justindbblogg

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

One Time - Del 27

Av Bieberlicious - 3 mars 2011 21:49

Jag, Stefan och Christer hoppade ur bilen på Justins uppfart 10 minuter senare där vi mötte upp Kenny Justins livvakt som följde poliserna runt i huset medans jag stod utanför och väntade. Själv.


Jag tog fram min mobil och skulle kolla va klockan va så jag drog pekfingret över skärmen för att låsa upp den när jag känner två händer på mina axlar.

 _________________________________________________
___________________________

Del 27

 

Julias perspektiv

 

Jag vände mej om och där stod han snyggare än någonsin. Han hade på sej ett par gråa mjukis byxor , en röd Adidas tröja med vita ränder och en Svart keps med ett rött märke på.

Själv har jag på mej en marinblå blommig tunika och ett brunt skärp i midjan. På fötterna hade jag ett par chockrosa Converse.


Jag tog min hand på Justins kind och drog försiktigt mitt huvud mot hans så våra näsor nuddades. Då kunde jag inte vänta mer så jag slöt ögonen och pressade ömt mina läppar mot Justins. Jag drog mej sen undan och kramade honom länge och hårt.


-          Ni kan gå in i huset nu, vi sitter i bilen här på uppfarten, är det något så är det bara att komma hit eller ringa, och vi plingar på eller ringer om det är något. Är det okej? Frågade Stefan.

-          Ja, vill ni ha något innan ni går och sätter er i bilen? Frågade Justin så gullig som han är.

-          Nej tack, det är bra. Det kommer två andra poliser och byter av oss vid sex tiden som heter Bosse och Dylan. Dom kommer bara vilja prata med er och sen går dom och sätter sej i bilen här på uppfarten som vi ska göra. Sa Stefan.


Jag och Justin gick in. Vi satte oss i soffan och kollade på tv och myste tills klockan blev halv sex då vi blev hungriga.


-          vad vill du ha att äta gullet? Sa Justin flirtigt mot mej och jag började bara fnissa åt honom.

-          Hmm…vi kanske kan beställa pizza ? frågade jag

-          JAA, skrek Justin

-          Och nu blev jag döv , garvade jag fram

-          Förlåt älskling sa han och kysste mej länge på läpparna och jag kunde inte göra annat än att kyssa tillbaka.


Vi gick ut och berättade för Stefan och Christer att vi skulle beställa Pizza.

-          Bosse och Dylan kommer om 20 minuter så det är dom som kommer vara här då.

-          Okej , men det är väl okej för dom?

-          Jadå , bara det är dom som öppnar och inte någon av er. Sa dom och kollade strängt på oss.

-          Nejdå vi låter dom sköta det.

-          Bra , vi syns imorgon. Vi kommer hit vid sju tiden och byter av Bosse och Dylan fast vi väcker inte er då.

-          Okej bra , sa jag och skrattade lite lätt.


20 minuter senare så hade vi hälsat på Bosse och Dylan så vi gick och satte oss i soffan igen och dom i köket i väntan på snubben som ska lämna pizzan.


Ytligare 10 minuter senare plingar det på dörren och Bosse och Dylan går i väg för att öppna dörren. Vi hörde hur dom pratade med han och sen betalde dom med pengarna vi hade gett dom. Vi hörde sen hur dom sa tack och typ hejdå. Då hörde jag det jag aldrig trodde jag skulle få höra. Skottet från en pistol.

__________________________________________________
_____________________


NU FÅR NI TA OCH KOMMENTERA MERA !!!!!!


// Julia

 
 
Ingen bild

Diana

3 mars 2011 23:47

asså jag blev fett rädd där i slutet, well well more! =) <3

 
fatbardha

fatbardha

4 mars 2011 17:33

HEJ :)
Vi på TFOJB ska göra en Sweden support video till Justin Bieber. Det betyder att alla Belieebrs ska skicka in en bild eller video till oss så att vi verkligen visar att vi är där för han. Så kom igen nu skicka in någon bild eller video till oss på thefanofjustinbieber@hotmail.com!
Mer info: http://thefanofjustinbieber.b...logg.se/2011/march/utkast-mars-3-2011-1.html#comment

SPRID DETTA NU KOM IGEN !!♥

//TFOJB

http://thefanofjustinbieber.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards