justindbblogg

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

sugna på att skriva noveller om Justin Bieber med mej, Elin?

Av Bieberlicious - 17 maj 2011 17:44

 

hallå! Elin här! jag undrar om det är någon av er läsare som vill skriva noveller om Justin Bieber med mej


det ligger till så att julia skriver ju op sin vet ni? men jag skulle vilja skriva lite noveller jag med och ska julia ha sin här tänkte jag skapa en ny blogg på antingen blogg.se elelr på bloggplatsen.se , skulle ni vara sugna på att skriva med mej då? 


Det här är vad jag skulle vilja ha av er isf! ; 


- Du ska vara 11+, altså 11 år eller mer. 

- Du SKA vara en belieber. 

- Du ska veta saker om Justin Bieber och hans liv. 

- Du ska ha tid att blogga kanske 2-3 chapter i veckan. 

- Du ska gärna inte vara så blyg, blir lättare för oss att fixa allt då om du vågar prata med mej! 


det är inte mycket begärt av er men skulle ni vara sugna eller veta nån av era kompisar som vill skriva, kontakta mej på antingen stina.wilma@hotmail.com eller skriv er e-post i en kommentar så lägger jag till dej. 


skicka gärna in ett mejl till mej till min e-post om er själva, vad ni pysslar med så väljer jag ut den som skulle passa mej och bloggen bäst! 


det är viktigt att ni verkligen vill detta om ni skickar in mejl eller så, är det fejk-mejl är det bara jobbigt för mej att fixa det här! 


SNÄLLA SKICKA IN! ÄR NI BLYGA AV ER! BLI AV MED DET! JAG LOVAR! JAG ÄR INTE FARLIG! JAG ÄR EN SNÄLL TJEJ SOM GILLAR ATT HA KUL OCH SOM ÄLSKAR JUSTIN BIEBER! HOPPAS NI NAPPAR PÅ DET HÄR! 


just det! är det å att jag gillar flera stycken av er så så väljer jag kanske ut två stycken, så skic ka in era mejl nu och var jättesnälla att skriv på bloggar eller prata med era belieber - vänner om dom vill! 


PUSS , I LOVE YOU ALL ! / elin 

 
 
Erica Leander

Erica Leander

17 maj 2011 18:01

Hejsan, jag älskar att skriva noveller och ställer gärna upp!

http://ericaleander.bloggplatsen.se

Bieberlicious

17 maj 2011 18:45

skriv till stina.wilma@hotmail.com

 
Sandra

Sandra

17 maj 2011 18:17

Jag och min kompis har en novellblogg, jag uppdaterar mest varenda dag typ. Men min kompis, nästan aldrig.
Så du kanske skulle vilja blogga me oss? Om du såklart vill. Det skulle vara jätte roligt ifall du ville. :)

http://www.astoryaboutjb.blogg.se

Bieberlicious

17 maj 2011 18:45

hmm.. skulle kanske vara kul! ska fundera på det, vad är din mejladress? om annat så adda stina.wilma@hotmail.com så pratar vi om det där isånnafall! (har aldrig haft blogg.se)

 
bella

bella

17 maj 2011 18:22

tjena!
jag e 13 och jag e sveriges största belieber! JAG KAN ALLT OM HONOM! jag har redan en novell (neversnever.blogg.se) med en kompis, men kanske kan skriva en till, dont know

byee (läs gärna novellen)

http://bellabrandt.bloggplatsen.se

Bieberlicious

17 maj 2011 18:44

fundera på det och hör av dej igen till mej! :D

 
Johanna

Johanna

17 maj 2011 18:39

Vill gärna vara med! men vad är er/din mejladress?

http://littlehorse.bloggplatsen.se

 
Nathalie

Nathalie

17 maj 2011 20:32

Har frågestund på bloggen, fråga på vad du vill så låvar jag att jag är 100% ärlig.

kramar

http://nathalieenglund.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

vicky

18 juli 2011 20:49

Hej, kolla din hotmail! jag har skrivit till dig där :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards