justindbblogg

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Bieberlicious - 17 januari 2011 22:23

 

Del 36

(Gaby , 3 veckor efter)

Nu var jag tjock, det var nästan 4 och en halv månad kvar…

Det var alla hjärtans dag Justin hade bjudit ut mej, vi skulle gå på en fin restaurang och sen skulle vi hem och ha en myskväll.

Just nu var han och handlade , Pattie skulle bort med några kompisar över helgen.

Jag stod och vek tvätten , jag tyckte om att hjälpa till hemma.

Jag kollade mej i badrums spegeln , mitt hår var uppsatt i en trasslig knut, jag fick inte ut den så jag ställde mig i duschen och sköljde ur håret , jag passade på att tvätta det också.

Efter så klädde jag på mig. Åh , min favorit kofta passade inte längre , typiskt.

Den gick inte att knäppa…

Jag tog en tröja jag hade shoppat med Caitlin förra veckan.

Den var ljusblå , Justin hade sagt att den passade mina ögon.

Jag hörde någonting och vände mig om , Justin stod där med en rosbukett i handen.

Rosorna var röda, han kom fram och kysste mej.

Han gav mej rosorna och jag kramade honom.

“du är snygg.” sa han och la handen runt min midja.

“du är mycket snyggare.” sa jag och log.

“tyst med dej du är snyggast.” sa han och kysste mej länge.

Han la sin hand på min mage.

“tror du att babyn vet att han eller hon är älskad?” frågade han

“jag vet inte , kanske. Jag tror det.” sa jag och log.

Han kollade in i mina ögon och log tillbaka.

“om någonting någonsin skulle hända dej eller barnet , skulle jag inte kunna leva.” sa han och lät ledsen , han kollade ner på min mage.

“Justin , du får inte tänka så inget kommer att hända.” sa jag .

Jag kände hur paniken steg , tänk om något skulle hända Justin eller mitt barn , jag skulle inte överleva.

Justin kände att mitt humör ändrades. “förlåt.” sa han och smekte min kind.

Precis då hörde jag något som tutade.  

“åh limousinen är här.” sa han och drog med mej ner.

Oj han hade verkligen planerat hela kvällen noga.

Vi satte oss i limmon och åkte ganska långt.

“Justin…” sa jag efter en stunds tystnad.

“ja vadå?” frågade han och log.

“ehm tror du inte att någon kommer att misstänka något , jag menar asså jag är ju jätte tjock och ja , de flesta har ju redan sina misstankar sen de förra bilderna…” sa jag.

Han suckade men slutade inte att le.

“jag kommer ju ändå att bli pappa snart , och nästa vecka ska jag vara med i Ellen Show. Jag hade tänkt att avslöja det då… om det är okej med dej..” sa han

Jag nickade. “såklart , men är du inte rädd för allas reaktioner?” frågade jag.

“jo lite… men ja … jag kan ju inte hålla det hemligt så länge till eller hur ?”

Han la handen på min mage.

Vi var framme några sekunder efter , vi stannade framför en fransk restaurang.

Han hade beställt bord som låg avskiljt från resten av restaurangen , i ett annat , lite mindre och romantiskare inrett rum.

“åh va fint..” fick jag ur mej , det var som en dröm , så vackert , jag trodde knappt mina ögon…


7 komentarer

//Juliaaaa

Av Bieberlicious - 17 januari 2011 18:46

                                


ASSÅ FY FAAAAAN VAD HET !!!!

ASSÅ JAG OCH GABBIS HAR COOOOOOOLA DAMP ;) VI LÄGGER KANSKE UT EN VIDEONBLOGG SNART :D


// JULIA&GABBI (L)

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards