justindbblogg

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Bieberlicious - 12 januari 2011 21:48

 

‎1. Lady Gaga
2. Kesha
3. Madonna
4. Beyonce
5. Rihanna
...6. Britney Spears
7. JUSTIN BIEBER (VAFAAAAN GÖR HAN DÄR)
8. Miley Cyrus
9. Paris Hilton
10. Avril Lavigne
11. Shakira
12. Taylor Swift
13. Angelina Jolie
14. OPRAH WINFREY
15. Megan Fox
16. Jennifer Lopez
17. Mariah Carey
18. Sarah Palin
19. Jessica Simpson
20. Lindsay Lohan
21. Michelle Obama
22.Katy Perry
23. Kim Kardashian
24. Sandra Bullock
25. Christina Aguilera
26. Jessica Alba
27. Fergie
28. Pamela Anderson
29. Betty White
30. Kristen Stewart
31. Ciara
32. Hillary Clinton
33. Jennifer Aniston
34. Demi Moore
35. Heidi Montag
36. Marilyn Monroe
37. Hilary Duff
38. Ashley Tisdale
39. Katy Pris
40. Vanessa Hudgens
41. Amy Winehouse
42. Carrie Underwood
43. Kelly Clarkson
44. Sarah Jessica Parker
45. Lily Allen
46.Adriana Lima
47.Tina Fey
48.Carmen Electra
49. Scarlett Johansson
50.Eva Longoria
 
Den som gjort listan måste vara blin ?!
/ Julia

Av Bieberlicious - 12 januari 2011 21:42

 

Del 28

(Gaby)

… “ja men hans nya tjej kom hem till mej och sa som det var och att hon var ledsen…” sa hon och jag såg att hon började gråta.

Jag flyttade runt bordet , satte mig bredvid henne och gav henne en kram.

“han förtjänade inte dej , du är för bra för honom , du kommer att hitta någon som älskar dej och ingen annan…” sa jag tröstande.

Hon torkade sina tårar… “ska vi gå hem åt ?” frågade hon.

Jag nickade.

(Justin, 3 veckor efter, på en mini turné)

Det kände skönt att gå upp på scenen igen , att höra fansen skrika mitt namn och bara sjunga. Jag hade en lång konsert med extra nummer. Efter var det en autograf skrivning , och skivsignering. Vi höll på till fyra på natten , sen åkte vi tillbaka till hotellet. Jag skulle ha konserter hela veckan…

När jag kollade på min mobil hade jag några missade samtal det var från Gaby , hon hade nog landat hemma hos sig igen.

Hon skulle åka hem och hälsa på sin familj när jag var borta.

Sen hade jag ett missat samtal från Caitlin.

Jag smsade Gaby för att kolla om hon var vaken .

Hon svarade snabbt och jag ringde henne.

“hej hur är det?” frågade jag .

“hej , det är bra , mår lite illa … hehe själv då ?” sa hon , jag blev glad av att höra hennes röst igen. “det är bra… när kom du fram ?”

“några timmar sen… jag hade precis somnat..” sa hon och skrattade.

“oj förlåt älskling” sa jag och log.

Hon skrattade “det gör inget , jag är glad att få prata med dej igen…” sa hon.

“sov nu älskling , vi pratar imorgon … god natt.” sa jag.

“jag älskar dej.” sa hon. “Jag älskar dej mer” sa jag .

“omöjligt.” skrattade hon . “nej då, god natt” sa jag och vi la på.

Jag klädde av mej och gick och la mej , men jag kunde inte sova.

Jag låg och tänkte på mitt liv , hur otroligt det var.

Jag hade världens vackraste tjej som älskade mej för den jag var, hon var gravid med mitt barn. Jag hade vänner som älskade mej, jag hade fans som älskade mej även om det bara var för att jag sjöng bra… min familj älskade mej.

Jag hade allt man kunde önska sig , det känns som att något kommer att gå fel…

Något kommer att hända, jag kunde bara inte veta vad det var…

Jag suckade och blundade och somnade direkt.

Jag vaknade av att min mobil ringde det var Scooter.

“upp med dej klockan är tolv.” sa han och la på.

Jag skrattade och gick upp. Solen lyste in genom fönstret , det var massor av snö ute.

Jag duschade och klädde på mej , fixade mej och gjorde frukost.

Jag orkade inte beställa roomservice och jag ville inte äta där alla fans var…

Efter så gick jag runt lite på hotellet efter som att ingen av mina vänner följt med var

jag väldigt uttråkad. Jag hörde att någon gick efter mej, det var en tjej jag gick iväg , jag ville vara ensam just då. Hon tog tag i min arm och jag vände mig om. Hon kysste mej. “vad gör du?!” sa jag irriterat och jag var ganska arg.

“vad tror du?” frågade tjejen som jag kände igen… det var hon… Tyra…

Jag såg andra tjejer dom stod med kameror en bit bort. Jag var tvungen att ringa Gaby… fort !


// Julia

Av Bieberlicious - 12 januari 2011 20:48

Never Say Never kommer visas i följande städer :

Stockholm

Göteborg

Malmö

Lund

Lindköping

Karlstad

Uppsala

Gävle

Örebro

Umeå

Luleå

Västerås

Hälsingborg

Jönköping

Norrköping

Växsjö

Sundsvall

Kiruna

JAAAA!!! den visas i uppsala !!! :DDDD

/ Julia

Av Bieberlicious - 12 januari 2011 18:40

blir bara ett inlägg för mig idag. men jag bjuder på en jättesöt video!   



/ elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards