justindbblogg

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

One Time - Del 26

Av Bieberlicious - 3 mars 2011 19:42

Det jobbigaste kommer bli i skolan då dom kommer stå längst bak i klassrummet hela tiden och ha koll på allt och alla. Men det är så jag kommer få leva ett tag framöver.


-          är det något mer ni undrar över?  Frågade polisen som satt och pratade med oss

-          nej , allt är nog klart, sa mamma och log mot poliserna

-          bra , vi hör av oss så fort det är något vi får reda på.


 _________________________________________________
_____________________


Del 26

 

Justins perspektiv

 

Jag hoppas verkligen att allt går bra nu och att inget händer Julia eller hennes mamma.

Det är verkligen orättvisst att dom ska behöva gå igenom allt detta när det är den som mördat hennes pappa som borde sättas dit och få känna hur det känns.


Julias perspektiv

 

I bilen på väg hem så åkte jag och mamma i en bil och alla poliser i en bil bakom oss.


Väl hemma gick alla poliser in och kollade igenom alla rum i hela huset, och sen bakgården. Det känns så konstigt att det alltid kommer vara två stycken poliser som följer mej vart jag än går.


-          så nu kan ni, sa den unge polisen.

-          Okej, tack, kommer ni var här inne eller ute nu? Frågade mamma poliserna.

-          Vi skulle gärna vilja prata lite mej dej Jessica i köket en stund? Sa dom och kollade frågande på mamma.

-          Okej , men Julia du kan väl gå upp på ditt rum så länge eller nåt. Sa mamma och log lite mot mej.

-          Jo visst kan jag det. Men kan jag åka till Justin sen när ni har pratat?

-          Ja det kan du, men då följer Stefan och Christer med som vi sa. (Stefan och Christer är dom två poliser som kommer vara med Julia på dagarna)

-          Okej , men kommer ni behöva vara där inne då? Frågade jag och kollade mot Stefan och Christer.

-          Nej vi sitter i bilen utanför, sa den tjocke polisen som hette Stefan och flinade.

-          Tack , svarade jag och log mot honom.


Jag gick upp på mitt rum och satte mej på golvet och tittade på kortet jag har på pappa och mej från när jag var liten. Gud vad jag saknar honom. Om han skulle varit vid liv nu så hade han säkert vilja träffa Justin och se om han är en bra kille för mej. Men han är med mej nu också fast på ett annat sätt. Han kommer skydda mej genom allt.


När jag satt på golvet bredvid sängen och tänkte plingade mobilen till. Jag tog upp mobilen och läste smset från ”snyggastesötastesexigastebabenJUSTINBIEBER” nej jag har inte bytt namn för Justin vill att jag ska ha det eftersom att jag heter likadant på hans mobil, hahah han är så söt.


”hey, älskling, kom hit när du kan, vi är ensamma ;) xoxo JB

 

”hej på dej med babe! Jag kommer om ett tag, poliserna ville prata med mamma sen kommer vi. Dom ville kolla igenom ditt hus innan dom kan sitta utanför. Xoxo JS

(för er som inte vet så heter hon Julia Alice Stevens)

 

Jag log åt hur grymt gullig han är. Vad menade han med att vi är ensamma? Menade han att vi skulle göra det där? Vi hade ju ”börjat” några gånger på Bahamas, men det var alltid någon som kom in eller så hade vi inte tid. Men är jag verkligen redo för det ? det visar sej antar jag.


-          ska vi åka då Julia? Frågade Christer nerifrån.

-          Ah, jag ska bara stoppa ner lite saker i en väska.

-          Ska du sova hos Justin? Frågade Stefan och jag kunde nästan höra hur han flinade, han var verkligen en skön snubbe.

-          Om det är okej? Frågade jag försiktigt

-          Ja det är okej, vi säger till dom som ska byta av oss att åka dit i stället, svarade Christer


Jag, Stefan och Christer hoppade ur bilen på Justins uppfart 10 minuter senare där vi mötte upp Kenny Justins livvakt som följde poliserna runt i huset medans jag stod utanför och väntade. Själv.


Jag tog fram min mobil och skulle kolla va klockan va så jag drog pekfingret över skärmen för att låsa upp den när jag känner två händer på mina axlar.

__________________________________________________
____________________


NU HAR NI FÅTT EN DEL ! JAG SKA BÖRJA MED NÄSTA !!

 

// Julia

 
 
Ingen bild

Milkshake

3 mars 2011 20:02

Jättebra ;) mmeerrrr :D

 
Juuuuuliaaaaa

Juuuuuliaaaaa

3 mars 2011 20:28

hahahah, Tjock polis xD, dog lite där! haha

http://Montessorigirl.bloggagratis.se

Bieberlicious

3 mars 2011 20:44

det måste ju vara kul oxå ;) haha gillade du det ? :D

 
Juuuuuliaaaaa

Juuuuuliaaaaa

3 mars 2011 20:58

svar på din fråga! ( gillade du det?)
JA, det gjorde det!

http://Montessorigirl.bloggagratis.se

Bieberlicious

3 mars 2011 21:51

kul att du gillade det !

fin blogg du har !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards