justindbblogg

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Bieberlicious - 16 januari 2011 21:31

har ni gjort fan video's eller har en egen blogg om JB eller nån annan som ni vill dela med er av så kan ni jätte gärna göra det på våran mail justindbblogg@hotmail.com eller i en kommentar bara ;)


puss och kram / Julia

Av Bieberlicious - 16 januari 2011 20:58

asså, om ni har ngt dåligt att skriva om vi som bloggar, justin eller klagar på våra inlägg, det är ingen idé att skriva det, man blir ju inte direkt så glad, vad det än handlar om så ska inte ni hacka på vi som bloggar.Det är inte så att vi inte tål kritik, men det kan komma personligt. Nu har jag tagit bort alla elaka kommentarer, och ni vet vilka ni är som skriver dom så sluta snälla.Det är bra att ni skriver om ni vill att vi ska ändra på ngt o.s.v , men skriv inte ngt som kan såra OSS .



/gabriella

Av Bieberlicious - 16 januari 2011 15:12

hahah , kom inte på vad jag skulle skriva som rubrik meeeen...


 

“You know, I just wanted to talk about the only time Justin seemed fragile… It was March 15th and we all were getting ready for his concert. A couple days after his birthday… well, we were on the bus, coming back home. Justin was wearing hi...s blue NY cap and clothes he really liked. He was really tired and seemed really, really sleepy… and we all know that Bieber’s never like that. I asked him what happened and he told me that he saw a couple girls outside the arena, where he was performing today. Honestly, I smiled and though, ‘With so many girls crying over him, is he really going to worry about two Americans?’ I told him to calm down and that in every minute, an ordinary girl, from anywhere in this world was crying over him. Justin asked if I knew what the girls were saying to him while crying and I obviously had no idea but it was probably something like ‘I Love You’. So I asked Justin if he knew what they said. He looked at me, almost bursting into tears: ‘Kenny, they told me that they couldn’t come to the concert because of money issues. And that they’ll be waiting ‘til the end of their lives to have to sing for them.’ On that moment, my eyes were filled up with tears just like Justin’s. Anyway, I asked him if they’ve said anything else because I was sure that he wouldn’t be THIS sad only because of that. He told me with his head low, that they did. ‘They told me just like this: “Justin, do you remember that time when you said you couldn’t fall for someone you didn’t know personally? So how could I fall deeply in love with you?” What do you think, that I should’ve answered?’ I honestly never say Bieber that way. He always knows what to do and what to say. Well, I put his head on my shoulder… I could feel his deep breaths, he was crying, but he put the cap in front of his face so no one on the bus would notice the tears.

And in about 40 minutes, he fell asleep. On that very unique moment, I knew that Justin Drew Bieber was just a kid, just like you and I were. He just wants people smiling. I didn’t answer him that day… because I didn’t know what to do on that moment, on his place.”

 

 

puss/gabriella



Av Bieberlicious - 16 januari 2011 11:17

Del 35

(Justin)

… hur kunde Tyra veta var Chaz bodde ?

“vad sa hon?” frågade jag argt.

“hon frågade om jag visste vart du var och om du skulle komma hit , sen bjöd hon ut mej… jag ska såklart nej..” sa han.

“men sa du att jag skulle komma hit?” frågade jag.

Han skakade på huvudet. “nej jag ljög lite…”

Jag skrattade och satte mig på soffan och drog med mig Gaby.

“när åker ni?” frågade Ryan.

“om några timmar..” svarade jag.

Han nickade långsamt.

Gaby ryckte till och alla kollade på henne.

“babyn rör sej..” sa hon chockat och jag la handen på hennes mage.

“sparkar den ?” frågade Chaz.

Hon skakade på huvudet. “ nej han eller hon rörde lite på sig bara..”

“synd , annars kanske han eller hon skulle kunna bli fotbollsproffs… jag menar om hon eller han börjar sparka tidigt .. Nej det var inget lyssna inte på mej…” sa han.

Vi skrattade Chaz kunde vara ganska korkad ibland…

Gabys mobil ringde.

“hallå… åh.. vad vill du?” hon skakade på rösten och lät rädd.

“nej.. Tom jag kommer inte hem igen… aldrig … nej jag tänker inte säga vart jag är…. Söker du upp min mobil så svär jag på att jag anmäler dej…. Kallar du mej för kall? … det var inte jag som misshandlade dej… NEJ!… jag svär rör du ens ett hårstrå på Justin så dödar jag dej…” hon skakade på rösten.

Jag tog hennes mobil och lyssnade vad han sa.

“kommer du inte hem ikväll så svär jag på att jag söker upp er och dödar er båda…”

Jag stängde av. Hon grät och skakade av rädsla.

Jag försökte trösta henne. “han kommer inte att komma nära dej igen…”

Chaz och Ryan som hört allt satt och stirrade på oss. 

Ryan reste sig upp och satte sig bredvid Gaby.

“han är din bror , jag tror inte att han skulle våga göra så mot dej , din pappa eller någon annan. “ sa han tröstande.

“du känner inte min bror, han är inte som alla andra… han har misshandlat mig många mer gånger än den här, han har varit nära på att döda mej… hade inte pappa varit hemma då , hade jag inte funnits nu..” hon grät och skakade.

Det var nytt för mej också , hon hade inte berättat det förut.

“varför har du inte anmält honom, eller din pappa måste väl ha gjort något?”

frågade Chaz.

Hon suckade “ han har inte bara misshandlat mej… en polis också, det är säkert fler men inte som jag kommer ihåg , han satt i ungdomsfängelse i några månader..”

Jag trodde knappt mina öron… hon skakade och var alldeles vit.

“jag tror att vi borde åka..” sa jag och hjälpte henne upp.

Vi sa hejdå till dom och åkte hem till pappa för att hämta våra väskor och säga hejdå till pappa, Erin , Jazmyn och Jaxon.

Jazmyn visste om att Gaby var gravid så så fort vi kom in genom dörren sprang Jazmyn fram till Gaby och frågade om babyn hade kommit än.

Jag skrattade åt henne och lyfte upp henne… kramade henne och sa hejdå…

_____________________________________________________________________



/ gabreilla


Av Bieberlicious - 16 januari 2011 11:00

Del 34

(Gaby)

Jag och Justin vakande på hans säng.

Hade tänkt att åka hem på kvällen , Justin ville hinna träffa Chaz och Ryan lite innan vi åkte hem igen…

När jag klädde på mig kramade Justin mej och la handen på min mage.

“du är snygg” sa han.

“nej jag är tjock , du är snygg.” sa jag.

“du är snygg ändå , du passar som gravid…” sa han och kysste min hals.

“hur menar du?” frågade jag.

Han log “innan du var gravid var du jätte , jätte smal , men nu när du är gravid har du blivit lite tjockare , du passar att vara gravid..” jag skrattade och han pussade mej.

“vadå , tycker du bättre om mej för att jag är tjock?” frågade jag.

“det spelar ingen roll om du är tjockare eller smal..”

“Justin jag kommer att se ut som ett vandrande hus sen…” sa jag

“mitt hus.” skrattade Justin och drog upp min tröja över magen.

Jag satte mej på sängen. Han satte sig på golvet framför mej och la handen på min mage.

“jag kan knappt förstå att det finns en liten baby därinne” sa han.

“ inte jag heller.”

Han pussade min mage och satte sig bredvid mej.

“det är inte jätte långt kvar bara 5 månader…” sa han

Jag stelnade till , 5 månader. Jag trodde det var mer än så kvar, åh.

Justin märkte att något var fel.

“vad är det?” frågade han.

“jag är rädd…” sa jag tyst

“rädd för vadå ?” han log

“rädd för att något ska gå fel , smärtan, allt…” sa jag.

Han reste sig upp. “du behöver inte vara rädd, allt kommer att gå bra..”

Jag reste mig upp och gick in i badrummet och fixade färdigt mej.

Justin kom in en stund efter mej. 

“är du klar för att åka?” frågade han och log

“ja , ska bara göra en sak först..” sa jag och gick fram och kysste honom.

“så nu e jag klar för att åka.” skrattade jag.

Han skrattade också och satte sig på badkarskanten.

“älskling?” sa han och tog min hand.

Jag kollade på honom och han log.

“ska vi åka?” sa jag och han kramade mej hårt.

“jag kör!” sa han och tog min hand och gick ner.

När vi kom hem till Chaz hörde vi hur det spelades musik högt.

Vi gick in och Ryan satt i Chaz soffa och halvsov , jag förstod inte hur efter som att musiken var så hög.

Chaz kom precis ut ur duschen och hade bara en handuk på sig.

“oj… hehe..” sa han och gick snabbit in på sitt rum och klädde på sig. 

Justin började skratta och gick in och kastade en kudde i huvet på Ryan.

Ryan hoppade till och kastade tillbaka den på Justin.

“tjena tjockis.” sa han till mej och flinade .

Jag skrattade och Justin viskade i mitt öra. “du är en väldigt söt tjockis”

Chaz kom ut ur sitt rum och satte sig i soffan. “den där Tyra kom hit och frågade efter dej för ett tag sen…

Del 35

(Justin)

… hur kunde Tyra veta var Chaz bodde ?

“vad sa hon?” frågade jag argt.

“hon frågade om jag visste vart du var och om du skulle komma hit , sen bjöd hon ut mej… jag ska såklart nej..” sa han.

“men sa du att jag skulle komma hit?” frågade jag.

Han skakade på huvudet. “nej jag ljög lite…”

Jag skrattade och satte mig på soffan och drog med mig Gaby.

“när åker ni?” frågade Ryan.

“om några timmar..” svarade jag.

Han nickade långsamt.

Gaby ryckte till och alla kollade på henne.

“babyn rör sej..” sa hon chockat och jag la handen på hennes mage.

“sparkar den ?” frågade Chaz.

Hon skakade på huvudet. “ nej han eller hon rörde lite på sig bara..”

“synd , annars kanske han eller hon skulle kunna bli fotbollsproffs… jag menar om hon eller han börjar sparka tidigt .. Nej det var inget lyssna inte på mej…” sa han.

Vi skrattade Chaz kunde vara ganska korkad ibland…

Gabys mobil ringde.

“hallå… åh.. vad vill du?” hon skakade på rösten och lät rädd.

“nej.. Tom jag kommer inte hem igen… aldrig … nej jag tänker inte säga vart jag är…. Söker du upp min mobil så svär jag på att jag anmäler dej…. Kallar du mej för kall? … det var inte jag som misshandlade dej… NEJ!… jag svär rör du ens ett hårstrå på Justin så dödar jag dej…” hon skakade på rösten.

Jag tog hennes mobil och lyssnade vad han sa.

“kommer du inte hem ikväll så svär jag på att jag söker upp er och dödar er båda…”

Jag stängde av. Hon grät och skakade av rädsla.

Jag försökte trösta henne. “han kommer inte att komma nära dej igen…”

Chaz och Ryan som hört allt satt och stirrade på oss. 

Ryan reste sig upp och satte sig bredvid Gaby.

“han är din bror , jag tror inte att han skulle våga göra så mot dej , din pappa eller någon annan. “ sa han tröstande.

“du känner inte min bror, han är inte som alla andra… han har misshandlat mig många mer gånger än den här, han har varit nära på att döda mej… hade inte pappa varit hemma då , hade jag inte funnits nu..” hon grät och skakade.

Det var nytt för mej också , hon hade inte berättat det förut.

“varför har du inte anmält honom, eller din pappa måste väl ha gjort något?” frågade Chaz.

Hon suckade “ han har inte bara misshandlat mej… en polis också, det är säkert fler men inte som jag kommer ihåg , han satt i ungdomsfängelse i några månader..”

Jag trodde knappt mina öron… hon skakade och var alldeles vit.

“jag tror att vi borde åka..” sa jag och hjälpte henne upp.

Vi sa hejdå till dom och åkte hem till pappa för att hämta våra väskor och säga hejdå till pappa, Erin , Jazmyn och Jaxon.

Jazmyn visste om att Gaby var gravid så så fort vi kom in genom dörren sprang Jazmyn fram till Gaby och frågade om babyn hade kommit än.

Jag skrattade åt henne och lyfte upp henne… kramade henne och sa hejdå…
 
_____________________________________________________________________


nästa del kommer NU :)


/ gabriella


Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards