justindbblogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Bieberlicious - 21 januari 2011 10:58

Del 40

 (på flyget)

(Justin, några dagar efter)

Imorgon , det var imorgon bomben skulle släppas , imorgon skulle vi sitta på Ellen Show och berätta det.

Jag längtade , längtade efter att få slippa bära på hemligheten.

Jag undrade va mina fans skulle säga , vad Ellen skulle säga.

Gaby skulle ha en av sina nya tröjor på sig. Iden såg hon inte jätte tjock ut.

Jag stod och packade ner mina kläder i resväskan när Gaby kom in i rummet.

Det var inte förrän jag hörde att hon grät som jag vände mig om.

“vad har hänt ?” frågade jag och släppte tröja jag höll i och gick fram till henne.

“han är arg…” snyftade hon.

“din bror?” frågade jag och tog hennes hand.

Hon skakade på huvet.

“vem? Vem är arg?” frågade jag.

“pappa…” sa hon.

“varför?” frågade jag och vi satte oss på min säng.

“han är emot sex före äktenskap han är arg på mej för att jag gjorde som jag gjorde… han säger att babyn är oäkta och kommer inte att älskas på riktigt…” hon grät jätte mycket.

Jag kramade om henne och försökte trösta henne.

“babyn är inte oäkta och han eller hon kommer att vara älskade på riktigt…. Det var inte du som gjorde fel, ingen gjorde fel. Det hände och båda tyckte om det , vi gjorde det igen och då var det nog mer mitt fel än ditt…” sa jag medans jag tänkte.

“ Justin det var inte ditt fel… jag kan inte se det som ett fel , jag ser det som , vad ska man säga… något bra..” sa hon och försökte le.

Jag torkade bort hennes tårar.

“babyn är något bra och babyn kommer att vara älskad va alla än säger..” sa jag hon la handen på sin mage.

“han rör sig…” sa hon , jag höll min hand på hennes.

“kan du fatta att ett litet barn finns därinne? Ett barn som är vårat? Ett barn med fingrar , tår och naglar…” sa jag.

Hon skrattade.

“det är svårt att förstå att jag kommer hålla babyn i min famn om bara lite drygt 4 och en halv månad…” sa hon.

Jag kollade på klockan.

“har du packat färdigt?”

Hon nickade . “du då?” frågade hon och log.

“snart… jag var nästan klar ..” sa jag och reste mig upp och la i dom sista tröjorna.

Mamma ropade till oss att det var dags att åka.

Vi gick ner och satte oss i taxin.

Vi skulle flyga privat, det skulle bli jobbigt om vi inte gjorde det…

På flyget somnade Gaby mot min axel…

Hon viskade något om alla hjärtans dag.

Jag försökte lyssna vad hon sa med det ar mest mummel, jag kunde urskilja vissa ord ibland.

Hon verkade vara nöjd i alla fall efter som att hon log hela tiden.

När vi var framme väntade en bil på oss .

Jag , mamma och Gaby satte oss i bilen och åkte till hotellet…

Av Bieberlicious - 20 januari 2011 22:44





hans röst <3



/gabriella

Av Bieberlicious - 20 januari 2011 22:35

 

Del 39

(Gaby)

Han var så snäll mot mej vi satt i soffan i bara handukar och åt frukost.

“borde vi inte klä på oss?” frågade jag.

“hm jo du har nog rätt…” sa han och fortsatte äta.

“men hallå?” skrattade jag.

“du sa att vi borde klä på oss , vi måste ju inte.” skrattade han och kysste mej.

“haha du är så konstig..” skrattade jag

“ska du säga tjockis.” flinade han , jag började skratta ännu mer.

“vad ska du kalla mej när jag inte är tjock längre då?” frågade jag-

“öhm… mamma.” sa han och log .

Jag skrattade och puttade till honom på axeln.

När vi hade ätit gick vi upp på hans rum.

Det ringde på Justins mobil.

“ja hallå…. Ja ? … okej… jaha… jag kan ju alltid fråga…. Jo , men jag bestämmer ju inte över henne , hon kanske inte vill… jo , ja … såklart … okej då hörs vi lite senare.. Ja .. Jag ska fråga , hejdå.” sa han .

“vadå?” frågade jag nyfiket och gick fram till honom.

Han log och kramade mej.

“dom ringde från Ellen och ville ha med dej i programmet nu när jag ska dit… och jag tänkte efter som att vi ändå ska berätta det här…” han la sin hand på min mage.

“… så kanske det är en ganska bra ide , fast att du inte är med i början… asså du behöver ju inte om du inte vill men jag tänkte också att det blir lättare för mej att berätta om jag har dej bredvid mig…” sa han och log.

Jag nickade det lät ganska smart…  

“okej.” sa jag.

“så e du med på det?” frågade han.

“japp, om du lovar att ingen kastar tomater eller bananskal på mej.” han skrattade .

“varför skulle dom göra det?” frågade han sen.

“men hallå? Jag är tillsammans med dej , jag är till och med förlovad med dej och gravid med dej… dom kanske blir arga..” sa hon tyst.

“tror du verkligen att dom skulle kasta tomater på dig?” frågade han och skrattade.

“nej … eller jag vet inte antagligen inte… men man vet ju aldrig..” sa jag och skrattade.

Jag började klä på mig.

Justin satte på sig ett par shorts och tog fram sin laptop.

“oj.. Kolla..” sa han och jag vände mig om.

Det var bilder på mig och Justin på väg ut från restaurangen , dom hade ringat in min mage och skrivit : gravid?. efter som att jag på en av bilderna håller handen på min mage såg det ju ändå misstänkt ut.

Vi kollade på kommentarerna , vissa var ganska elaka , andra roliga och andra gulliga.

En kommentar som fick mej att skratta.Jag tror inte att hon är gravid , hon kanske bara föddes tjock , för Justin har ju lovat sin mamma att inte ligga med någon innan han gifter sig.

Och om hon är gravid , måste ju dom ha gift sig. 

Justin skrattade också .det fanns massa andra kommentarer.Åh, va gulligt om hon är det då blir det en mini Justin.
Älskar hennes skor , ´hon passar som tjock…“när ska du va med på Ellen?” frågade jag och kollade på honom…

 

 

 

/gabriella


:O

Av Bieberlicious - 19 januari 2011 21:02

Jag har inte bloggat på skiiit länge :O sorry :S Ni borde vara glada för att vi har ELIIIN ! hon är bäst på o blogg och har skit söt dialekt :D hhaha , ville bara sejja hej ! och att julia inte har ngn data i dag för hon e hos sin pappa , jag tror inte hon hare iallafall xdd'



hare bäst !



pusss/gab

Av Bieberlicious - 19 januari 2011 15:00

 


Det kommer inte att bli något helt avsnitt av Glee som handlar om Justin Bieber det här året, men två utav 16-åringens hits kommer att vara med i showen.

"Både 'Baby' och 'Somebody To Love' kommer att poppa upp" säger Amber Riley som spelar Mercedes. Dock är det osäkert om båda låtarna kommer att vara med i samma avsnitt.

Skaparen av Glee, Ryan Murphy, har redan fastställt att en av Bieber-låtarna ska vara med i avsnitt 13 när Sam försöker att bli godkänd av Quinn.


/ elin

Av Bieberlicious - 19 januari 2011 14:58

  

jag tycker ''efter'' är snyggast, ofc! :)

ni då?


/ elin

Av Bieberlicious - 19 januari 2011 14:56

såå söt! :)


/ elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards