justindbblogg

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 21:57

  

Justin kommer att vara den första kändis som är bjuden till Vanity Fair.
Justin sa "Väldigt kul att bli bjuden till
Vanity Fair på Facebook den här veckan. Jag är stolt över min intervju och bilder med Vanity Fair. Det kommer att vara en kul vecka, bli berädda för att skriva några kommentarer för att jag kommer att välja en fan som kommer att få en kopia av min underskrift från min bok. Kom igeeeen!"

/ elin

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 21:55

  
Justin under en intervju sa att han vaf försiktig med tjejerna han detjade "Det finns tjejer som skulle göra vad som helst för mig. Jag skulle aldrig kunna gå ut med såna tjejer... Jag skulle bli trött"
 
/ elin

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 21:52

  
Det kommer inte att vara något avsnitt som är inspirerat av Justin Bieber, raporterar EW. Ryan Murphy som jobbar med TV-serien GLEE sa: De hyllningarna är reserverade för större artister. Bieber kommer att vara med i avsnitt 13. Sam (Chord Overstreet) sjunger en JB låt för att bli godkänd av Quinn (Diana Aragon).
 
/ elin

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 21:46

  
Justin Bieber's karriär har aldrig varit hetare, Men Baby-sångaren har problem med att få media att få fokus på hans musik. Istället blir han jagad av frågor om hans relation med Disney-kändisen Selena Gomez.
På en intervju reagerade Bieber när journalisten frågade om han hade en flickvän eller inte.
"Jag tycker att den frågan är ställd alldeles för många gånger. Jag kommer inte ha något privatliv om jag blir frågad den frågan hela tiden. Så jag tänker aldrig svara på den frågan igen."
/ elin

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 17:22

Snoop dog och justins bästavän Ryan Butler med purple glasses :D




ngn som har dom ? :D


pusspåer/gabriella

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 17:20


någon annan en jag som diggar justins shorts !? ;D


puss/gabriella

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 17:19

skulle ni kunna göra så ?



/gabriella

Av Bieberlicious - 11 januari 2011 17:16

"This is called the marker prank."

"Started like this ....."

"Ended like this.... Successful prank....? I think not!"




hihihi /gabriella

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards