justindbblogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 16:33


Justin Biebers nagellack linje har sålt rekord nummer över USA.

Enligt WWD.com, under juldagarna sålde den 16-årigas nagellack linje med Nicole från OPI helt slut på 3000 Wal-Mart Stores där de såldes.

Rapporten konstateras också att ett "call center" blev överröstade med samtal från människor som ville veta var de kunde få tag på kollektionen - som inkluderar en One Less Lonely Girl och Give Me The First Dance.

En representant för stormarknaden sade att försäljningen av Justins dog tags och unisex doftande armband av Etoile Nation hade också sålt mycket bra.


/ Julia (L)

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 11:58


en gång på en intervjuv ställde dom justin en fråga om selena gomez & justin dejtade för många såg bilder på dom när dom nästan ''kysstes''.

då sa justins boss Scooter Braun  att selena & han bara var ''väldigt goda vänner'' men alla tror ändå på att dom har haft smygdejter utanför stjärnlivet!


/ elin

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 09:38

Del 21
(Justin)

 

(biledn=justin när han satt o vänta eller nått, glöm benet o rullstoleen:P)
När vi kom fram sov Gaby, jag satte mej hos henne och tog hennes hand.
Hon vaknade, jag kunde se på henne att hon hade ont.
“vad hände?” frågade jag och hjälpte henne sätta sig upp.
“Tyra” svarade hon med en tunn och skakig röst.
Jag hade fattat det.
En doktor kom in i rummet. “ja du Gaby du hade tur inga ben är brutna och hjärnskakningen går över snart. Vad var det som hände egentligen?” frågade han och kollade på Gaby.
“jag.. Eh..” hon kollade på mej. Hon vågade inte berätta. Jag tog hennes hand.
“jag ehm ramlade och sen såg inte en tjej det så hon råkade sparka till mej…” sa hon.
Jag suckade, kunde det vara så jävla svårt att säga sanningen.
“oj då..” jag så på doktorn att han inte trodde en sekund på henne.
“ja jag kommer tillbaka senare.” sa doktorn och gick.
Jag nickade och när doktorn hade stängt dörren vande jag mej mot Gaby.
“hur jävla svårt kan det vara att berätta sanningen?” frågade jag argt.
“hade du sagt som det var hade du sluppit henne!” jag lät mycket argare än jag var och hon blev rädd. “förlåt men jag kan inte…” hon grät.
Jag ändrade mej direkt och höll om henne.
“förstår du inte att du skulle kunna få slippa henne i resten av ditt liv?” sa jag med lite mjukare röst samtidigt som jag smekte hennes kind.
“jag vågar inte…” sa hon.
Jag kysste henne när Christian och Caitlin kom in, dom hade följ med mej, men hälsat på Chaz och Ryan.
“ojj ” sa Christian. “förlåt vi vill inte störa“. Sa han och flinade.
“det är okej” sa jag och flinade tillbaka.
Då kom en annan doktor in , hon var ung och hade blont hår o bruna ögon.
“öhm, jag skulle vilja prata med Gabriellas pojkvän om hon har någon det vill säga…” sa hon och jag kollade på henne.
“kan vi ta det utanför. ?” frågade hon , jag nickade och gick med henne.
“åh , jag känner igen dej.. Dustin Bieber va? Eller nej vänta Justin menar jag” sa hon när hon stängt dörren bakom oss. Jag skrattade.
“öhm jo jag måste berätta en sak, och jag har ingen aning om hu ni kommer att ta det… jag ville inte berätta för henne just nu efter som att hon inte mår så bra och ni r så unga…” sa hon , jag hörde inte mer, jag hade redan förstått , jag kollade in på henne genom glasrutan i dörren.
Hon pratade med Caitlin. Jag log.
När jag pratat färdigt med läkaren gick jag in till Gaby och tog hennes hand.
Jag skulle inte berätta än, inte idag… jag skulle vänta på rätt tillfälle…
Jag undrade om det skulle bli ett sånt snart…
Tre dagar efter fick hon åka hem.
“Gaby?” sa jag till henne i bilen hem.
“ja?” frågade hon och kollade på mej.
“jag har pratat med mamma, och vi har bestämt att du får bo hos oss om du vill…” sa jag. jag kunde se leendet som lyste upp i hennes ansikte.

 

____________________________________________________________

 

/gabriella


:)

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 09:34

Ser ni fina glittret !?!? :D haha , var bara tvungen att skriva det xD


tack Elin :D <3


/gabriella ;P

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 00:00

  



SÅÅÅÅÅÅ FREKING HAAAAWTTTTT !!!!!!!!!!!!!


/ JuliaaBieber@twitter

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 23:32

vet ni hur ni kan lätt få justins uppmärksamhet ?

 

efter 7 kommentarer så säger jag svaret.

 

/ elin|nicole|aliciasstjärna|stjärnan xd

Av Bieberlicious - 7 januari 2011 23:16

/ elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards