justindbblogg

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Bieberlicious - 6 januari 2011 23:24


(Justin, efter 3 veckor till)
Nu hade det gått mer än en månad sen jag träffade henne sist.
Jag satt och pratade med Christian. Vi hade inte träffats på två veckor.
“älskar du henne fortfarande ?” frågade Christian.
“ja såklart” sa jag. “jag har aldrig älskat någon på de här sättet, det är lixom mer på något sett.” Jag skrattade.
“har du legat med henne?“ frågade Christan helt plötsligt.
“Christian , du kan inte berätta det för någon , då får jag problem, jävligt mycket problem.” sa jag. Han skrattade . “jag lovar.”
“bra” sa jag och satte på tv:n vi spelade super Mario spel. Jag vann en gång sen van Christian resten av gångerna. “du då ?” frågade jag
“va?” frågade Christian “ja har du nån tjej?” frågade jag
“ja.. Jag har faktiskt träffat en tjej…” sa han “jaha vad heter hon då ?” frågade jag.
“Julie, vi träffades för några veckor sen” sa han och sköt en sköldpadda på spelet.
“jaha , är ni tillsammans?” frågade jag. Han nickade “jag tror det , vi har kysst varandra några gånger och så, hon har den sjukaste humorn.. “ skrattade Christian.
“som du då..” skrattade jag och hoppade över en sköldpadda.
Efter ett tag tröttnade vi och gick in till Caitlin. Hon låg och sov på sin soffa.
Vi hoppade på henne .hon skrek till och skrattade. Jag stannade upp.
“Caitlin , har du gråtit?” jag såg mascara märkena på hennes kinder och hennes ögon var lite röda. Hon kollade bort. “vad har hänt?” frågade Christian.
“han gjorde slut…” sa hon. Caitlin hade varit tillsammans med Jesse i nästan ett och ett halvt år, dom hade varit jätte lyckliga tillsammans för några dagar sen.
“vad hände?” frågade jag och satte mej på hennes säng.
“han va otrogen och ringde och sa att han hade tappat känslorna och att han var kär i en annan.” suckade hon. Jag suckade också . Vissa killar kunde ju faktiskt få växa upp lite. “kom.” sa Christian.
“vadå?” frågade Caitlin. “tror du vi tänker låta dej sitta här inne och deppa eller?” frågade han och drog ut henne ur hennes rum.
Jag skrattade och undrade vad Christian hade hittat på nu.
Vi gick ut i bilen och åkte till köpcentret och gick på bio.
Vi skrattade hela filmen och efter var Caitlin mycket gladare.
Vi gick och åt på McDonalds och jag berättade vad som hade hänt när jag åt med Gaby på McDonalds första gången vi träffades.
“seriöst?” du skojar utbrast Caitlin . “kastade hon milkshake på henne ? vilken idiot.” Jag berättade vad hon hade sagt också.
“jag vet inte vad den där Tyra tycker men jag tycker inte att du är en tönt.” skrattade Christian. “saknar du henne?” frågade Caitlin. Jag nickade “varenda sekund” sa jag drömmande. Dom började spela Never Say Never på radion och jag skrattade lite.
Precis då ringde min mobil det var Gaby.
“DOM GJORDE VADÅ?! DU SKOJAR MED MEJ!” nästan skrek jag.
Jag pratade med henne och tröstade henne, jag ville vara hos henne.
Hon hade lektion så hon var tvungen att gå.
När vi hade lagt på frågade Christian och Caitlin samtidigt vad som hade hänt.
Jag började berätta och dom kunde inte tro sina öron.
Båda satt och gapade. “jag vill träffa den där Tyra och fråga va fan hon håller på med...” sa Caitlin . “då är du inte ensam “ sa Cristian.
Jag suckade , hoppades att inget mer skulle hända.
Vi började gå hem åt , jag skulle spela ikväll.

Av Bieberlicious - 6 januari 2011 23:17

En kommentar till...och sen kommer novellen ;)


....//Julia

Av Bieberlicious - 6 januari 2011 12:12

Justin Bieber poserade för omslaget till Vanity Fairs februari nummer, blottar hans bröst och hans kärlek till en av musikens största ikoner i vad Bieber kallade "förmodligen en av de mest intensiva intervjuer han någonsin gjort."


"Kolla in mitt sex-pack," sade popstjärnan, när han knäppte upp sin tröja, blottar hans mage som en hyllning till en fotosession gjort av en av hans hjältar. "Jag vill vara som Michael Jackson!" säger Bieber. Michael var med i tidningen i september 2009 i en liknande fotografering.


År 2010 var Bieber Internets sjunde mest sökte kändis.


Vanity Fairs februarinummer kommer att finnas tillgänglig i Los Angeles och i New York den 6:e januari och kommer ut i den 11 januari internationellt.



Bilden :

http://justindrewbieber.blogg.se/images/2011/justin-bieber-ss02_125341899.jpg


bilden = jag dör och vill skrika så jag måste gå o göra pankakor och äta tills jag inte kan prata för att min syrra sover och hon blir arg om jag skriker + att hon har en kompis som sover här.


/gabriella :D

Av Bieberlicious - 6 januari 2011 12:11

  


Pattie är #1 och Jazmyn #2?
Han sover alltid med sin nalle, med den känner han sig bekvän och trygg?
 Pattie älskar Justins bok?
 När att fan frågat Justin om varför han är så het har han svarat: ''För 16 år sedan var det min mamma & pappa & en säng, resten vet du nog själv''.
 Han blev medlem på Twitter 28 Mars 2009?
 Gör allt i sista sekund?
 Måste skicka bilder på hans outfit till sin ”swagger coach” Ryan och få godkänt om de är ifrån varandra?
 Tycker det är fint när tjejer har lösögonfransar?
 Älskar när hans fans försvarar han?
 gillar att göra akustiska versioner av sina låtar eftersom han tycker att de betyder mer när de sjungs med en gitarr?
 gillar inte när tjejer tycker om honom bara för att han är känd? han vill ha en tjej som gillar honom för den han är.
 ibland blir rädd för att han ska trilla av scenen när han uppträder?
 sa en gång till ett fan: "Hi precious how are you?" - aaawww!
han's låt "Where are you now" är skriven till hans pappa?
hatar att bli frågad samma frågor på intervjuer så som "hur blev du upptäckt?" det har han ju redan svarat på miljontals gånger!
 har sålt fler kopior av hans album på en vecka än vad Jonas Brothers gjorde på ett år?
 använder solglasögon för att kunna checka in tjejer? ;)


// Julia

Av Bieberlicious - 6 januari 2011 11:58

Del 18

(Gaby, tv veckor efter)
två veckor efter att Justin hade åkt kunde jag hantera det bättre. Han brukade prata med mej på kvällarna tills att jag somnade och han brukade skicka gulliga sms till mej på dagarna jag skickade såklart gulliga sms tillbaka.
Jag saknade honom men han gjorde det lättare för mej och för honom själv.
Jag gick till skolan som vanligt och jag hade lyckats undvika Tyra så gott det gick men fick ofta arga blickar från henne , Sam som numera var med Tyra ignorerade jag.
Jag ville inte prata med henne alls jag ville inte ha med henne och göra.
Jag hade matte första lektionen , det gick trögt.. Men jag räknade några tal.
Det var fysik efter och jag kunde inte koncentrera mej.
Det snurrade i huvet. Jag hade lunch efter . Jag åt aldrig i skolan , jag åt efter istället.
Jag ringde till Justin på lunchen han hade haft konsert på kvällen innan och låg och sov men han blev ändå glad att jag ringde.
Han berättade om galna fans . Jag skrattade åt honom. Han hade fått klättrat in i bakluckan för att fansen inte ville att han skulle åka.
Efter en stund la vi på och jag gick till min lektion, det var idrott jag mådde illa så jag var inte med.
Efter så slutade vi , vi hade korta dagar onsdag , torsdag och fredag.
Jag gick hem och satte mej vid datorn, jag hade fått lite random vänförfrågningar på facebook , jag visste inte vilka det var…
Jag hade fått massor av mail också. Det stod t.ex : är du ihop med Justin Bieber?
Kan du fråga Justin om han kan sjunga på våran bal? Hur träffades du och Justin?
Och massa annat jag visste inte vad jag skulle svara så jag tänkte svara lite senare.
Jag var uttråkad och visste inte vad jag skulle göra så jag gick in på min Youtube.
Jag hade fått ett mail från Christian, han berättade att jag var det ända som Justin pratade om och att han tyckte att jag skulle komma och hälsa på snart.
Han verkade jätte snäll.
Jag kollade igenom lite gamla klipp och skrattade ganska mycket åt dom.
Jag kollade igenom massor av videos med Justin , Christian och Caitlin.
Lyssnade på musik… jag hade jätte tråkigt så jag bestämde mej för att gå ut med våran hund.
När jag kom ner satt pappa på golvet bredvid henne (hunden) och klappade henne.
“vad är fel ?” frågade jag. Pappa suckade . “hon är sjuk och ska avlivas, veterinären säger att hon kommer att lida mindre då..”
Jag stelnade till Jag hade inte bara förlorat min mamma , min bästa vän , min Justin (just nu) utan nu skulle jag förlora den enda som alltid funnits för mej.
Jag blev jätte ledsen. “när ?” frågade jag.
“imorgon” svarade pappa kort och gick. “jag måste till jobbet.” sa han
Jag satt hos min enda vän jag ville vara hos henne tills att hennes tid var ute.
Imorgon skulle jag följa med till veterinären och vara vid hennes sida.
Jag suckade och hon la sitt huvud i mitt knä hon andades tungt och jag klappade henne. “det kommer att bli bra, du kommer slippa allt lidande.” sa jag till henne som att hon skulle bli bättre av det..
Jag kramade henne och kollade på klockan den var halv tio och jag var jätte trött.
Jag bar upp henne på mitt rum och hon fick sova i min säng med mej på natten.
Dagen efter grät jag hela dagen , min bror syntes inte till någonstans.


_____________________________________________________________


MINST 5 KOMMENTARER ANNARS INGEN I KVÄLL O DET VILL NI VÄL ? ;)



bieber pussar /gabriella

Av Bieberlicious - 6 januari 2011 02:54


  


 - Justin hatar sparris?
- En gång såg Justin en spindel i hans dressing room. Då sprang han ut och skrek som en tjej för att hämta    Kenny?
- Efter att ha sjungit utanför teatern i Stratford, så hittade han en lapp i sitt gitarrfodral. På den stod det typ: "You're cute! Call me! Love Tiffany" och ett telefonnummer?
- Justin säger att han är stolt över sina fans?
- Hans telefonsvarare lyder: "Leav your message after the Bieber"?
- En gång under en brasiliansk intervju så låtsades Justin att han somnade för att han tyckte att det var så tråkigt?
- Nästan varje gång han är ute och shoppar så blir han erbjuden gratis kläder?
- Justins lillasyster Jazmyn grät i en vecka efter att Justin åkte på sin turné?

-Justin har strulat med en tjej namn Kiersey i hans hotel rum för några månader sedan?

-Justin har druckit alkohol?
-Justin gillar att svära?
-Justin's mamma gillar inte när Justin svär när han rappar?
-Justin's f.d flickvänner som man känner till heter Shay,Emily och Caitlin?
- Justin hatar när Pattie fixar han inför papparazzis?
- Många tror att Pattie är Justin's flickvän?
- Han hatar när hans fans bråkar?
- Han blev chokad när Catlin hade en ny pojkvän, men är glad för hennes skull?
- Justin's förra skola heter Carroll Middle School?
- Han tycker Justin Bieber dockorna är lite ''töntiga''?
- Har träffat de kändisar han har velat träffa?
- Justin vill alltid sin mamma's bästa?
- Justin kallar Jazmyn för: ''The cutest girl!''?
- Jazmyn har Justin dockorna hemma?
- Erin (Justin's låtsasmamma) tycker Justin är en fantasktiskt duktig och söt artist?
- Det bästa med att vara artist är alla fans och alla resor tycker Justin?
- Usher har sagt att Justin snarkar.
- Justin vill få fotbollslektioner av David Beckham i utbyte med att han ger en privat konsert för hans barn.
- Han bryr sig inte om en tjej har finnar eller ej, för han är mogen nog att se igenom det.
- En av hans favoritlåtar är Teenage Dream av Katy Perry.
- Justin har sagt att han ibland kan bli stygg och sedan då inte kunna kontrollera sig själv.
- Han gillar att matcha sina underkläder med vanliga kläder.
- Justin tycker inte sin näsa ser bra ut.
- Han föredrar långa kyssar.
- När Justin var på Lakers matchen kunde han inte hålla ögonen borta från alla cheerleaders. (Haha, aw.)
- Sägs ha en ny crush på Shakira.
- Justin är en "Sista minuten"-människa.
oooohhhh det blev en lååååångiiiiis :D
nu ska jag sova :D
god natt beliebers !!
bieberlove Julia

Av Bieberlicious - 6 januari 2011 02:12

 äre nån som vill länk byta med oss ?

isåfall kommentera detta inlägg och sen din bloggadress och ditt namn så länkar vi dej !


// Julia

Av Bieberlicious - 6 januari 2011 01:25

Del 17
(Justin)
Efter att vi hade gjort det där fick hon låna kläder av mej. Hon blev jätte söt.
Jag kysste henne. du borde ha mina kläder hela tiden. sa jag.
haha varför? frågade hon. dom sitter snyggt på dej…” sa jag.
Hon skrattade och jag kunde inte låta bli att le, hon var så söt när hon skrattade. vi gick ner till soffan. Pappa och resten av familjen var inte hemma men dom skulle komma hem lite senare.
Hon lutade sig mot mej, och jag höll om henne.
jag är trött. sa hon.
sov då. skrattade jag. nej jag vill inte förlora min tid med dej. sa hon och suckade.
Jag kysste henne och hon log.
du är en bra kyssare. sa hon.
Jag skrattade och kysste henne igen.
okej du är inte bra…” sa hon och jag puttade till henne så att jag låg på henne. jag skojjade bara , du är en jätte bra kyssare. sa hon.
jag visste väl det. sa jag retsamt , fast på skoj.
Vi låg och myste längre än vanligt, jag tog en filt och la den över oss.
fryser du? frågade hon. jag skakade på huvet nej men det här är mysigare. sa jag och pussade henne på halsen.
jag kommer att sakna det här…” suckade jag och smekte hennes kind.
Hon log .
jag med. . hon kysste mej och jag tog av henne tröjan.
“tänk om någon kommer.” sa hon. “var inte orolig. Jag säger att vi frös eller något.” sa jag och log. Hon suckade “okej, vadå , vi frös så vi klädde av oss?.”
Jag skrattade.
Vi gjorde det inte lika länge den här gången för att båda var trötta och orkade inte så mycket. När vi låg och mös efter hörde vi att ytter dörren stängdes och pappa kom in.
Jag suckade och kollade bort Gaby skämdes ganska mycket och jag skämdes nog hundra gånger mer , det var min pappa. Min pappa såg mej i soffan med min tjej som jag har varit tillsammans med i två veckor och vi har bara en filt på oss.
Pappa kollade på mej och gick ut i köket och sa något till Erin och man hörde henne sucka “i soffan? det var ju så dyr… jaja det går ju inte att göra något åt det nu…”
Jag började skratta och gav Gaby sina kläder , eller dom kläderna som hon hade lånat av mej.
När vi gick upp igen hörde jag att pappa ropade på mej och jag bad Gaby att gå upp på mitt rum igen.
Jag gick ut i köket, pappa bad mej att sätta mej ner.
“ Justin vad tänkte du på? Ni är ju så unga och du har känt henne i två veckor.” sa pappa. “vad ska du säga till Pattie? Hon kommer att bli besviken på dej , du skulle ju göra det när du var redo.” sa han . “jag älskar henne!” sa jag
“ ni är inte redo…” sa pappa. “jo det är vi . “ sa jag och suckade.
Vi hade ett litet gräl men efter ett tag gav pappa upp.
“… okej bara ni skyddar er.” slutade han och reste sig.
Skyddar oss? Åh helvete , jag hoppades att hon åt piller för vi hade inget ,inte någon av gångerna…
Jag vågade inte fråga henne … hon kanske skulle bli arg.
När jag kom upp hade hon somnat på min säng. Jag la mej bredvid henne och höll om henne..
“jag kommer att sakna dej…” viskade jag innan jag somnade.
På morgonen efter vaknade jag av att pappa väckte mej .
Vi skulle åka till flygplatsen. Jag och Gaby sa hejdå igen och kysstes innan hon åkte.
Vi åkte mot flygplatsen och checkade in våra väskor…
_______________________________________________________________________

sorry men jag hittade ingen bild , och jag orkar inte leta för jag är så trööööött !

 

// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards