justindbblogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Bieberlicious - 26 januari 2011 19:16

  

Wow, det är priset för att vara känd. Justin Bieber är nästan mer känd för sin frisyr än vad han är för hans artisteri! Så givetvis är det väldigt viktigt att få håret att se riktigt bra ut. Vi hörde just att Justin spenderar 760 dollar varje gång han klipper sig, och det gör han varannan vecka! Det betyder att han lägger nästan 20 000 dollar per år på att klippa sig, närmare 125 000 svenska kronor. Tur är väl att den 16-åriga megastjärnan knappast har några problem med att håva in pengar nu för tiden. Wow!

__________________________________________________________________


/ elin

Av Bieberlicious - 26 januari 2011 18:39

 

Del 46

(Gaby, en vecka efter)

Jag vaknade på natten av att det var jätte blött i sängen.

Vattnet hade gått.

Jag puttade till Justin , han ryckte till men vaknade inte.

“Justin , vakna för i helvete de e dags nu.” sa jag och puttade till honom hårdare.

Han ryckte till och vaknade. “vaa…?”

Jag la hans hand på min mage. “det är dags , babyn vill ut nu.” sa jag.

Av reflex ställde han sig upp på golvet.

“NU?!” sa han chockat.

Jag nickade. Han hjälpte mig upp ur sängen.

“jag kommer snart, sitt här och vila..” sa han och rusade ut ur rummet.

En minut efter kom han och Pattie upp.

Jag hade börjat få verkar. Dom gjorde ont, riktigt ont.

Dom hjälpte mig ut till bilen, jag och Justin satt i baksätet och han försökte lugna mej.

Jag mådde illa , jag var så nervös.

Tänk om jag skulle svimma , tankarna virvlade i huvudet på mig.

Justin la försiktigt handen på min mage.

“har du jätte ont?” frågade han.

Värken hade börja släppa lite.

“ganska.” svarade jag.

Han smekte den lugnande och tog min hand.

“det kommer att gå bra, jag kommer att finnas hos dej hela tiden.” viskade han samtidigt som Pattie körde in på sjukhusparkeringen.

Dom hjälpte mig ut ur bilen, jag kände att värkarna hade avtagit lite.

“kan du gå ? Eller ska jag bära dej?” frågade han oroligt.

“jag kan gå , just nu i alla fall.” sa jag . Men han höll ändå ett stadigt tag om min midja. Inne på sjukhuset fick vi snabbt en sal och jag fick byta om.

Värkarna var ojämna och det kunde ta en halv till två timmar emellan varige.

Jag försökte sova lite , eller så mycket det gick.

Pattie skulle gå och ringa några samtal.

Justin satt hos mej , höll min hand och lugnade mej.

Han skulle nog bli den perfekta pappan , jag kunde se det framför mej.

Att han leker med våran dotter eller son , läser för henne eller honom på kvällen.

Jag ryckte till av att det rörde sig i min mage , Justin som också hade somnat vaknade.

“nu?” frågade han ivrigt men samtidigt oroligt , glatt och lite sömnigt.

“nej.” sa jag. Men ändrade mig efter några sekunder.

Smärtan var hemsk , olidlig , jag skrek till och Justin tyckte på larmknappen.

Jag såg oron i hans ögon samtidigt som jag såg förväntansfullhet , glädje och något annat jag inte kunde tyda.

Sköterskorna kom in. Jag kände hur det blev värre och värre.

Jag klarade knappt av att andas.

Dom gav mej syrgas för att jag skulle andas lättare och lugna ner mej.

Justin höll min hand. “det kommer att gå bra, snart är det över.” sa han och försökte lugna mej.

Jag skrek till igen , syrgasen hjälpte inte. Nästan ingenting alls.

Jag var glad att jag klippt mina naglar innan annars hade dom varit djupt nerborrade i Justins hand. Det gjorde ännu ondare, det gick inte att beskriva…


_________________________________________________________________


4 kommentarer innan nästa!!

serisöt! ;)

 

/ elin

Av Bieberlicious - 26 januari 2011 17:25

  


Justin och Selena har lika halsband ? vad ska det betyda ?

 

BieberLove Julia

Av Bieberlicious - 25 januari 2011 19:12

Om jag får 500 följare på twitter ska jag springa runt huset i bikini + rulla mej i snön och filma !! så följ mej på twitter JuliiaaBieber@twitter.com

  


// Julia

Av Bieberlicious - 25 januari 2011 19:07

 

Del 45

(Gaby, tre månader efter)

Nu var jag i åttonde månaden , Justin hade haft lite fullt upp med konserter och sånt den senaste månaden .

Jag hade stannat hemma och vilat , varit med Caitlin och Christian.

Min telefon ringde och jag svarade utan att tänka på att kolla på displayen.

“hallå?” svarade jag.

“hej det är jag Sam.” sa rösten i andra änden

“vad vill du?” frågade jag irriterat.

“förlåt , jag vet att jag är sent ute med det men förlåt jag har varit en idiot , jag skulle inte ha valt Tyra framför dej…” började hon.

“jag vill inte lyssna på dina ursäkter Sam , gjort är gjort och jag kommer inte att förlåta dej , inte ens om jag fick pengar , förlåt mej men jag kan inte lita på dej längre.” sa jag argt.

Jag hörde en djup suck i andra änden.

“varför kan du inte förlåta mej?” frågade hon efter nån minuts tystnad.

“för att du bara utnyttjar mej för att bli känd , bara för att jag är gravid med Justin och väntar hans barn , nej jag tänker inte förlåta dej , för om allt hade varit som vanligt hade du inte brytt dej ett skit!” skällde jag ur mej och la på.

Jag orkade inte prata med henne längre.

Jag vände mig om , Justin stod där och kollade på mej.

“saknar du henne inte ?” frågade han.

“nej verkligen inte , vad ska jag men falska människor till?” frågade jag och log mot honom. Han kollade ner i marken.

“Justin vad är det ?” frågade jag och gick fram till honom.

“du kommer att hata mej..” sa han och suckade

“va ? Varför skulle jag göra det? Jag älskar ju dej.” sa jag och gick fram till honom.

Han tog min hand och vi satte oss på hans säng.

“vad är det?” frågade jag.

“jag kysste en annan…” sa han tyst , jag såg hur tårarna rann ner för hans kinder.

“Justin..” sa jag och han kollade upp på mej. “ en normal flickvän hade slagit till dej nu , men jag är inte normal… varför gjorde du det?” frågade jag.

“det var inte en romantisk kyss, inte alls som att kyssa dej , det var mer som en kompis kyss… jag hade inte träffat henne på länge och det bara hände..” sa han ledsamt.

Jag la min hand på hans kind. “se till att det aldrig händer igen så förlåter jag dej..” sa jag och log.

“jag lovar!” sa han och jag kysste mej..

“aj, åh aj..” sa ja chockat.

Han släppte mej fort och hoppade till.

“gjorde jag dej illa?” frågade han chockat.

jag skakade på huvudet.

“det spänner…” sa jag och kollade ner på min stora mage.

Det var bara en månad kvar men babyn kunde komma när som helst.

Han kollade panikslaget på mej. “är det dags?!”

Jag skakade på huvudet. “nej inte än , vänta du bara, det är nog mer smärta som väntar mej.” han hjälpte mig upp och vi gick ut i köket.

“du är jätte tjock . Vet du det?” frågade han och skrattade.

“nej är du säker? Det hade jag ingen aning om .” skrattade jag och puttade till honom.


_________________________________________________________


5 kommentarer innan nästa! :)

passa på, det är bara 48 delar, kommentera, kommentera, kommentera! :D


/ elin

Av Bieberlicious - 25 januari 2011 17:01

FÖRLÅT om ni har fått konstiga svar på era kommmentarer, men Margot har varit inne -.-'

Av Bieberlicious - 24 januari 2011 22:48

förlåt men det blir ingen bild , är så trött så orkar inte leta bild ;)

________________________________________________________________

 

 

Del 44

(Justin)

Mamma var rädd , jag såg det på henne.

“ni måste packa . Fort” sa hon och tog upp mobilen.

“mamma vad har hänt?” upprepade jag.

“han är på väg hit , hennes pappa ringde , Tom kan vara här när som helst.” sa mamma.

Jag såg på henne att hon var orolig , jag hade berättat för henne hur hemsk Tom var.

Jag vände mig om mot Gaby, hon stod helt orörlig.

Jag packade ihop alla saker som vi hunnit packa upp och bar ut väskorna i hallen.

Mamma pratade i telefonen hon hade redan bokat flyget , nu ringde hon taxin.

Gaby hade inte rört sig en centimeter de sista minuterarna.

Jag gick fram till henne och kramade henne.

“förlåt.” sa hon , hon darrade på rösten.

“förlåt för vadå?” frågade jag chockat och kollade på henne.

“förlåt för allt , det var inte meningen , jag ville aldrig förstöra ditt liv…” hon grät.

“vad pratar du om?” frågade jag och log. “du har inte förstört mitt liv.”

“jo förlåt , jag har förstört allt , jag har sårat dina fans , gjort så att du inte kan ha så många spelningar , du har behövt komma hem för att jag legat på sjukhus två gånger och nu skrämmer jag både dej och din mamma med Tom..” jag satte min panna mot hennes. “du har inte förstört någonting! Du vet att jag älskar dej, det var inte du som gjorde fel , det var vi och det var inte fel heller… Tom ska inte få röra varken dej , mamma eller babyn..” viskade jag .

“inte dej heller!” sa hon snabbt.

“heller mej än någon av er..” sa jag.

“nej!” sa hon högt , hon lät skrämd och hon darrade i hela kroppen.

“han kommer inte att hinna hit.” viskade jag lugnande till henne och smekte hennes mage.

“nej det får vi hoppas att han inte gör , kom nu , taxin väntar.” sa mamma stressat.

Vi gick ut och satte oss i taxin , snart skulle vi vara på flyget hem.

När vi kom till flygplatsen gick vi bakvägen till flygplanet.

Jag kunde svära på att jag såg Tom, han var på väg mot bussen.

Vi han precis bakom ett hörn innan han vände sig om.

“tom är här.” viskade jag och nickade mot bussen.

Gaby snabbade på stegen och snart var vi på flyget.

Jag suckade av lättnad när flygplansdörrarna stängdes igen.

Vi hade lyckats ta oss förbi honom , men något sa mig att det inte skulle bli lika lätt nästa gång.

Det var väldigt tyst på flygplanet, mamma satt och läste och Gaby sov i mitt knä.

Det var inte så många andra passagerare , flyget var bara halvfullt.

Jag lutade mig bakåt och försökte sova men det var omöjligt.

Jag kunde inte sluta tänka på hur det skulle ha blivit om Tom såg oss.

Hade han dödat mej , henne eller mamma.

Han kanske skulle vara snäll och bara misshandla någon av oss.

Men det var illa nog och jag mådde dåligt av tanken.

Jag hade precis lyckats somna när kaptenen ropade i högtalarna att det bara var 10 minuter kvar av flygresan. Äntligen hemma igen..



______________________________________________________________________

7 komentarer innan nästa ? det klarar ni kom igen nu !! komentarerna minskar !!!!

/Julia

Av Bieberlicious - 24 januari 2011 19:59

Justins film never say never 3D är ändrad till 23 mars istället för 6 april, scooter tyckte datumen skulle flyttas närmare USA och kanadas datum. :)

dom kommer snart ändra på Sf:s hemsida

 

Hihi då äre ju inte lika långt kvar :DD

 

// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards