentarer? :) 


JAG SKA KOLLA PÅ NEVER SAY NEVER 3D TYP HALV 6!!! vi har målat naglarna Lila och kläderna är Lila! WIHO! :DDD 


love / elin & frida 


Smile While You Ca

Av Bieberlicious - 23 mars 2011 10:49



NU FICK VI LITE BILDER IAF :d


 / Julia

Av Bieberlicious - 23 mars 2011 10:05

 

Den unga sångeren berättade, "Den platsen var verkligen smutsig. Vi hade musfällor överallt eftersom det fanns möss i huset. Jag hade inte en riktig säng. Jag sov på en soffa i mitt rum. "

Pop idol att han och hans mor hade så dålig ekonomi ...när Pattie Mallette lämnade Jeremy Bieber, att han inte ens hade en bra säng, så jag fick sova på en soffa i sitt hem i Kanada. Men såklart altt förändrades när han blev känd.

Nu, Bieber, 17, har erkänt att han skulle älska att spela den föräldralöse Oliver Twist i en ny version av 1966 musikalen "Oliver", eftersom han känner identifierad med huvudpersonen.

Han berättade till "The Sun",: "Vi hade ingenting i kylskåpet, förutom köttet för att ta till skolan, makaroner och ost. Jag skulle älska att spela Oliver Twist. "

Tidigare visats att Biebers mamma trodde att han skulle hamna i en "massa problem" om inte en popstjärna hadeinte lämnat sina gamla kvarter.

Scooter Braun sade: "Jag tror att hans mamma - vi har pratat om det - ibland så oroar hon sig för hur vi ska skydda honom."

"Men jag tror också, och det har sagt i intervjuer att han känner sig tryggare med honom leva detta livet eftersom det är mycket organiserat och vet var hur han mår och är hela tiden."
 
// Julia
Av Bieberlicious - 23 mars 2011 10:00

 

dotter till sångaren Will Smith, Willow, har svurit att hämnas sin bror Jaden och hennes kompis Justin Bieber efter att de gjorde ett skämt under en show i söndags 20 mars.

Willow Smith och Justin Bieber resar tillsammans, och i showen av "Whip My Hair" försökte Justin lura henne genom att göra planer med sin team för att skrämma henne under hennes show.


Genom sin Twitter, sa Justin Bieber: "häromdagen bestämde Willow sig för att göra en skämt... TILL MIG! Okej... Den här är 1a stegen av min hämnd... Manchester! gör dig beredd"


Justin Bieber och Jaden hade ansiktsmålning och halkade på scenen medan Willow sjöng, och nu planerar hon att göra det tillbaka. "Justin och Jaden gjorde ett skämt i natt ... De kommer att få betala för det de gjorde. "


// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards