justindbblogg

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 21:21

IMORGON ONSDAG KOMMER JUSTIN BIEBER ATT VARA MED I ELLEN DEGENERES SHOW !

IMRGON PÅ KANAL 5 KLOCKAN 12.40 !!



// julia

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 17:49

En bit ifrån hörde jag vågorna från havet. Det blåste och han gav mig sin tröja.
Han kysste mej . Sen blev allt svart igen.
Jag vaknade till och kollade upp , dörren till ladan var öppen och där stod han.
Han kom fram till mej . jag har varit så orolig , jag försökte ringa dej. sa han och kramade mej. Var det på riktigt ? Jag visste inte jag var helt borta.
är inte du på flyget? stammade jag. Han skakade på huvet. nej, det blev inställt.
nej pucko , jag är här på riktigt. sa han och kysste mej….

 

______________________________________________________________________ska vi åka hem till mej ? sa han.
Jag skrattade lite .
snart. han kramade mej. okej älskling.
Han kysste mej , jag kysste tillbaka . Han la sig på mig och vi började hångla.
Jag hörde någon hosta till och jag vände mig om . Det var Tom.
Han såg arg ut.
så du har varit här hela jävla tiden ?! Och Justin du skulle ju för fan ringa när du hade hittat henne! han såg bara argare och argare ut.
förlåt. sa båda samtidigt.
kommer du inte hem till middagen kommer du aldrig hem igen! Okej`?
Skrek han. Jag hoppade till och nickade , han slog igen dörren.
Jag satt bara och stirrade på dörren.
Justins mobil ringde.
förlåt.. sa han och gick bort för att svara.
Han pratade med Christian .. Dom pratade inte så länge.
Justin skrattade till och skämdes lite.
“…vi tar de sen ja. nej mm. Jag sa ju att vi tar det sen a men vi pratar senare hejdå. sa Justin och la på.
kom , jag saknar min säng.” sa han och tog min hand.
Jag skrattade.
Vi åkte hem till honom och la oss på hans säng.
hur många dagar har du skolkat nu? frågade han tyst.
öhm typ hela veckan tror jag…” sa jag och räknade i huvet.
bad girl haha nej men du borde gå till skolan…” sa han
varför ? frågade jag och vände mej mot honom.
för att jag inte vill att du ska göra dåliga saker på grund av mej…” sa han och tog min hand. jag hade ändå skolkat den här veckan…” sa jag tyst.
varför? han kollade chockat på mej ´jag trodde inte att du var den typen..
Jag skrattade nej det är jag inte men jag klarar inte av Tyra längre, hon har redan försökt att ta livet av mej nu när jag har dej kommer det att bli värre…” sa jag tyst och suckade. “Var det på grund av hon Tyra som du fick det där ärret ? frågade han försiktigt och la sin hand på min nacke. ja.
Han såg arg ut , men inte arg på mej utan på henne såklart. hur? frågade han efter några sekunder. Jag började berätta och han spärrade upp ögonen .
hon är ju sjukare än jag trodde! varför har du inte snackat med din brorsa om det? frågade han. min brorsa?! Är du sjuk , han skulle ju döda henne. sa jag förskräckt.
Alla gånger jag hade kommit hem med sår, blåmärken och brutna ben skyllde jag på att jag hade ramlat
jag kunde inte säga sanningen till honom, min bror var överbeskyddande och bestämd.
Justin log mot mej.
jag kommer att ta hand om dej älskling. sa han.
kommer du inte åka snart igen? frågade jag och suckade.
om några dagar. svarade han kort och kysste mej.
Vi låg och mös i flera timmar kändes det som, jag ville aldrig att det skulle ta slut men efter några dagar skulle han vara borta igen.
Jag råkade somna till ett tag och han lät mej sova. Jag vaknade ett tag efter .
hur mycket är klockan? frågade jag . halv sex. svarade han och jag reste mej snabbt upp. vad är det? sa han och kollade på mej. jag måste vara hemma klockan sex annars får jag aldrig komma hem igen …” sa jag medans jag gick ner i hallen,
han gick efter.
jag trodde att han skojjade sa Justin .
min bror skojar inte så ofta. sa jag tyst och kysste honom. ses vi senare?”…
 
______________________________________________________________________


Del 15
(Gaby)
Jag vaknade på hans arm. Han var redan vaken.
Han pussade mej på pannan.

7 komentarer för nästa del ;)

/ Julia

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 17:46

Never say Never - Del 14 blev helt weird så här kommer den riktiga ! förlåt för det !

________________________________________________________________________

Del 14
hem åt och jag log mot henne, jag önskade att jag slapp såra henne och jag lovade mej själv att aldrig såra henne igen.
du ringer varige dag va ? frågade hon och log.
ja , jag lovar. sa jag och pussade henne. Vi var nästan framme hos mej.
jag hatar att säga hejdå.. sa hon tyst och jag log mot henne.
jag ska försöka komma tillbaka så fort jag kan. sa jag.
När hon skulle åka hem grät båda, jag saknade henne redan.
Jag gav henne en lång kyss och vi stod och kramades.
När hon gick till sin bil gjorde det ont inom mej
jag gick in och såg henne åka iväg.
(Gaby)
Det kändes så konstigt att lämna honom.
När jag kom hem möttes jag av min bror Tom.
vart har du varit , jag var orolig. sa han och kom fram till mej . förlåt. sa jag och kollade ner.
Han såg att jag var ledsen.
vad har hänt ? Vad har han gjort? Har du gjort illa dej? Tom lät orolig. Jag skakade på huvudet. nej han har åkt…” sa jag tyst.
vad menar du med det? frågade han. Jag log . han har åkt hem.
Jag suckade och gick in. Jag hade inget att göra men jag kom på att jag inte hade hälsat på Tito på en vecka.
Jag tog lite mat och åkte iväg till djurparken. När jag kom dit tjoade Tito glatt och hoppade upp i min famn.
Han letade fram min mobil och tryckte på musiken det var Justin såklart . Tito hoppade ner och började hoppa runt lite. Jag stod och skrattade . För en sekund kändes det som om att jag bara hade drömt allt.
Tänk om det hade varit en dröm
tänk om jag hade drömt allt.
Jag bröt ihop , det kändes så overkligt. Jag visste inte varför.
Tito gick och hämtade en mango bit och gav den till mej. Va gullig .. Jag log.
Här var första gången jag och Justin hade fått ögonkontakt.
Jag kunde inte vara kvar , jag pussade Tito på pannan och gick mot stallet.
Jag ville vara säker på att det hade varit på riktigt.
Jag gick in där vi hade höet. Jag la mej i höet och kollade upp i taket.
Jag började bli trött, jag blinkade några gånger och somnade.
Jag drömde att jag var ensam det var helt svart runt mej , jag kunde höra hans röst .
Jag gick mot den . Jag följde den när den ropade på mej.
Helt plötsligt tystnade rösten, jag hörde en annan röst det var Tyras röst hon ropade också på mej men inte på ett snällt sätt när jag kom fram såg jag Tyra och Justin , dom kysstes. Jag skrek på Justin och blev jätte arg och sprang iväg. Han sprang efter mej.
När han fick tag i mej gick det över till en annan dröm.
Jag och Justin låg i gräset han höll min hand , det var varmt och det var sommar .
En bit ifrån hörde jag vågorna från havet. Det blåste och han gav mig sin tröja.
Han kysste mej . Sen blev allt svart igen.
Jag vaknade till och kollade upp , dörren till ladan var öppen och där stod han.
Han kom fram till mej .
jag har varit så orolig , jag försökte ringa dej. sa han och kramade mej. Var det på riktigt ? Jag visste inte jag var helt borta.
är inte du på flyget? stammade jag. Han skakade på huvet. nej, det blev inställt.
nej pucko , jag är här på riktigt. sa han och kysste mej….
(Justin)
_____________________________________________________________________

// Julia

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 14:00



höhö , några smååå videos jag bara fick lust att lägga upp (A)

/ Julia

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 13:49



Villegas sägs vara avundsjuk och sur på Justin för bilderna hon har sett på Selena och Justin.

Enligt hennes ord har Justin Bieber INTE varit snäll mot henne på sistone.

Justin Skrev

"Alla tjejer borde känna sig vackra. En bra man vet hur man behandlar en kvinna och hur man gör för att hon ska känna sig som en prinsessa" 

En timme senare skriver Jasmine:

"Jag har sett många killar skriva hur man behandlar en kvinna med respekt fast jag tror att man måste göra det istället för att skriva eller säga det. Många säger för mycket men gör inget av vad de säger"

 

// Julia

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 13:45

Beliebers har nu börjat skicka dödshot till Selena på twitter.
Här är två stycken:

@selenagomez stay away from Justin pedophile, retard wait i’m gonna kill ya in the night underneath your smelly bed

@selenagomez whore cancer whore..like i’mm kill myself cuz i saw you and Justin kissing well thankyou Selena thankyou now i’m killing myself

_____________________________________________________________

men låt dom vara bara ! om justin är glad så är vi oxå glada , U smile , I smile

 

/ Julia

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 13:23

OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB !!! SVERIGE ÄR ETTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄR DET BARA  JAG SOM BLIR HELT HYPER ?!?!?!?!??!


ASSÅ OMBOMB SVERIGE ÄR ETTA :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

AHHHHHHGGGG RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTA MEEEEEEEERRRAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PUSS O KRAM SKUMMBANAN / JULIA

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 11:19

Del 14

 (bilden blev liten jag vet , men han gråter iallafall)

(Justin)


hem åt och jag log mot henne, jag önskade att jag slapp såra henne och jag lovade mej själv att aldrig såra henne igen.
du ringer varige dag va ? frågade hon och log.
ja , jag lovar. sa jag och pussade henne. Vi var nästan framme hos mej.
jag hatar att säga hejdå.. sa hon tyst och jag log mot henne.
jag ska försöka komma tillbaka så fort jag kan. sa jag.
När hon skulle åka hem grät båda, jag saknade henne redan.
Jag gav henne en lång kyss och vi stod och kramades.
När hon gick till sin bil gjorde det ont inom mej
jag gick in och såg henne åka iväg.

(Gaby)


Det kändes så konstigt att lämna honom.
När jag kom hem möttes jag av min bror Tom.


nej pucko , jag är här på riktigt. sa han och kysste mej….

 

 

_______________________________________________________

 

5 kommentarer till nästa :D

 

pussokram/gabriella

vart har du varit , jag var orolig. sa han och kom fram till mej . förlåt. sa jag och kollade ner.
Han såg att jag var ledsen.
vad har hänt ? Vad har han gjort? Har du gjort illa dej? Tom lät orolig. Jag skakade på huvudet. nej han har åkt…” sa jag tyst.
vad menar du med det? frågade han. Jag log . han har åkt hem.
Jag suckade och gick in. Jag hade inget att göra men jag kom på att jag inte hade hälsat på Tito på en vecka.
Jag tog lite mat och åkte iväg till djurparken. När jag kom dit tjoade Tito glatt och hoppade upp i min famn.
Han letade fram min mobil och tryckte på musiken det var Justin såklart . Tito hoppade ner och började hoppa runt lite. Jag stod och skrattade . För en sekund kändes det som om att jag bara hade drömt allt.
Tänk om det hade varit en dröm
tänk om jag hade drömt allt.
Jag bröt ihop , det kändes så overkligt. Jag visste inte varför.
Tito gick och hämtade en mango bit och gav den till mej. Va gullig .. Jag log.
Här var första gången jag och Justin hade fått ögonkontakt.
Jag kunde inte vara kvar , jag pussade Tito på pannan och gick mot stallet.
Jag ville vara säker på att det hade varit på riktigt.
Jag gick in där vi hade höet. Jag la mej i höet och kollade upp i taket.
Jag började bli trött, jag blinkade några gånger och somnade.
Jag drömde att jag var ensam det var helt svart runt mej , jag kunde höra hans röst .
Jag gick mot den . Jag följde den när den ropade på mej.
Helt plötsligt tystnade rösten, jag hörde en annan röst det var Tyras röst hon ropade också på mej men inte på ett snällt sätt när jag kom fram såg jag Tyra och Justin , dom kysstes. Jag skrek på Justin och blev jätte arg och sprang iväg. Han sprang efter mej.
När han fick tag i mej gick det över till en annan dröm.
Jag och Justin låg i gräset han höll min hand , det var varmt och det var sommar .
En bit ifrån hörde jag vågorna från havet. Det blåste och han gav mig sin tröja.
Han kysste mej . Sen blev allt svart igen.
Jag vaknade till och kollade upp , dörren till ladan var öppen och där stod han.
Han kom fram till mej .
jag har varit så orolig , jag försökte ringa dej. sa han och kramade mej. Var det på riktigt ? Jag visste inte jag var helt borta.
är inte du på flyget? stammade jag. Han skakade på huvet. nej, det blev inställt.


Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards