justindbblogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 17:22

Snoop dog och justins bästavän Ryan Butler med purple glasses :D




ngn som har dom ? :D


pusspåer/gabriella

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 17:20


någon annan en jag som diggar justins shorts !? ;D


puss/gabriella

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 17:19

skulle ni kunna göra så ?



/gabriella

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 17:16

"This is called the marker prank."

"Started like this ....."

"Ended like this.... Successful prank....? I think not!"




hihihi /gabriella

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 16:40

Del 27

(Justin)

Han skojade va ? Det kunde inte vara sant.

Jag kollade på Gaby , hon var lika chockad som mej.

“Justin ?…” flämtade Christian i bakgrunden.

“du skojar va?” frågade jag och gick fram till läkaren.

“nej , tyvärr inte.” sa han och gick iväg…

“Justin? Justin? Hallå ?”

Jag vaknade till med ett ryck , åh bara en dröm…

Jag kollade mej om , jag var kvar hemma hos Christian.

“va du trött eller?” frågade han.

Jag nickade , fortfarande chockad efter som jag aldrig brukade drömma.

“vart är Gaby och Caitlin ?” frågade jag.

“dom har inte kommit tillbaka än..” sa han och drack ur sitt vattenglas.

Jag tog upp mobilen och ringde Gaby .

“hej, hur mår du ?…. Bra … jag mår också bra…. Nej jag blev orolig…. Jag drömde en sak…. Nej jag vet att jag inte brukar de men jag gjorde de nu….. Jag vet, de e konstigt… ja…. Okej… ses snart då…. Älskar dej…. puss…” jag la på.

“vad drömde du?” frågade Christian som lyssnat av samtalet.

“ja eh , det typ hade hänt något så Gaby fick åka upp på sjukhuset och så skulle vi typ helt plötsligt få tvillingar och sen vaknade jag….” mumlade jag.

“juste har ni kollat om det är en kille eller tjej än ?” frågade Christian.

“ nej men vi var där förra veckan och kollade lite , visste du att barnet bara är såhär stort nu ?” frågade jag och visade med händerna.

Han skrattade , “de va inte stort, tänk sen när babyn väger 8 kilo…”

Jag log. “visste ni om de va en kille eller tjej ?” frågade han sen.

“nej , vi ville inte veta det än …” sa jag lite tyst.

Cristians mobil ringde.

“a hallå ? … åh hej … ja… inte så mycket är med Justin… ja… mm… nej det går inte… förlåt… a men vi ses imorgon ?…. Ja , jo , ja …puss, hejdå.” sa han och la på.

Jag skrattade åt honom. “vem va de?” frågade jag.

“Julie, vi ska ut imorgon kväll , 3 månader … duvet…” sa han.


(Gaby)

Det var skönt att prata med Caitlin , hon var så snäll och förstående.

Vi hade gått in till stan för att kolla i affärer.

Det var några som kom fram och pratade , de va lite kul.

Jag och Caitlin gick och satte oss på ett fik och köpte en varsin läsk.

Jag suckade . “vad är det ?” frågade hon oroligt.

“nej jag mår lite illa bara..” svarade jag och drack lite ur mitt glas.

“är det jobbigt att vara gravid ?” frågade hon sen.

“inte just nu , eller alltså det kommer ju att bli jobbigare sen , nu är det bara jobbigt att man mår illa då och då och inte får äta vad som helst…” svarade jag .

“aha.” hon suckade . Jag kollade upp på henne hon såg ledsen ut.

“vad är det?” frågade jag .

“jag önskar bara att jag också hade någon som älskade mej…” sa hon.

“vad hände mellan dej och Jesse?” frågade jag.

“han tappade känslorna för mej … och hade en annan… jag fick reda på det samma dag som vi firade ett år och 6 månader…“ sa hon ledsamt . “Var han otrogen?” frågade jag och kollade upp…

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 16:35

Del 26
(Gaby)
Jag kollade på datorn , jo det var många bilder på oss när han höll händerna på min mage. Jag stannade upp nr jag insåg vart bilderna var tagna.
“Justin bilderna är tagna i skolan..” sa jag.
Han kollade på dom. “Tyra?” frågade han.
Jag skakade på huvudet eftersom att man såg henne på några av bilderna, när hon går iväg…
Jag suckade och Justin stängde av datorn. Vi gick och la oss och jag somnade direkt.
(Justin)
Dagen efter gick vi hem till Christian i Caitlin.
Caitlin och Gaby gick ut för att gå och jag o Christian stannade inne och spelade ett av Christians nya tv spel. Jag var jätte trött när min mobil ringde…
“hej Caitlin… va!? Vad hände?” frågade jag chockat. “okej , ja men vi kommer… sjukhuset? Okej” när jag lagt på kollade Christian oroligt på mej.
“Gaby svimmade, dom hade precis åkt med ambulans till sjukhuset. vi ska åka dit nu… “ sa jag , jag var ganska chockad.
När vi kom upp på sjukhuset satt Caitlin bredvid Gaby som låg i sjukhussängen.
“varför ska jag alltid behöva hitta dej såhär?” frågade jag och kysste henne.
Vi satt och pratade ett tag och Caitlin och Christian gick och köpte något att äta.
Efter ett tag kom en doktor in.
“Gaby, nu ska vi upp på röntgen för att kolla om det är något som kan ha orsakat
Svimningen.” sa doktorn.
“ehm… man får väl inte röntga om man är gravid?” frågade jag.
Doktorn kollade på Gaby. “jasså? Då får vi röntga med mindre strålning.” sa han och tog med Gaby ut ur rummet, han bad mej stanna kvar.
Christian och Caitlin kom tillbaka efter en stund, vi satt och pratade.
Dom hade köpt med hamburgare till mej också. När vi satt och åt kom Gaby tillbaka.
“jag kommer snart tillbaka med provresultaten.” sa doktorn och gick iväg.
En kvart efter hörde vi hur några upprört diskuterade utanför.
“det kan ju inte vara sant.” sa en av rösterna, det lät som en tjej.
“jo det är det och dom måste få veta det nu.” sa den andra rösten som var en mörk röst. “jag fattar inte hur det kan gå till, dom är unga och det är väldigt ovanligt.” sa den andra läkaren.
“men vad ska vi göra då?” frågade doktorn argt.
“jag vet inte… men kan jag inte få prata med dom först?” frågade tjejen.
“jo visst du kan berätta det om du vill.” muttrade den andra.
Några sekunder efter kom en kort, svarthårig tjej in.
“jag måste berätta någonting för er…” sa hon.
“snälla säg att barnet mår bra.” sa jag.
“barnen mår bra.” sa hon. Jag stannade upp . “förlåt, jag tyckte du sa barnen.” sa Gaby som också uppfattat hennes fel.
“barnen.. Ni väntar trillingar. grattis ni är det yngsta paret jag har träffat som ska ha det.” sa hon. Jag stirrade på Gabys mage sen kollade på doktorn som kollade ut genom fönstret… hon drev med oss, jag kunde inte fatta det…

Av Bieberlicious - 10 januari 2011 16:30

 

Del 25

(Gaby)
“jag vet.” sa Pattie. Justin kollade upp.
“hur ?” frågade han chockat.
“din pappa berättade om… soffan…” sa hon och Justin skrattade lite.
“oj då…” sa Justin.
“annars hade jag nog listat ut det själv, efter som att du hade kondomer i ditt skrivbord…” sa hon.
“ääääähhh när kollade du i mitt skrivbord??” frågade Justin.
“jag letade efter en sak.” sa hon. “var det bara det du ville säga?”
Justin skakade på huvudet. “vi gjorde det några gånger och så en gång så råkade hon bli gravid…” sa han och log lite.
Pattie satt tyst, sen reste hon sig upp och gick fram till mej. “kom” sa hon och tog min hand. Jag satte mig bredvid Justin i soffan.
“jag tycker att ni borde ha väntat lite, ni är fortfarande unga…” började hon.
“du har tur att du har Justin, ni båda skulle vara fantastiska föräldrar.” sa hon och log.
Vi pratade ett tag, Pattie sa att det var ett stort ansvar men att vi säkert skulle fixa det, båda var väldigt mogna för sin ålder.
“hon tog det ju jättebra” sa jag när jag och Justin gått upp på hans rum lite senare.
“mm.” sa han och kysste mej. Vi la oss på sängen och pratade.
“Justin…” sa jag.
“ja vadå?” frågade han o kollade på mej.
“vad kommer att hända sen ?” frågade jag.
“vad menar du?“ frågade han.
“när jag fött barnet kommer du att tröttna på mej och dra…” sa jag.
“det skulle jag aldrig göra!” sa han och satte sig upp.
“hur kan du vara så säker?” frågade jag.
“jag skulle aldrig lämna dej, inte ens för flera miljarder, aldrig!” sa han.
Jag reste mej upp så jag satt bredvid honom.” säkert?” frågade jag.
Han nickade och kysste mej. “är du säker på att du vill det här?” frågade jag.
Han log “såklart!!” sa han och kysste mej igen.
Han la sitt huvud mot min mage. “kan du fatta att det utvecklas ett barn därinne?” frågade han. Jag skakade på huvudet. “det är svårt att tro.” sa jag.
“å jag ska ta en dusch, kommer snart , jag ska skynda mej.” sa han och skyndade sig in i badrummet.
Efter några minuter kom han ut igen. Han strök handen genom håret och kollade sig i spegeln. “kan du fatta att du har så sexig kille?” frågade han och skrattade.
Jag gick fram till honom. “nej det är nästan lika otroligt som att jag r gravid.” sa jag.
Han kramade om mej.
“du kommer att bli världens bästa mamma!” viskade han.
“du kommer att bli världens bästa och coolaste pappa.” sa jag.
Han skrattade och pussade mej på pannan.
“jag måste kolla twitter.” sa han och tog fram sin laptop.
Efter några sekunder stannade han upp. “älskling…” sa han.
“vad r det?” frågade jag och uppfattade något annorlunda med hans röst.
“bilder på oss… det är nya nu..” sa han.
Jag kollade konstigt på honom. “jaha vet inte alla redan att vi e ett par?” frågade jag.
Han nickade “jag håller händerna på din mage…” sa han….
______________________________________________________________________

5 kommentarer så får ni nästa innan 20.00 ikväll

 

/ Julia

Av Bieberlicious - 9 januari 2011 22:08

 

Om det är någon som vet Justin Bieber bättre än någon skulle du behöva tror att det är Scooter Braun. Mannen har ett stort ansvar för att hjälpa den 16-åriga Justin Bieber bli en stjärna, och han fortfarande fungerar som hans egenskap av ch...ef i dag.

Så vad Scooter har att säga om en potentiella romans mellan sångerskan och Disney-stjärnan Selena Gomez? Nyligen chattade Scooter med Justins fans, Braun nämner inte några namn, men han gjorde det mycket klart att Bieber är bara "mycket goda vänner" med den person som så många människor frågar om:

"Everyone says I’m ignoring a certain issue that you all want to know about.Everybody wants to know something. Here’s what I’m going to tell you. This kid travels a lot and I always told him, I was always like, ‘You shouldn’t be in a relationship unless you can give someone everything.’ I know that him and the person you’re asking about are really close friends and have been for awhile. As far as I know, that’s what they are."
 
/ Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards