justindbblogg

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Bieberlicious - 21 januari 2011 17:21

    

(justin på ellens show)



Del 41

(Gaby)

Hotellet var riktigt fint. Jag och Justin fick ett eget rum och Pattie sov i rummet bredvid.

På natten sov jag jätte dåligt och vaknade flera gånger , Justin verkade inte heller kunna sova så bra.

Båda var ganska nervösa , vi visste inte hur alla skulle reagera…

På morgonen vaknade jag av att Justin höll på med mitt hår.

“åh förlåt , väckte jag dej?” frågade han och log sådär gulligt.

“ja men det gör inget” skrattade jag lite lågt och satte mig upp.

Han kysste mej.

Det var länge sen vi kysstes kändes det som, men vi hade kyssts på morgonen dagen innan..

Han kysste mej länge.

“jag älskar dej..” sa han .

“jag älskar dej mer.” sa jag

“omöjligt.” skrattade han och tog min hand.

Vi gick upp och klädde på oss.

Om några timmar skulle vi vara inne i studion.

“vad vill du göra nu ?” frågade han.

“ingen aning..” sa jag och kollade ut.

Det var vackert solen lyste fast det bara var slutet av februari.

Han kramade mej och vi stod och kramades tills att det knackade på dörren.

Det var Pattie , hon lät stressad.

“mamma vad händer?” frågade Justin och gick fram till henne.

“vi hade fått fel tider , vi ska vara i studion om en halvtimme.” sa hon .

“skynda er , taxin väntar.” hon gick för att hämta sina sista saker.

Vi hade inget som vi skulle ta med oss.

Justin var nervös efter som att det var direktsänt , det brukade det inte vara annars.

jag var mest nervös för att svimma , min scenskräck hade inte precis släppt…

När vi kom fram sprang alla och fixade med kameror , ljus och jag vet inte vad.

Ellen kom fram och kramade om Justin och mej .

Hon hade träffat Justin förut några gånger.

“hej , välkommen .” sa hon till mej. “du måste vara Justins vackra flickvän..” hon log och stannade till lite när hon såg min mage.

Var det så tydligt, Justin märkte det också.

“hon vet …” viskade han.

“hur?” frågade jag . Ellen förstod vad vi pratade om.

“när vi pratade så berättade Justin att det var en sak han ville berätta… så jag han berättade för mej vad det var…” sa hon och log.

Jag nickade.

Ellen försvann bort.

“vad exakt sa du till henne?” frågade jag.

“jag berättade om barnet… men inte om förlovningen..” sa han.


(Justin)

Jag såg på henne att hon var nervös.

Det var jag också, men mest för allas reaktioner, tänk om dom började skrika och massa. Jag skulle inte klara av det..


_____________________________________________________________________


6 kommentarer innan nästa! :)



puss! / elin

Av Bieberlicious - 21 januari 2011 10:58

Del 40

 (på flyget)

(Justin, några dagar efter)

Imorgon , det var imorgon bomben skulle släppas , imorgon skulle vi sitta på Ellen Show och berätta det.

Jag längtade , längtade efter att få slippa bära på hemligheten.

Jag undrade va mina fans skulle säga , vad Ellen skulle säga.

Gaby skulle ha en av sina nya tröjor på sig. Iden såg hon inte jätte tjock ut.

Jag stod och packade ner mina kläder i resväskan när Gaby kom in i rummet.

Det var inte förrän jag hörde att hon grät som jag vände mig om.

“vad har hänt ?” frågade jag och släppte tröja jag höll i och gick fram till henne.

“han är arg…” snyftade hon.

“din bror?” frågade jag och tog hennes hand.

Hon skakade på huvet.

“vem? Vem är arg?” frågade jag.

“pappa…” sa hon.

“varför?” frågade jag och vi satte oss på min säng.

“han är emot sex före äktenskap han är arg på mej för att jag gjorde som jag gjorde… han säger att babyn är oäkta och kommer inte att älskas på riktigt…” hon grät jätte mycket.

Jag kramade om henne och försökte trösta henne.

“babyn är inte oäkta och han eller hon kommer att vara älskade på riktigt…. Det var inte du som gjorde fel, ingen gjorde fel. Det hände och båda tyckte om det , vi gjorde det igen och då var det nog mer mitt fel än ditt…” sa jag medans jag tänkte.

“ Justin det var inte ditt fel… jag kan inte se det som ett fel , jag ser det som , vad ska man säga… något bra..” sa hon och försökte le.

Jag torkade bort hennes tårar.

“babyn är något bra och babyn kommer att vara älskad va alla än säger..” sa jag hon la handen på sin mage.

“han rör sig…” sa hon , jag höll min hand på hennes.

“kan du fatta att ett litet barn finns därinne? Ett barn som är vårat? Ett barn med fingrar , tår och naglar…” sa jag.

Hon skrattade.

“det är svårt att förstå att jag kommer hålla babyn i min famn om bara lite drygt 4 och en halv månad…” sa hon.

Jag kollade på klockan.

“har du packat färdigt?”

Hon nickade . “du då?” frågade hon och log.

“snart… jag var nästan klar ..” sa jag och reste mig upp och la i dom sista tröjorna.

Mamma ropade till oss att det var dags att åka.

Vi gick ner och satte oss i taxin.

Vi skulle flyga privat, det skulle bli jobbigt om vi inte gjorde det…

På flyget somnade Gaby mot min axel…

Hon viskade något om alla hjärtans dag.

Jag försökte lyssna vad hon sa med det ar mest mummel, jag kunde urskilja vissa ord ibland.

Hon verkade vara nöjd i alla fall efter som att hon log hela tiden.

När vi var framme väntade en bil på oss .

Jag , mamma och Gaby satte oss i bilen och åkte till hotellet…

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards