justindbblogg

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 22:14

     


selena gomez med armbandet som hon fick av justin bieber.  enligt alla rykten iaf ? (:


/ elin

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 22:10

 

(ingen bild som hör till texten, men visst var den söt?)



Nyligen var Scooter Braun, inne på TinyChat där han svarade på olika frågor från Beliebers
*De lilla glasögon till NSN finns i Europa men inte i Latinamerika.
*Justin tar inte LSD (läkemedel), som alla säger. Han gör inte samma misstag som sina föräldrar gjorde när de var unga.
*I 10 år har Scooter arbetat med musik och enligt honom Justin är den endaste person som jobbat så hårt med honom.
*Miley, Sean Kingston, Usher, Jaden och Will Smith, Boyz II Men, Ludracris, Drake, Johnny Depp, David Beckham och Snoop Dog är bland de kändisar som visas i filmen.
*Scooter har sagt till Justin att han ska aldrig mer svara på frågan "Detjar du nån?" eller "är du tillsammans med *****?"
*Chaz och Ryan är med  i NSN filmen. Christian Beadles visas också, men inte så länge.
*Filmen kommer att visas på DVD och Blue Ray
/ elin
Av Bieberlicious - 8 januari 2011 19:15

 

Del 22
(Gaby)
När vi kom hem till Justin, ringde jag till pappa och sa att jag skulle flytta hem till Justin, han blev såklart lite arg , men han skulle säkert komma över det.
Jag och Justin la oss på hans säng och kollade upp i taket.
Vi sa ingenting, efter en stund mådde jag riktigt illa och rusade in i badrummet.
Jag kastade mej över toaletten och han precis dit innan jag spydde, jag hörde att Justin reste sig upp och ställde sig bakom mej.
Han hjälpte mej upp och höll mej runt magen, jag blev chockad.
Trodde han att jag var gravid?
Jag kollade konstigt på honom. “Justin, jag är inte Gravid…”
Han log och kramade om mej. “jo, det sa dom på sjukhuset illa fall.”
Jag stelnade till och stirrade ner på min mage och sen på Justin.
“du skojar va?” sa jag tyst och långsamt.
Han skakade på huvudet, jag började gråta, jag visste inte varför.
Jag var så chockad. “snälla säg att du skojade med mej..” grät jag.
“jag skojar…” sa Justin. “du måste mena det.” sa jag
“det kan jag inte.” sa han. Jag grät och kramade honom hårt.
“jag kan inte ta hand om ett barn, jag är bara 17!” sa jag.
“du är mognare än många andra 17 åringar.” sa han och pussade mej på pannan.
Han tog min hand och vi gick och satte oss på hans säng.
“jag kan inte göra det här! Det kommer inte att gå! Justin snälla säg att jag drömmer!” sa jag och kände hur paniken steg.
“jag älskar dej” sa Justin och kramade om mej.
Jag suckade och försökte samla mej. “jag älskar dej också.” sa jag.
“jag vet att det kom som en chock, det gjorde det för mej också.. Men jag tror på dej, jag tror på oss, vi kan göra det här” sa han och han lät övertygad.
“Jag är rädd…” sa jag. “det är jag med.” sa han och tog min hand.
jag la den andra handen på min mage. “kan vi göra det här ?” frågade jag.
Han nickade. “jag tror att du skulle bli världens bästa… och snyggaste mamma.” sa
han. Jag log. “ska vi berätta det för någon ?” frågade jag och kysste honom.
“om du vill..” sa han och log.
“vilka vet om att du och jag har… ehm gjort det där?” frågade jag.
“ehm… pappa.. Erin och Christian…” sa han.
“ska vi berätta för Christian och Caitlin?” frågade jag.
“om du vill det.” svarade han och pussade mej.
Jag och Caitlin hade kommit bra överens de senaste dagarna och jag hade pratat ganska mycket med Christian också.
Vi gick ner till gästhuset där Christian och Caitlin var.
“tjena” sa Christian som var djupt koncentrerad i tv spelet han spelade.
“vi måste berätta en sak..” sa Justin.
“vadå ?” frågade som samtidigt och vände sig mot oss.
“innan jag åkte hem till mamma… så ehe.. Låg vi med varandra och hon råkade bli gravid…” sa han.
Både Christian och Caitlin stirrade på oss.
“du skojar va?” frågade Caitlin.
Justin skakade på huvudet och log.
“Grattis!” sa Christian.
______________________________________________________________________

 

Nu måste vi få MINST 5 komentarer innan vi lägger ut nästa del ;)

// Julia

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 19:13

hallå ! :D


vad tycker ni om den ''nya'' bloggen ni ser nu då? :)

jag & alicia har gjort den, vad tycker ni?   


/ elin & alicia

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 18:18

   34 DAGAR KVAR TILL NEVER SAY NEVER !!!!!!!!


//julia

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 17:37

Justin Bieber's manager has denied that the star is anything more than just 'really good friends' with Selena Gomez.


Justin Biebers manager har nekat att stjärnan är mer än 'riktigt bra vän' med Selena Gomez.

De unga stjärnorna har ryktas om att dejta ett tag, och det finns fotton där dem nästan "kysser" varandra.

Enligt MTV news, Bieber boss Scooter Braun tog upp skvallret när han medverkade i en internet chatt.

"Alla säger att jag ignorera en viss fråga som ni alla vill veta om," sade han.

"Jag vet att han och personen ni frågar om är väldigt nära och har varit det länge nu. Så långt som jag vet, är det det de är."

Han la till, "Alla vill veta något. Här är var jag kommer att säga till er. Den här killen reser mycket och jag säger alltid till honom, 'Du borde inte vara i ett förhållande såvida du kan ge någon allt."


//JuliiaaBieber @twitter

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 17:04

FRÅGAN ; vet ni hur ni kan få justins uppmärksamhet?

 

jag fick många olika förslag som ; fin personlighet & massa sånt. men ingen var ens i närheten ! xd


SVAR ; ni får lättare hans uppmärksamhet om ni skriker högst! :D

haha, om alla fans skriker hör han lätt vem som skriker högst, då kollar han på er ;)


haha, där har ni svaret :D


/ elin

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 16:33


Justin Biebers nagellack linje har sålt rekord nummer över USA.

Enligt WWD.com, under juldagarna sålde den 16-årigas nagellack linje med Nicole från OPI helt slut på 3000 Wal-Mart Stores där de såldes.

Rapporten konstateras också att ett "call center" blev överröstade med samtal från människor som ville veta var de kunde få tag på kollektionen - som inkluderar en One Less Lonely Girl och Give Me The First Dance.

En representant för stormarknaden sade att försäljningen av Justins dog tags och unisex doftande armband av Etoile Nation hade också sålt mycket bra.


/ Julia (L)

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards