justindbblogg

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Bieberlicious - 9 januari 2011 22:08

 

Om det är någon som vet Justin Bieber bättre än någon skulle du behöva tror att det är Scooter Braun. Mannen har ett stort ansvar för att hjälpa den 16-åriga Justin Bieber bli en stjärna, och han fortfarande fungerar som hans egenskap av ch...ef i dag.

Så vad Scooter har att säga om en potentiella romans mellan sångerskan och Disney-stjärnan Selena Gomez? Nyligen chattade Scooter med Justins fans, Braun nämner inte några namn, men han gjorde det mycket klart att Bieber är bara "mycket goda vänner" med den person som så många människor frågar om:

"Everyone says I’m ignoring a certain issue that you all want to know about.Everybody wants to know something. Here’s what I’m going to tell you. This kid travels a lot and I always told him, I was always like, ‘You shouldn’t be in a relationship unless you can give someone everything.’ I know that him and the person you’re asking about are really close friends and have been for awhile. As far as I know, that’s what they are."
 
/ Julia

Av Bieberlicious - 9 januari 2011 22:02

 

Jersey Shore stjärnan Pauly D är inte rädd för att erkänna sin kärlek till Justin Bieber. New York Magazine bad DJ nämna något han gillar som kan överraska människor och det är då han bekände sin beundran för den 16-åriga.

"I’m a huge Justin... Bieber fan,” he said. “I’m a Belieber."

Inte nog med hans kärlek till Biebs, spelar han hans musik hela tiden medan deejayar!

"Sometimes I’ll drop his track" Pauly erkände. "If I’m doing a Sweet Sixteen, I go crazy and play all his tracks. Sometimes I’ll slip one in and look back at my crew. They give me a hard time about it. I was actually him for Halloween. I put my hair all down in the front and rocked it.
 
/julia

Av Bieberlicious - 9 januari 2011 21:55

 

Justin Bieber flirtade öppet med Cheryl Cole under hans uppträdande på X Factor i slutet av förra året, men han tycks ha haft en förändring i hjärtat.

Den 16-årige har gjort någon hemlighet av sin kärlek till äldre kvinnor, flirta med Rihann...a, Katy Perry och Kim Kardashian (för att nämna några) så vi var förvånade över att höra honom kalla 27-åriga Cheryl "gamla" .

I en intervju med Heat Magazine, blev Justin tillfrågad om han skulle vilja dejta Cheryl Cole och svarade

"Well, first of all, it would be illegal cos she’s, like, too old…My mom’s 35, so she’s closer to my mom’s age than she is mine."
På frågan om hans kärleksliv, avslöjade One Time stjärnan också att han inte längre kommer att svara på frågor om hans privatliv, han säger:"I’m not going to be able to have a personal life if I keep being asked that question. So I’m not answering that question ever again."
 
/ Julia

Av Bieberlicious - 9 januari 2011 19:26

 

Del 24
(Justin)
Jag såg att en kort tjej kom gående mot oss.
Hon flinade elakt mot Gaby.
“fick du min lapp?” frågade hon.
“ja det fick hon , varför ska hon bry sig om vad en idiot som du skriver?” sa jag argt innan Gaby hade hunnit öppnat munnen.
“för att det är sant.” sa hon.
Jag tog av mig förklädnaden(keps och solglasögon)
“nej inte ett ord av det är sant.” sa jag och kysste Gaby.
Tyra knuffade Gaby hårt så att hon ramlade ihop på golvet.
Jag hjälpte Gaby upp och la handen på hennes mage.
“är du okej?” frågade jag. Hon nickade.
Vi gick till expeditionen och lämnade in hennes böcker.
Sen åkte vi till flygplatsen.
Chaz och Ryan skulle också följa med men dom mötte upp oss där.
När vi gått på flyget somnade Gaby nästan direkt mot min axel.
Jag var glad att vi flög privat efter som att jag inte ville att någon skulle störa.
Jag spelade kort med dom andra och efter en stund så vaknade Gaby till och sprang in på toan. Jag hörde att hon spydde.
“är hon sjuk?” frågade Chaz chockat.
Jag gick in till henne och gav henne hennes tandborste.
Vi bestämde oss för att berätta för dom också.
“nej hon är inte sjuk. Hon är ehm… gravid..” sa jag.
Chaz kollade chockat på mej. “oj jag visste inte ens att ni brukade göra… det där…”
Ryan tog de bättre. “coolt” sa han och log mot mej.
Efter ett litet tag var vi framme. Chaz och Ryan skulle sova hos Christian och Caitlin på natten för att jag och Gaby skulle kunna berätta för mamma.
Jag var jätte nervös när vi kom in på mitt rum.
“hon kommer att börja gråta. Jag klarar inte av att se henne gråta…” sa jag.
“det kommer att gå bra.” sa hon och kysste mej , jag kysste tillbaka.
“vi kan vänta om du vill. Det tar ett tag innan jag blir tjock.”
(Gaby)
Han log.” nej jag vill berätta nu så jag har det gjort…”
Jag nickade. “när?” frågade jag sen.
“efter middagen , då kan hon inte sätta någonting i halsen..”
Jag nickade igen. Precis då ropade Pattie att det var mat.
Vi gick ner och satte oss vi bordet, det var ganska spänd stämning och Pattie märkte det också.
“vad har hänt?” frågade hon med sin mjuka röst.
“kan vi prata om det efter maten?” frågade Justin och tog min hand under bordet.
Pattie kollade oroligt på mej och sen på Justin, vad trodde hon?
Nr vi ätit klart så hjälpte vi Pattie att städa undan resterna och tallrikarna.
“vad var det ni ville säga?” frågade hon när vi gått in och satt oss i vardagsrummet.

“mamma , du får inte bli arg snälla låt mej prata klart…” sa Justin.

“Justin vad är det? Snälla säg jag börjar bli orolig nu.” sa Pattie.

Justin kollade på mej , jag stod en bit från soffan och var för feg för att gå närmare.

“vi… ehm innan jag åkte så eh… låg vi med varandra…” sa Justin…


______________________________________________________________________

5 kommentarer innan nästa del !

 

bieberlove Julia

Av Bieberlicious - 9 januari 2011 17:33

  

tog två bilder när dom hade badkläder & va på stranden, tyckte det var fint :D  


Vem ska vinna Breakout Artist Award ?

(x) Justin ?

(x) Selena ?

( ) B.O.B ?

( ) Kescha ?

( ) Bruno Mars ?


självklart Justin men om nt justin så väljer jag Selena också! :D

vilka tycker ni efter Justin ? :)


/ elin

Av Bieberlicious - 9 januari 2011 16:32

ni vet tv serien Glee? dom har funderat på att kanske ska ta med justin i den serien, jag tycker om att kolla på Glee oh jag tycker om justin, så detta är ju perfekt, eller hur? :D


vad tycker ni om det?

här har ni en fin bild på justin, hans glasögon matchar min nya design & header! :D ;

  


cya!   



/ elin

Av Bieberlicious - 9 januari 2011 16:12

  


/ elin

Av Bieberlicious - 9 januari 2011 15:57

hej alla beliebers !

Jag ( Julia) behöver lite hjälp !

Jag håller på att skriva en novell nu och jag har fått helt hjärnsläpp, så det skulle vara helt underbart om ni kunde skriva lite ide'er och sånt som typ drama och romantiska saker ??


det skulle betyda sjukt mycket och då blire ju bättre för er för du får ni en till novell här på bloggen :D


bieberlove / Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards