justindbblogg

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Bieberlicious - 29 januari 2011 18:04

OKEJJ nu kommer sista delen av novellen....:( men vi har en fråga innan ni fortsätter läsa. Vill ni ha en till novell här på bloggen ?? Både jag (julia) och Gabbi håller på att skriva en och då tänkte vi lägga upp den som ni tycker är bäst . alltså vi lägger upp en del av båda novellerna så lägger vi sedan upp den som ni vill ha på bloggen.  

 Back to the story.... 

__________________________________________________

 

Del 48

(Gaby, en vecka efter)

Vi hade fått komma hem från sjukhuset dagen innan.

Caitlin och Christian var och hälsade på oss.

“å herregud va söt.” sa Caitlin.

“håller med.” sa Christian som kollade på våran lilla son som låg och sov i min famn.

“vill ni hålla?” frågade jag.

Caitlin nickade och jag gav över babyn till henne.

“han väger nästan ingenting” sa hon tyst och log.

“nej jag vet.” svarade jag.

Justin kramade mej bakifrån. Jag log mot honom och han kysste mej.

“jag kommer sakna din stora mysiga baby mage.” sa han och log .

Jag skrattade.

“Christian, vill du hålla?” frågade Justin.

Christian nickade lite osäkert.

Caitlin gav försiktigt över babyn till Christian.

Christian höll osäkert i babyn. Han kollade på honom och log.

Efter ett tag skulle dom hem.

Jag och Gaby satt kvar på rummet och pratade. 

Babyn låg i mitten av sängen och vi satt på en varsin sida om honom.

“han är lik dej.” sa jag.

“och dej.” sa han och kysste mej.

Då vaknade babyn till och jag tog upp honom.

“sh.. Gråt inte.” sa jag lugnande.

Justin smekte min panna och pussade mej.

“kan du fatta att vi har gjort honom?” frågade jag och kollade ner i min famn.

“nästan helt otroligt.” sa han och la handen på vår sons huvud.

Vi satt helt tysta i flera minuter.

Jag var trött och på väg att somna, så jag la babyn i sin vagga och la mig bredvid Justin och somnade direkt.

Efter en stund vaknade jag av att Justin pratade tyst med någon.

Jag han inte uppfatta vem det var fören jag vände mig om.

Det var Pattie, hon stod framför vaggan och kollade stolt på Justin.

Justin mötte min blick.. “väckte vi dej?” frågade han oroligt.

“nej då.” svarade jag och log.

Efter att Pattie hade gått la vi oss och kollade på film , babyn hade redan somnat i sin vagga. “Justin?” frågade jag.

“ja?” frågade han och kollade på mig.

“har du provat sjunga för babyn?”

Han log. “you smile , i smile” sjöng han tyst och vaggade babyn.

“jag älskar dej” sa Justin och log.

“jag älskar dej mer.” sa jag och kysste honom.

“omöjligt.” sa han

 “never say never” flinade jag och kysste honom.


__________________________________________________________

Så vad tyckte ni ? :D


/alla tre ? :P


Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards