justindbblogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Bieberlicious - 24 januari 2011 19:55

 

  

Han vill visa på scen varför han är är en av de viktigaste konstnärerna i musikbranschen. Den tonåring sångaren Justin Bieber förbereder en överraskning för vad som kommer bli deras liveframträdande på Grammy Awards galan.

Justin har inte sl...äppt detaljer om showen, Men det har rapporterats att Usher ska sjunga tillsammans och Jaden Smith, son till skådespelaren Will Smith,

Bieber är nominerad för Best New Artist och Best Vocal Album tack vore, My World. Så hans närvaro vid denna gala är nästan obligatoriskt.

Galan kommer att vara på Staples Center i Los Angeles den 13 februari och andra stjärnor kommer också att vara där som Lady Gaga, Lady Antebellum och Katy Perry.
 
// Julia

Av Bieberlicious - 24 januari 2011 19:52

DET ÄR BEKRÄFTAT! Den 30 Juni 8 pm I Usas kanal ABC kommer Justin att vara med i
xtreme Makeover: Home Edition !

 

// Julia

Av Bieberlicious - 23 januari 2011 19:08


DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!! :DDDDDDDDDDDDD


/ elin

Av Bieberlicious - 23 januari 2011 19:03


LOOOOOVE IT ! :D


/ elin

Av Bieberlicious - 23 januari 2011 17:14

  


Satt Justin på Selenas knä på Jessica Jarrells party? En bild har cirkulerat på Internet i onsdags där de två popsjärnor vad väldigt nära varandra. Men när Celebuzz träffade Jessica Jarrell, sade hon att bilden var fake.

"Nej, jag har aldrig sett de så nära varande. jag tror inte att det hände", avslöjade Jarrell till Celebuzz i Cody Simpsons fest i Santa Monica. Men hon erkännda att Selena och Justin presenterades tillsammans på hennes fest.


Vad tror ni Belieber's ??

// Julia

Av Bieberlicious - 23 januari 2011 17:07

 

Justin Bieber, 16, och Selena Gomez, 18, fångades på bild när de kysstes ombord på en lyxyacht i Karibien och i samma sekund blev Selena föremål för mängder av unga tjejers avund och, i somliga fall, ilska.

Efter att bilderna läckt ut på nät......et mottog Selena dödshot på Twitter från Justins beundrarinnor, men det är inte bara Bieber-fans som bekymrar sig över romansen. Även Selenas föräldrar uppges vara förkrossade eftersom dottern har tagit av sig sin ”purity ring” sedan romansens början.

Enligt National Enquirer har ringen – som ska vara en symbol för Selenas beslut att låta bli sex före äktenskapet – nu försvunnit från sångerskans finger.

— Selena fick ringen när hon var tolv år och tog aldrig av den. Men när det började hetta till med Justin så använde hon den mindre och mindre, säger en insider till veckotidningen.

Enligt källan har Selenas föräldrar ingenting emot Justin som person, men de är rädda att förhållandet ska utvecklas till något annat än en oskyldig tonårsflirt.

— Selenas föräldrar älskar Justin, men de är väldigt konservativa. De skulle bli helt förstörda om hon gjorde något som hon senare kommer att ångra.
 
_____________________________________________________________________
FÖRLÅT så JÄTTE mycket för min urusla uppdatering men det har hänt en grejj osv. men jag kommer försöka bloggá med nu
 
BIEBERLOVE Julia

Av Bieberlicious - 23 januari 2011 15:11

 

Del 43

(Gaby)

Efter programmet åkte vi tillbaka till hotellet.

Det hade blivit jobbigt för både mej och Justin efter som att många av fansen blev “sura” av någon anledning…

Justins mobil ringde.

“hallå?.. Tja… ja … såg du ?… vad tyckte du då?.. Okej … ja , jo jag vet… vi åker hem imorgon… visst … a men vi ses då… hejdå..” sa han och la på.

Jag kollade på honom frågande.

“de va Usher, han ville träffas när jag kom hem.” svarade han.

Jag log. “okej.”

Jag tog upp min mobil, jag hade massor av missade samtal. Jag bläddrade .

Christian, Caitlin , Caitlin , dolt nummer , dolt nummer , dolt nummer, Sam .

Jag stannade upp , vad ville Sam ?

Justin märkte det.

“vad är det?” frågade han oroligt.

“Sam , har ringt…” svarade jag.

“jaha.. lämnade hon ett meddelande?” frågade han.

“ja..” svarade jag och la ifrån mej telefonen.

“ska du inte ringa henne?” frågade han.

Jag skakade på huvudet. “gjort är gjort , jag kommer inte att förlåta henne och speciellt inte nu.. Hon vill bara bli känd , det är en del av hennes och Tyras plan.” svarade jag. Han kramade om mej.

“du behöver inte ringa henne om du inte vill… men hon kanske vill säga förlåt . Du behöver inte förlåta henne för det…” sa han och pussade mej i pannan.

“jag går och duschar” sa han och lämnade mej ensam i det stora sovrummet.

Jag lyssnade av samtalet..

“hej .. Det är jag , Sam . Förlåt asså jag fattar inte vad som flög i mej jag förstår inte hur jag kunde göra såhär mot dej , du är fortfarande min bästa vän…” jag hörde en hostning i bakgrunden, Tyra. “asså Tyra är en jävla idiot , jag visste hela tiden att du och Justin skulle bli ett par.. Men asså Tyra mutade mej…”

Jag klickade bort det , jag kunde läsa Sam som en öppen bok , allt hon sa var lögner.

Och hostningen i bakgrunden gör ju det inte mindre misstänksamt.

Jag la mej på sängen och la händerna på min mage..

Babyn rörde sig mycket, jag log när jag tänkte på att det fanns en livs levande baby inom mej , mitt och Justins barn.

Det var så overkligt , jag hade varit gravid ganska länge men det var ändå svårt att förstå det.

Jag somnade till men vaknade av att Justin la sig bredvid mej.

“oj förlåt , väckte jag dej?” frågade han

“det gör inget..” svarade jag.

“hur gick det med Sam?” frågade han

“hon är en idiot…” svarade jag och suckade.

Han kysste mej och reste sig upp.

“är du hungrig?”

Jag skakade på huvudet , inte så jätte i alla fall.

Det knackade på hotelldörren.

Justin gick och öppnade , det var Pattie , hon såg rädd ut.

“mamma , vad har hänt ? Frågade Justin chockat…

  

(nån som snackar i telefonen..)

___________________________________________________________________


4 kommentarer innan nästa! (:


/ elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards