justindbblogg

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Bieberlicious - 2 januari 2011 22:09

RÖÖÖÖÖÖÖÖSTA PÅ SVERIGE BELIEBERS !!! VI LIGGER PÅ FJÄRDE PLATS ! VI KAN TA HEM DET HÄR !!!!!!

http://tweeter.faxo.com/Justin_Bieber_My_World_Tour_2011

KOM IGEN !! RÖSTARÖSTARÖSTA!!!!!!!!!!!!1



PUSS OCH KRAM JULIA

Av Bieberlicious - 2 januari 2011 20:16


Del 11
Gaby's perspektiv

 

På morgonen vaknade jag på Justins mage , han var redan vaken och log och kollade på tv. väckte jag dej? frågade Justin. Jag log nej
Han skrattade
bra, drömde du något mer inatt? frågade han.
drömde ? Va ? frågade jag chockat. ja du vaknade av en dröm inatt , du grät. sa han . Jag visste att jag brukade drömma men jag brukade inte ofta vakna av dom och ännu mindre gråta. Jag kollade på honom. vilken dröm? frågade jag sen.
Han pussade mej på pannan.
inget sa han och reste sig upp.
jag ska ta en dusch, följer du med ? frågade han och log.
Justin är det inte för tidigt för det jag menar eh ja vi har ju inte varit tillsammans så länge. sa jag lite osäkert. Han skrattade som du vill han kysste mej och ställde sig i duschen. Han fixade sig fort och kom ut utan tröja.
Åh jäklar va snygg han va, jag kunde inte ta ögonen ifrån honom.
Han kom fram till mej .
kom vi äter frukost. sa han och ledde mej in i köket.
Han tog fram mackor , smör och massa annat.
Då ringde Justins mobil, han reste sig ursäktande upp och gick in i ett annat rum.
Det verkade som om han bråkade med någon , jag hörde inte vad han sa men han lät arg. När han kom tillbaka såg han ledsen ut, jag gick fram till honom.
vad har hänt? frågade jag . Han kysste mej långsamt. förlåt. sa han och kollade ner i golvet. Justin vad har hänt? frågade jag igen. Han tog min hand och vi gick in i vardagsrummet. jag måste åka imorgon kväll…” jag hörde att han inte kunde fortsätta meningen , jag blev helt stum och jag kramade honom.
jag kommer att sakna dej ,förlåt, förlåt, förlåt, Scooter hade bokat i en spelning på söndag så vi har bara torsdag, fredag och lördag på oss att repa. sa han lågt och suckade. Det måste ha varit Scooter , hans manager som han hade bråkat med nyss.
Jag kysste honom.
jag önskar att du kunde stanna. sa jag tyst.
jag med. sa han och tog bort en hårslinga ur mitt ansikte.
Vi gick in i köket igen och åt , vi sa nästan ingenting. När vi hade ätit färdigt plockade vi undan allt.
hm vi har ca 24 timmar på oss att göra något.. sa jag vad ska vi göra.? Justin kom fram till mej och kysste mej länge jag vet vad jag vill göra.
Jag skrattade
och du som hade tänkt att vänta till 30... Justin inte idag, någon annan gång , jag lovar. sa jag och kysste honom. Han log mot mej , ska vi gå ut och gå?
Jag nickade. Vi fixade oss och sen gick vi ut. Vi pratade länge.
tänk om du blir kär i någon annan , när du åker. sa jag och kollade ner på marken.
det skulle aldrig hända , om jag kunde skulle jag gifta mej med dej nu. han försökte få ögonkontakt med mej. Jag var orolig för att något skulle hända när han var borta.
skulle du? frågade jag chockat och kollade på honom. Han log ja vem skulle inte vilja gifta sig med dej , du är den vackraste personen i hela världen. sa han och kysste mej. I den sekunden önskade jag att jag också var 18 , att jag kunde göra precis som jag ville utan att min bror eller pappa skulle säga ifrån.
Vi kysstes länge och efter stod vi och kramades ett tag. Inte förrän vi hörde röster slutade vi. Det var såklart fotografer, dom hade redan hunnit tagit kort och nu försökte dom ställa massor av frågor. Justin tog min han och började gå därifrån.
Han såg lite sur ut
Justin vad är det? frågade jag . inget , jag undrar bara vem som tipsade dom. sa han och gick närmare mej och la armen runt min midja.
Vi gick in , jag kollade på klockan , den var över tre , skolan hade redan slutat.
Vi satte oss i soffan och kollade på tv. Efter en stund började han kyssa mej och la sig på mej och vi började hångla. Efter en stund hörde jag att någon harklade sig

 

10 komentarer innnan nästa !

/ Julia

Av Bieberlicious - 2 januari 2011 19:02

  

 

Del 10
Gaby's perspektiv

 

 

Justin's perspektiv

att han stönade . Jag kollade på honom och kysste honom igen.
Justin? Ska jag flytta på mej? frågade jag. Han log .
nej varför ska du det? frågade han och kysste mej igen.
Jag skrattade
okej, skyll inte på mej när du är platt som en pannkaka sen. sa jag och han kysste mej inte bara en gång utan flera gånger , det gick över till hångel och han höll fast mej hårt som att våran tid snart var slut.
Han stönade igen och jag kollade på honom .
är du säker på att jag inte ska flytta på mej? frågade jag . Han nickade helt säker? frågade jag igen.
ja helt säkert. sa han och pussade mej på pannan. du är så vacker viskade han efter. Jag log och han la sina händer på min rygg. men du är snyggare. sa jag och log. Han skrattade.
Vi låg tysta en stund och jag höll på med hans hår. Han log och vi började hångla igen det var mer intensivare den här gången.
Åh , jag förstod nu varför han inte ville att jag skulle flytta på mig.
Jag kände att han blev hård mot mitt ben , jag försökte visa att jag inte brydde mej.
shit Gaby , förlåt han började förklara sig men jag orkade inte lyssna , jag kysste honom, Han kysste tillbaka och jag log mot honom och la mig bredvid honom, han tyckte nog att det var lite pinsamt men det brydde jag mig inte om. Justin det var mitt fel. sa jag. på sätt och vis ja…“ . han skrattade lite, “förlåt”
tyst med dej. sa jag och puttade till honom. Jag kollade på klockan , den var över 2 på natten. ska vi sova? frågade jag. Han nickade .
Han somnade efter några minuter. Han var så söt när han sov , jag kunde inte låta bli att le.


 

Jag vaknade mitt i natten , Gaby sov och jag behövde dricka , så jag gick ner i köket.
Jag kunde inte sluta tänka på dagen , den hade varit så konstig. Jag trodde att hon hade gjort slut men det var bara någon som drev med oss.
Jag berättade för henne att jag skulle åka snart ,hon tog det bättre än vad jag hade vågat hoppas på. Sen tänkte jag på de mysiga stunderna vi hade haft , hon var verkligen min sanna kärlek . Och sen kunde jag inte låta bli att tänka på det där pinsamma, usch det var verkligen pinsamt. Hon tog det bra också och blev inte rädd och inte upphetsad.
Varför hände det just idag , jag hade haft sån där kontakt med andra tjejer med då hände det inte.
Det kanske hände med henne för att hon var den rätta eller för att nej jag vet inte . Jag önskar att det inte hade hänt just då

Jag kunde inte låta bli att skratta för mig själv.
Varför var jag orolig för att något sånt skulle hända igen? Jag älskar henne och hon älskar mej så det är ju inte världens pinsammaste sak

Jag ställde mitt glas i diskmaskinen och gick upp till henne , hon var så vacker , jag kunde inte ta mina ögon ifrån henne. Täcket ramlade av och jag såg ett ärr på vänstra höften. Jag undrade vad som hade hänt. Men hennes mumlande fångade min
uppmärksamhet , hon sa något om mej , jag hörde inte riktigt men hon vaknade till med ett ryck och grät
jag gick fram och tröstade henne. det var bara en dröm

 

 

____________________________________________________________________

15 komentarer innan nästa !

// Julia


Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards