justindbblogg

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 23:32

vet ni hur ni kan lätt få justins uppmärksamhet ?

 

efter 7 kommentarer så säger jag svaret.

 

/ elin|nicole|aliciasstjärna|stjärnan xd

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 23:16

/ elin

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 22:43

ni hittar mig på min andra blogg där jag är rätt så social & där jag snackar mer om min vardag & så kan det ju komma upp dikter / texter där med oh jaa!

allt mellan himmel och jord ;)

min blogg ; http://elinhaakenstad.bloggplatsen.se


skulle blir mer än glad om ni går in och röstar på mig som snyggaste headern !

tävlingen avslutas den 9 : de !

snälla, snälla, snälla rösta på mig !


såhär gör ni ;

ni går in på http://mylifeasklara.bloggplatsen.se och sen tar ni det inlägget med en massa olika headerbilder på. ni skriver en kommentar typ såhär ; ''jag röstar på nummer 11, elin'' !

så lätt är det, kom igen rösta!

<3

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 21:54


sånt ni säkert redan vet men ah. 


-justins favvofärg är lila, blå & vit.

- han fyller år 1 mars.

- han tycker mest om tjejer som är blondiner men han tycker nt att brunetter är fula alls!

- hans första platta, my world kom ut 17 november 2009 :)


hihi, kortisinlägg. 


/ elin

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 21:18

GAB JAG HADE GRÄDDE PÅ NÄSAN XD


Vad gör ni alla Beliebers en sån här härlig fredagskväll ??


/Julia

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 21:09

JULIA LUNDEVALL JAG FÅR INTE TAG  PÅ DEJ ÄTER DU FORTFARANDE MUFFINS MED GRÄDDE ELLER !?!?!?!?



RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING !!

!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

mawhaha/GABRIELLA

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 21:08

hejhej alla vackra justin bieber fan som checkar den här bloggen! :D

 

jag ska nu testa en vecka att vara med i denna blogg. superkul   

men ah, ni får en bild på mig oh min hund då. har nt lixom världens mest seriösa bilderna på denna dator. hihi. lite för flummiga då xd

men här är en bild på mig oh min hund ;

om mig  :

 

jag heter elin haakenstad.

haha .. om man ska vara helt exakt så heter jag elin maria nicile karlsson haakenstad. men vi måste ju nt gå in på alla detaljer i mitt namn xd

jag har gillat justin i .. hmm.. öh.. sen sommarlovet till 6: an så ca 2 ½ år nu xd

jag har 86 bilder på mitt rum med han på, haha. skrämmande mycket. jag vet. men asso,  är man beroende så är man ? o:

men ah. nu lite mer om själva mig då ;)

jag har ridit sen jag var 3 år & nu är jag 13 år !

jag fyller 12/12 så har nyss fyllt då.

jag lever för minängel & mitthjärta. jo, det är ju kanske lite svårt ör er att veta vilka det är då. men minängel är min hund som är med på bilden. japp ! hon betyder hur mycket som helst för mig! o:

och mitthjärta är min bästa vän alicia!

här har ni en bild på alicia & mig. :D

mitthjärta har gjort om bilden :d


okej, det var ju nt mycket mer som är så intressant om mig då. men här har ni 5 sanningar om mig ;

1. jag är rädd för gungstolar, trappor, mörker, speglar, fönster, skogar & haha, det seriöst värsta som finns är tomten. jag skojjar nt. jag är livrädd för tomten!:o

2. min bästa vän efter alicia är min mobil.

3. jag sjunger jämt!

4. jag äter citroner ist för godis. xd

5. sen den största sanningen. shh, ingen vet den. men jag ÄLSKAR JUSTIN BIEBER! det visste ni nt va? :D

haha, men det var lite om mig & även 5 sanningar. :)


puss & kram / elin (ni kan även säga nicole)  

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 19:43

BESÖKSREKORD IDAG DÅ !!!!!!!! FORTSÄTT SÅ ! NI VET INTE HUR GLADA VI BLIR !!!


PUSS OCH KRAM / JULIA & gabbi i telefonen ;)

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards