justindbblogg

Alla inlägg den 1 januari 2011

.

Av Bieberlicious - 1 januari 2011 22:55

det behövs 5 kommentarer till på inlägget Never say never- Del 9 för att ni ska få del 10 i mrg !! hihi , :D


bieberlove /gabriella

Av Bieberlicious - 1 januari 2011 21:59

Ni glömmde väl inte gilla BABY musikvideon på youtube idag!?!?!?!?


/bieberlööööve, gabriella

Av Bieberlicious - 1 januari 2011 18:39

 

OMG! En insider berättar att Justin är så förälskad i Selena, så han gav Disney stjärnan hennes diamant ... kan du tro det?

Justin må vara yngre än Selena Gomez, men han gör allt i sin makt för att vinna hennes hjärta. Han vet att diamanter... är en flickas bästa vän, så han gick all out med sin julklapp!

"Det är inte en förlovningsring, men det är ett diamanthalsband som ska betyda att hon är hans", säger en insider till HollywoodLife.com om den påkostade julklapp Justin, 16, gav sin 18-åriga flickvän.

"De är ihop. De är fäst vid varandra. Du kan inte hålla dessa två isär. Hon var så rörd och förvånad. Men, hon älskade det. Det är den första diamant som någon någonsin har gett henne. Han ville ta deras förhållande till nästa nivå. Han är verkligen förtjust i henne".

Trots deras upptagna arbetsscheman, har Selena och Justin gjort tid för varandra och nyårsafton var inte något undantag! En insider säger att Justin spenderar semestern med sin familj, men att Selena kommer att vara med honom för deras midnatts kyssen. (JDB)
 
kommentar: Sälv tycker jag att dom passar bra ihop , och jag har gillat selena innan jag började gilla Justin , så för mej spelare ingen roll... Men aja, asså om han är lycklig är väl vi det, right?
 
/Gabriella

Av Bieberlicious - 1 januari 2011 18:15

Del 9


(Gaby)
.. Jag åker om två veckor. Sa han . Jag stelnade till , två veckor ?!
om hur länge kommer du tillbaka. frågade jag . Han följde med mej in i badrummet för att hjälpa mej att tvätta bort min mascara som hade runnit.
jag vet inte 2 år kanske. sa han och skrattade .nej jag skojar bara kanske några månader. några månader? Jag var nära på att sjunka ihop på golvet men Justin höll i mej. är du okej? frågade han. Jag var tvungen att sätta mej på toalocket.
jag klarar mej knappt en dag utan dej , hur ska jag klara mej i flera månader? frågade jag tyst. Han suckade , jag vet inte , jag kommer att sakna dej för mycket
Han satte sig på knä framför mej och kysste mej .
du är mitt liv , vet du det ?
Sa han , jag nickade och du är mitt sa jag.
följer du med hem till mej inatt ? frågade han. Jag nickade , vi gick ut , vi hade inte tänkt att åka än vi behövde bara lite frisk luft.
Han höll mej i handen och jag lutade mitt huvud mot hans axel. Jag hoppade till av att jag hörde röster, och sen såg jag blixtar .
åh nej stönade Justin.
Vi skyndade oss in i bilen och åkte hem till honom.
Justin…” sa jag . ja vad är det ? frågade han och kom fram till mej.
jag glömde alla mina sov saker hemma…” sa jag , han skrattade lite lågt.
vadå ? frågade jag och vände mej mot honom. du behöver inga saker.. sa han
jag har ingen tandborste och inga sovkläder. sa jag . Han kysste mej . du kan få en tandborste här. sa han och kysste mej igen och vem sa något om att du behöver kläder? jag kollade på honom, han flinade . jag skojar , du kan låna en tröja om du vill. sa han och kysste mej igen. tack sa jag.
Han tog min hand och vi gick ner för att äta middag , hans familj var bortbjuden över natten hos några kompisar.
hm huset för oss själva , vad ska vi göra ? frågade han och log sitt gulligaste leende.
Jag ryckte på axlarna och kysste honom.
Vi åt framför tv:n och vi kollade på MTV , det var made.
Vi kollade färdigt på det och jag var så inne i programmet att jag inte märkte när Justin la sin hand på mitt lår. Jag kollade på den.
älskling…” sa jag .
vad är det? frågade Justin och log. jag kommer inte klara mej när du åker ,du kommer att glömma mej. sa jag ledsamt. Jag kommer aldrig att glömma dej , inte ens om du bad mej att glömma dej , du kommer alltid att vara mittpunkten i mitt hjärta och jag kommer älska dej i hela mitt liv. sa han och la armen om mej.
du är ärligt talat den jag lever för! la han till . Jag kunde fortfarande inte förstå hur allt det här hände . Jag var så lycklig men snart skulle min lycka att ta slut , för då lämnar han mej.
Vi gick vi upp på Justins rum och satte på en film, vi kollade inte så mycket , vi låg och pratade länge , vi pratade om allt möjligt. Han puttade till mej då puttade jag till honom så att han var nära på att ramla ur sängen.
du är svag skrattade jag . Han log retsamt och satte sig på mej och höll fast mina händer. tycker du fortfarande att jag är svag? skrattade han.
japp flinade jag och han kysste mej på halsen. Han la sig på mej så att jag inte kunde röra mej alls. kan du andas? frågade han och kysste mej.
Jag nickade ja varför skulle jag inte ? frågade jag.
bara undrade skrattade han och rullade över på rygg så att jag låg på honom istället.
du är lätt som en fjäder. sa han och skrattade . Jag kysste honom länge och efter ett tag märkte jag
_____________________________________________________________________

 

minst 15 kommentarer annars ingen i mrg  ;)

 

/gabriella

Av Bieberlicious - 1 januari 2011 16:41



vare nån som ville ha novellen ikväll ???


bieberlove / Julia

Av Bieberlicious - 1 januari 2011 14:55


Del 8
(Gaby)
vilken jävla lapp? sa jag chockat . Justin kollade på mej och la huvet på sne.
skickade du ingen lapp till mej idag ? frågade han sen lite långsamt.
nej ? Varför skulle jag göra det? Jag älskar ju dej , det vet du! sa jag och tog hans hand. Han kysste mej snabbt och log mot mej.
Vi gick upp på mitt rum oh la oss på min säng och satte på tv:n , vi kollade inte så mycket men vi hade den på ändå.
Gaby , vet du ? frågade han och log, jag log tillbaka nej vadå ? frågade jag.
jag älskar dej , mer än du tror , mer än jag någonsin älskat någon , du är mitt liv nu och för alltid. jag kysste honom . jag älskar dej mer” sa jag. omöjligt “sa han och satte sig på mej. Han höll fast mina armar och kittlade mej .
hahaha Justin nej , hahaha sluta aah det kittlas. skrek jag .
okej då…” sa han och släppte mej , han började kyssa mej , men det var mer än en kyss ,det gick över till hångel. Jag höll mina armar runt hans nacke.
Han kysste mej på halsen och la sig bredvid mej igen.
vet du ? sa han och kollade upp i taket. nej vadå? skrattade jag .
du är duktig på att hångla , jag tror inte på att du aldrig har haft en kille förut. sa han och skrattade. Jag började också skratta.
jag ljuger inte för dej. sa jag och puttade till honom.
haha nej det hoppas jag inte sa han och kollade på mej. vad tänker du på? frågade jag.
dej och att du är den vackraste människan på hela jorden som någonsin har levt.
Sa han . haha nej du är det. Ingen är vackrare än dej Justin. han skrattade.
om vi någon gång skulle få barn , skulle dom bli dom vackraste på jorden ..
För då skulle dom likna dej Gaby
…” sa han . Jag pussade honom.
det kommer ju ta tid , du vill ju inte ligga med någon före du har gift dej och du vill ju inte gifta dej före 30... sa jag och log.
Jag tror inte att jag vill vänta tills att jag är 30... Tänk dej Justin Bieber 30 år och oskuld . haha men skulle du stanna hos mej även om jag inte vill gifta mej än? frågade han.
Jag log
det är väl klart , du är ju den jag älskar mest på hela jorden. sa jag och pussade honom.
vill du sova hos mej? frågade Justin efter en stunds tystnad. Jag nickade.
men det är ju skola imorgon.. sa jag ledsamt. Justin kysste mej och mellan kyssarna frågade han du kan väl vara sjuk? jag kollade på honom
skolka ? frågade jag . Jag hade aldrig skolkat i hela mitt liv.
ja snälla , du kan låssas vara sjuk. sa han och log. Jag nickade långsamt okej
Justin, kan jag få fråga en sak? frågade jag .
Han kollade på mej
javisst
vart är din mamma , bor inte du hos henne längre.. ? frågade jag och suckade , jag hade burit på frågan länge. Jag ville ha svar på den .
ehm…” började Justin jag ville prata med dej om det.. fortsatte han.
Jag såg att hans ögon fylldes med tårar och jag kysste honom.
du ska åka snart va? sa jag och jag hörde hur min röst darrade. Han nickade och jag kände hur tårarna kom , jag satte mej med ryggen mot honom och grät. Jag ville inte att han skulle försvinna. Jag skulle sakna honom. Jag kände att han kramade mej och pussade mej på halsen. Han grät också.
jag kommer att sakna dej sa jag . jag kommer att sakna dej också, jag kommer tänka på dej varige sekund, undra vart du är och vad du gör. Jag lovar att ringa dej varige dag. sa han , jag kysste honom. när åker du ? .

__________________________________________________


____________________

10 KOMENTARER  annars blir det ingen ikväll ;)

 

vad tror ni kommer hända ??

 

/ Julia o Gabriella

 

 update : komentarerna från OLIKA ip adresser ;)


Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards