justindbblogg

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Bieberlicious - 3 januari 2011 23:39

Del 13
(Gaby)
jag är hungrig. jag skrattade.
Han sträckte sig efter sina kläder och suckade.
vad är det? frågade jag.
Han log .
jag kommer att sakna dej “ Sa han. Jag kollade på klockan. Den var snart tolv. jag åker vid 5. sa han. Vi klädde på oss.
Jag stod med ryggen mot honom och han kramade mej.
jag önskar att jag kunde stanna. suckade han. jag med…” sa jag och pussade honom på halsen. Kommer du ? Sa han och vi gick ner i köket.
Hans familj hade redan åkte till jobbet och dagis.
Vi åt under tystnad. Efter plockade vi ihop och fixade oss.
du är så vacker du behöver inte sminka dej…” sa han.
Jag log och han gjorde sin hairflip och log snett mot mej.
Han skulle åka om mindre än 4 timmar, vi bestämde oss för att gå ut.
Vi gick en långpromenad och pratade, det blåste och var ganska kallt jag hade fått lånat en extra tröja av Justin.
Han skrattade till och jag kollade på honom .
vad är det? frågade jag.
Han log
inget. jag fattade ingenting
(Justin)
Hon var så vacker , så perfekt.
Jag ville inte åka men jag visste att jag inte kunde stanna längre, jag var fortfarande arg på Scooter men det skulle jag ta upp med honom sen..
Gabys hår blåste upp och jag såg ett ärr på hennes nacke.
Jag undrade varför jag inte hade sett det förut , som inatt

Hennes hår blåste tillbaka och jag gick fram och flyttade på det .
vad har hänt ? frågade jag och la försiktigt min hand på det.
Hon låg plötsligt ledsen och osäker ut.
vad har hänt ? frågade jag.
Hon kollade bort jag förstod att hon grät, jag kramade henne.
vill du inte prata om det ? frågade jag . Hon skakade på huvet . inte just nu…” sa hon tyst.
Jag log mot henne och torkade bort hennes tårar, hon log tillbaka.
Min mobil ringde , det var pappa , han ville att jag skulle komma hem efter som att jag skulle åka om två timmar. Han ville att jag skulle säg a hejdå innan jag åkte.
Men jag ville säga hejdå till Gaby först.
Vi gick och satte oss på en bänk.
så det här är slutet ? frågade hon.
nej det är en början…” svarade jag . Hon suckade . ja en början på min mentala tortyr…” jag skrattade åt henne. nej pucko , början på en längtan efter dej. Jag kommer att längta efter dej i samma sekund jag går på flyget och hela dagarna och nätterna. jag kommer tänka på dej dag och natt. sa jag . Vi gick
När jag vaknade på morgonen kom jag ihåg vad som hade hänt dagen innan och på natten. Vi hade inte planerat det , det bara hände jag trodde inte att man kunde känna sig lyckligare än vad jag var som hade honom men nu kunde jag inte ens förstå hur lycklig jag var. Men av någon anledning kändes det som att vi hade gjort något fel. Det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Efter hade vi legat och myst.
Jag vände mej om och kollade på honom , han var redan vaken och log mot mej , jag log tillbaka. Han kysste mej och jag besvarade såklart den.
Vi kysstes ett tag och sen låg vi och pratade. Han höll om mej hårt och jag visste att han skulle åka om några timmar.
Jag skulle sakna honom otroligt mycket , jag ville inte att han skulle lämna mej.
Han kollade på mej och log.


______________________________________________________________________

5 komentarer innan nästa ;)

// Julia

...

Av Bieberlicious - 3 januari 2011 20:57

okej så jag ska vara helt ärlig. Jag gillar inte att lägga upp videosar på när jag sjunger , men jag har som nyårslöfte att jag ska få över 500 visningar på den här videon , beliebers i need u , kan ni hjälpa mej ? (aa' :D




/gabriella

:D

Av Bieberlicious - 3 januari 2011 20:37

KLICKAHÄRFÖRENSKIITAWSOMESNYGGGVIDEOPÅJUSTIN  


det är inte virus eller screem grej , jag kunde bara inte ladda upp videon ;)


/gabriella 

Av Bieberlicious - 3 januari 2011 19:17

här får ni söta o roliga videos på Justin :D



/Gabriella

Av Bieberlicious - 3 januari 2011 19:05

Jag hittade en inspelning av justin som han spela in 2009, jag älskar den här låten <3


/gabriella

Av Bieberlicious - 3 januari 2011 12:19

KOM IGEN RÖSTA ! RÖSTA ! RÖSTA !


http://tweeter.faxo.com/Justin_Bieber_My_World_Tour_2011


RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA 

RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA

RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA

RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA

RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA

RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA


PUSS OCH KRAM JULIA

Av Bieberlicious - 3 januari 2011 12:14

 

Del 12
Justin verkade inte höra eller så orkade han inte bry sig. eh Justin viskade jag.
Han kollade upp och såg att hans pappa stod och kollade på oss.
åh helvete…” suckade han och satte sig upp. ja jag skulle bara säga att vi är hemma igen , men det verkar ju inte ni vara så intresserade av att veta…” sa hans pappa lite chockat och skrattade. Erin kom in i rummet , vad händer här då ? frågade hon.
Justins pappa skrattade
jag kom just på dom här två i soffan.
hade som sex?! frågade Erin chockat. Då började alla skratta .nej Erin , det hade vi inte . sa Justin. bra för soffan var dyr…” sa hon skrattande och gick iväg.
Justin och jag gick upp på hans rum.
förlåt …” sa han . Jag skrattade
sluta säga förlåt när du inte gör något fel. sa jag och puttade till honom.
men det känns som att jag har gjort fel tyckte du inte att de var pinsamt? frågade han. Jag skrattade vem skulle inte tycka de ?och det hade varit pinsammare om vi hade gjort mer…” sa jag . Han skrattade jo du har nog rätt…” . han kramade mej och satte på en film , vi la oss på hans säng och kollade.
jag kommer att sakna dej sa jag för kanske tionde gången idag.
Han kysste mej .
jag kommer att sakna dej mer. sa han .
Han fick ett sms och läste det .
helvete. sa han och satte på sin laptop.
Han gick in på internet och där var det bilder på oss två , när vi kysstes , höll i handen , när han höll om mej. Alla bilder fanns där. Jag suckade , jag visste att jag skulle vara hatad av mer än häften av hans fans.,,
Han kollade på mej och log .
inte ens mina fans kan få mej att älska dej mindre du är fortfarande hela mitt liv.
Naw han var så söt mot mej, han älskade mej och jag älskade honom.


(Justin)


När jag såg bilderna blev jag först ledsen men , jag ville inte att det skulle förstöra något

(Gaby)
jag ställde mej upp bakom henne och höll mina armar runt hennes midja.
du är allt för mej det vet du ? viskade jag i hennes öra. Hon log och sa :
du har nog den vackraste själen man kan ha , man kan inte sluta älska dej ,det går inte, det är helt omöjligt. sa hon och jag kysste mej.
Vi kramades länge , och jag kunde inte låta bli att tänka på hur det skulle vara om vi gifte oss, bröllops natten
jag kom på mej själv att le men det gick inte att styra bort tankarna därifrån . Tänk om hon skulle bli gravid , när jag skulle få hålla min dotter eller son . Jag kunde inte låta bli att skratta. Hon kollade på mej. vad skrattar du åt ? frågade hon och jag log , vad skulle jag säga ? Jag kunde inte precis säga , jag tänkte på våran bröllops natt, Så jag sa : jag tänkte på våran framtid. hon log , jag såg att hon blev glad av att höra våran framtid , men det kändes så rätt att säga det.
Jag tog hennes hand och pussade den, hon fnittrade. Jag visste inte riktigt varför men det kändes också rätt. Jag gick närmare henne och kysste henne , det kändes mer än rätt det kändes underbart , jag smekte hennes hals.
Jag fortsatte att kyssa henne , jag önskade att jag kunde stanna längre.
Jag ville inte lämna henne , inte nu , inte någonsin.
Hon var min för alltid , allt var så rätt och jag visste inte att kärleken kunde vara såhär lätt. Jag visste direkt att Gaby var den rätta. Jag kysste henne hårt och tryckte henne mot sängen , jag la mej på henne och vi började hångla

___________________________________________________________

10 komentarer om ni vill ha nästa ikväll ;)


// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards