justindbblogg

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Bieberlicious - 22 januari 2011 23:27



/gabriella

Av Bieberlicious - 22 januari 2011 12:24



/gabriella

Av Bieberlicious - 22 januari 2011 12:23


/gabriella

Av Bieberlicious - 22 januari 2011 12:22


För er som undrar det är 73 dagar kvar till premiären i Sverige :D



:D


Av Bieberlicious - 22 januari 2011 12:18


snygga färger ju ! <3


/gabriella

Av Bieberlicious - 22 januari 2011 11:27

 

Del 42

(Justin)

Publiken hade redan satt sig Ellen stod ute på scenen.

Vi skulle snart komma ut på scenen.

“ja dagens första gäst är Justin Bieber med hans tjej Gaby…” sa Ellen.

Vi gick in och satte oss i soffan.

Det gick bra , jag kunde prata lugnt och samlat.

“så hur träffades ni?” frågade hon mej.

Jag skrattade. “vi träffades faktiskt på en djurpark, Gaby jobbade där åt sin pappa som äger den och jag var där med min familj , så vi träffades vid apburen…”

Ellen skrattade . “Justin du har ju sagt att du inte vill dejta fans men så sitter du här med ett…” frågade Ellen.

“ja vad ska man säga , kärlek vid första ögonkastet…”

“aw” hörde man från publiken.

“hur länge har ni varit tillsammans?” frågade hon sen.

Jag räknade tyst i huvet..

“snart fem månader..” sa jag .

“okej , du kom ju faktiskt hit för att berätta en sak..” sa Ellen

“jajamensan” skrattade jag.

“spänningen stiger…. Okej Justin vad är det du eller ja ni vill berätta?” frågade Ellen.

“ja jag tror att dom flesta redan har misstänkt det här…” började jag och kollade på Gaby, hon nickade långsamt.

Jag fortsatte kolla ut över publiken, alla satt och kollade på mej, på oss.

“ryktena om att jag ska bli pappa är sanna.” sa jag.

Jag hörde ett sus av röster från publiken.

Det blev tyst efter nån minut.

“hur hände det här?” frågade Ellen. “du skulle ju gifta dej innan du skaffade barn..”

“det hände av kärlek, jag vet att hon är den rätta för mej.” sa jag.

“aw” hörde man från publiken igen.

“i vilken månad är du?” frågade Ellen och kollade på Gaby.

“i fjärde månaden.” svarade hon och log.

Ellen stannade upp.

Jag förstod vad hon tänkte. Men Ellen gick vidare med andra frågor , hon ville väl inte göra det så jobbigt för mej.

“kille eller tjej , vad hoppas ni på?” frågade hon glatt.

“jag vet inte , det spelar ingen roll bara han eller hon är frisk och så så är jag glad.” svarade jag , Gaby nickade instämmande.

“har ni något mer att erkänna innan pausen?” frågade Ellen och log.

“jo , ja faktiskt.” log jag.

“vadå?” frågade Ellen och kollade på mej.

“vi har förlovat oss.” sa jag och skrattade och tog hennes hand.

Ellen stirrade på Gabys hand.

“Grattis , till både förlovningen och barnet . Sa Ellen.

“och vi är tillbaka efter Pausen” sa hon och det blev paus.

Under pausen fick man ställa frågor. Ellen pekade på en tjej som räckte upp handen.

“Justin , jag tycker att det känns som att du har ljugit för oss, först säger du att du ska gifta dej innan du ligger med någon och att du ska vänta till 30 , men du har ju både legat med henne och gjort henne gravid och då var du bara 18... Varför ljög du?”

“eh… jag ljög inte , jag följde bara mitt hjärta, det var inte planerat.” sa jag.




5 kommentarer , sen kommer nästa ;)


/gabriella

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards