justindbblogg

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Bieberlicious - 13 januari 2011 21:41

finfina grejer på justin! :D


sen fanns det ju mer men orkade inte lägga upp mer ;)

måste sova nu om jag ska orka upp till bussen imorrn :D    


/ elin  

Av Bieberlicious - 13 januari 2011 20:08

 

Del 30

(Gaby, två veckor efter)

Justin skulle snart komma hem , det var bara en dag kvar av längtan efter honom.

Jag var ute och gick när jag kände att någon gick efter mej , jag vände mig om men det var ingen där.

Jag tog upp min mobil för att ringa Justin. Han svarade inte .

Jag ringde Caitlin , hon svarade inte heller .

Christian ! Tänkte jag och slog hans nummer .

“hej det är Christian….” hördes en röst i telefonen.

“åh hej…” sa jag snabbt

“…jag kan tyvärr inte ta det här telefon samtalet just nu , om det är viktigt lämna ett meddelande efter tonen, så ska jag ringa upp, så fort jag kan….”

Jag la på… vem skulle jag ringa ? Jag visste att Chaz och Ryan var och bowlade.

Dom hade frågat om jag ville följa med men jag valde att stanna hemma.

Jag hade blivit bra kompis med dom nu , vi hade umgåtts ganska mycket.

Jag hade inte sett till min brorsa alls , och min pappa hade jobbat för det mesta.

Jag la ner mobilen igen , och kände att någon kom närmare mej.

Jag kände hur personen tog tag i min axel, nu var det över , jag vände mig om.

Jag suckade av lättnad när jag såg att det var Tom min bror.

“åh hej…” sa jag och han nickade kort som svar.

“vad är det?” frågade jag chockat. Han tog fram sin mobil

“vafan är det här ?!” frågade han och visade upp en bild på displayen .

Det var en bild på mej och Justin, en av bilderna då Justin håller sina händer på min mage. “vad menar du ?” jag försöket klistra fast min pokerface.

Jag var dålig på att ljuga.

“men tror du att jag är dum i huvet eller ?” frågade han argt.

“jag vet inte vad du pratar om!” väste jag

“är du inte gravid ?” frågade han chockat men fortfarande argt.

Jag skakade på huvudet. visst jag var tjock men jag hade ju en jacka på mej…

“bra så om jag skulle göra såhär…” han slog mej hårt i magen. “… så skulle det inte göra något…”

Jag tog mej för magen.” va i helvete gör du ?!” skrek jag.

“så du är gravid ?” sa han argt

Jag började gå ifrån honom , jag mådde illa , tänk om det hade hänt något med barnet.

Han gick efter mej . “vart ska du ?” frågade han argt och tog tag i mej.

Det kändes precis som den där gången när Tyra gjorde illa mej , innan jag träffade Justin. “bort från dej…” väste jag.

Han slog mej hårt i ansiktet. “sluta…” sa jag .

Han höll i mej hårt men sprang iväg när han såg en bil.

Jag föll ihop på marken , bena bar mej inte längre.

Jag hörde hur bilen stannade , hur bildörrarna öppnades, fotsteg som kom närmare.

“fort Ryan ,ring ambulansen!” sa en tjej röst . “Chaz ring Justin… han borde få veta om det här..” fortsatte hon.

Hon gick fram till mej . “hör du mej.” frågade hon med lugn röst.

Jag öppnade ögonen och så att det var Ryans tjej , jag hade glömt hennes namn.

Ryan stod en bit bort och pratade med någon.

Chaz stod lite närmare och jag hörde tydligt hur han försökte lugna ner Justin.

Jag nickade och slöt ögonen , det kändes som om allt bara hade varit en dröm.

Tänk om det var det.. Jag blev orolig men jag kunde inte öppna ögonen…
 

Av Bieberlicious - 13 januari 2011 15:52

Sry att jag intre hann lägga upp en i morse :O men ni får en nu , och sen lägger julia upp en i kväll :)


 

Del 29

Del 29

(Gaby)

Jag hade sett bilderna , bilderna på Justin och den där jävla Tyra.

Jag fattade inte hur han kunde göra så mot mej, jag var sårad och ledsen.

Jag vägrade svara när han ringde.

Det knackade på dörren , det var Chaz och Ryan.

“Gaby , du måste svara när han ringer … han vill förklara…” började Chaz.

“förklara vadå… att han inte älskar mej längre?” sa jag surt.

“snälla , han älskar dej det vet du!” sa Ryan.

“nej det vet jag inte … inte om han kysser Tyra… ni vet inte allt hon har gjort mot mej…” sa jag med tårar i ögonen.

“Gaby kan vi komma in ?” frågade Chaz , efter som att dom fortfarande stod i dörröppningen. Jag backade och lät dom komma in.

“du vet att du betyder allt för honom. Du och babyn är hans liv” sa Ryan .

Jag la handen på min mage som hade hunnit bli lite större efter som att jag snart var i fjärde månaden.

“men hur kunde han?” jag började gråta. Ryan la armen om min axel.

“det var inte han som kysste henne , det var hon som kysste honom…” sa han.

“jag vet inte om jag tror på det… “ sa jag och suckade.

“låt honom förklara… han kan förklara…” sa Chaz övertygande.

“jag vet inte… tänk om det händer igen…” sa jag och kollade ut.

Det snöade , det hade gjort det hela natten, jag torkade bort mina tårar och kollade på Chaz. “jag ger honom en minut att förklara allt .” sa jag och suckade.

Ryan slog Justins nummer. Det gick några signaler innan han svarade .

Ryan satte på högtalaren. “tja Ryan , vad händer?” sa han.

Ryan gav telefonen till mej. “det är jag.” sa jag.

“åh, låt mej förklara…” sa han snabbt som om han hade brottom.

“jag ger dig en minut..” sa jag kort.

“kolla , jag gick i korridoren och så tog hon tag i mej och kysste mej , då tog dom kort och la upp på internet för att förstöra.” sa han

Det lät inte sant i mina öron inte ens nära.

“du ljuger…” suckade jag.

“snälla tro mej , jag skulle aldrig göra det , du vet att jag bara älskar dej!” sa han

“jag vet inte… jag älskar dej också…” sa jag.

“men snälla , jag gör allt för dej , du är mitt liv.” jag hörde att han grät.

Jag började också gråta.

“snälla … jag kan inte leva utan dej.”

“jag kan inte leva utan dej heller…” jag gav över mobilen till Ryan och sprang in i badrummet och spydde.

Jag hörde att Justin oroligt frågade efter mej, att Chaz skrattade.

Jag gick tillbaka efter någon minut . “åh nu kommer hon igen..” sa Ryan och gav mig telefonen.

“hur är det?” frågade Justin.

“jag mår bra , själv då ?” sa jag

“bättre nu när du vet att jag älskar dej och ingen annan.” svarade han och jag log.

“jag saknar dej..” sa jag

“äsch jag e ju hemma om två veckor , klarar du dej ?” skrattade han.

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards