justindbblogg

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Bieberlicious - 18 januari 2011 20:57


  

 

vi älskar DEJ .

Av Bieberlicious - 18 januari 2011 15:26

 

Del 37

(Justin)

Jag hade planerat hela kvällen i detalj.

Vi satt och åt efterrätten , det var frukt som man kunde doppa i Choklad.

Hon såg lycklig ut , jag var lycklig , jag trodde inte att jag kunde bli lyckligare.

När vi var klara satt vi och pratade ett tag.

“tror du att babyn är en kille eller tjej?” frågade jag och log.

“jag vet inte kanske tjej… eller kille…” hon lät osäker , jag hade inte heller någon aning.

“vad hoppas du på då ?” frågade jag sen.

“ett barn … haha nej eller jo men det spelar ingen roll , bara han eller hon är frisk.” svarade hon. Jag höll med henne.

“vet du?” frågade jag. Hon kollade på mej.

“vadå?” frågade hon.

“jag har aldrig älskat någon så mycket som jag har älskat dej , du är mitt liv.” sa jag.

“åh , du är mitt liv också , jag älskar dej mer än allt annat.” sa hon.

Skulle jag våga fråga nu , eller skulle jag fråga hemma… hon fyller ju 18 om några månader.

“älskling?” sa jag lite skakigt. Jag blev nervös, det var nu jag tänkte fråga.

“ja?” sa hon , jag tog hennes hand och gick ner på knä.

“du vet att jag älskar dej mer än allt annat , jag kommer alltid att älska dej.

Gabriella , vill du gifta dej med mej?” sa jag skakigt , jag var nervös.

Hon grät .” ja… ja såklart jag vill !”

Jag satte på henne den dyra ringen och kramade om henne.

Vi kysstes länge. 

“jag älskar dej…” sa hon

“jag älskar dej mer.” sa jag och kysste henne.

Hon skrattade . “omöjligt.”

“inget är omöjligt.” skrattade jag och kramade henne hårdare.

“ska vi åka hem?” frågade jag och hon nickade.

När vi kom ut från restaurangen stod det massor av paparazzis utanför.

Dom ställde frågor och tog bilder, vi skyndade oss mot bilen och svarade inte på några frågor. Jag kände mig lite elak men det var bäst såhär.

När vi kom hem gick vi in på mitt rum , jag tände ljus och satte på lugn musik.

Hon kollade sig runt. “Justin , vad är allt det här ? När vi åkte såg det inte ut såh…” jag avbröt henne mitt i meningen genom att kyssa henne.

“såhär…” fortsatte hon.

Jag sa ingenting jag höll om hennes midja och höll mej tätt intill henne.

Vi dansade länge och långsamt samtidigt som vi kysstes , allt var verkligen perfekt.

Jag stannade och knäppte upp hennes tröja.

Hon tog av mig min tröja. Jag kysste hennes hals och knäppte upp hennes bh.

Precis då började min mobil ringa.

“vafan.” stönade jag och plockade irriterat upp den.

Det var mamma. Jag sa att vi låg och kollade på film , jag kunde ju inte säga vad vi

egentligen gjorde.

Mamma hälsade till Gaby och sa att vi skulle ha en mysig kväll hon ville inte störa något mer.

När vi hade lagt på , fortsatte jag och Gaby där vi hade slutat…


_________________________________________________________________


/ elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards