justindbblogg

Alla inlägg den 19 januari 2011

:O

Av Bieberlicious - 19 januari 2011 21:02

Jag har inte bloggat på skiiit länge :O sorry :S Ni borde vara glada för att vi har ELIIIN ! hon är bäst på o blogg och har skit söt dialekt :D hhaha , ville bara sejja hej ! och att julia inte har ngn data i dag för hon e hos sin pappa , jag tror inte hon hare iallafall xdd'



hare bäst !



pusss/gab

Av Bieberlicious - 19 januari 2011 15:00

 


Det kommer inte att bli något helt avsnitt av Glee som handlar om Justin Bieber det här året, men två utav 16-åringens hits kommer att vara med i showen.

"Både 'Baby' och 'Somebody To Love' kommer att poppa upp" säger Amber Riley som spelar Mercedes. Dock är det osäkert om båda låtarna kommer att vara med i samma avsnitt.

Skaparen av Glee, Ryan Murphy, har redan fastställt att en av Bieber-låtarna ska vara med i avsnitt 13 när Sam försöker att bli godkänd av Quinn.


/ elin

Av Bieberlicious - 19 januari 2011 14:58

  

jag tycker ''efter'' är snyggast, ofc! :)

ni då?


/ elin

Av Bieberlicious - 19 januari 2011 14:56

såå söt! :)


/ elin

Av Bieberlicious - 19 januari 2011 14:52

 

Del 38

(Justin)

Jag vaknade vid klockan 10 hon sov fortfarande.

Jag tänkte på igår. Allt hade varit perfekt hela dagen hade gått precis som den skulle.

Jag var lycklig , jag var kär och förlovad , snart pappa till ett efterlängtat barn som jag skulle få med kvinnan som i framtiden skulle bli min fru.

Hon var så söt när hon sov , hon pratade mycket om allt.

Ibland berättade hon saker, hemligheter och minnen.

Ibland kunde hon också skratta och gråta.

Jag smekte hennes rygg, hon hade ett ärr där med.

Hon hade sju stycken stora ärr , som jag hade sett sen några mindre man inte lade märket till…

Ett på höften , ett i nacken , ett på ryggen, ett på magen fast det var efter hennes blindtarm operation, sen resten på handlederna och armarna.

Jag tyckte synd om henne, hon hade levt ett hemskt liv i flera år, och nu levde hon i rädsla för att hennes bror ska söka upp oss.

Jag hoppades att jag kunde få hennes liv att vända , få henne att må bra igen.

Jag kunde inte få allt som hade hänt ogjort men jag kunde hjälpa henne att komma över det.

Hon började vakna, och kollade på mej.

Jag log och kysste henne, hon kysste tillbaka och log.

“god morgon” sa hon tyst.

“god morgon , sovit gott?” frågade jag. Hon nickade.

“alltid när jag är med dej…”

Jag la min hand på hennes mage, jag kunde känna att babyn rörde sig lite där inne ibland , men nu låg babyn stilla.

“jag tror babyn sover…” skrattade hon.

“ja de tror jag också jag ska ´gå och duscha , följer du med?” frågade jag och flinade.

Hon puttade till mej och skrattade.

“snart , jag vill bara vakna först…”

“du är ju vaken..” skrattade jag.

“ja, ja men kom då “ sa hon och reste sig upp och gick mot badrummet.

Vi duschade länge.

Vi gick och la oss på sängen i bara handukarna.

“sånt här kommer vi inte kunna göra när vi fått barn…” sa hon tyst.

“vad menar du?” frågade jag och tog hennes hand.

“vi kommer inte kunna åka iväg och göra romantiska saker , inte ligga och mysa hela tiden . Inte ta långa duschar eller bubbelbad tillsammans…” sa hon.

“vi kommer inte kunna spela hög musik och dansa runt som galningar.” skrattade jag.

“när brukar vi göra det?” frågade hon och skrattade.

“jag vet inte men det kan väl hända att jag gjorde de nån gång förut…” skrattade jag.

Hon skrattade och jag kysste henne.

Kom sa jag och gick ner.

“Justin , vi har bara handukar på oss…” sa hon.

“äsch de är ju ändå ingen hemma…” skrattade jag.

“men om det kommer nån då?” sa hon.

Jag kysste henne. “vi får väl hitta på något då”

Vi gick ner och jag fixade frukost, jag bad henne sätta sig ner och vila…


_______________________________________________________________


7 kommentarer innan nästa!


/ elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards