justindbblogg

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

VAD TYCKER NI ?!

Av Bieberlicious - 2 mars 2011 17:11

  

Vad tycker ni om JELENA? Vad tycker ni om att Justin och Selena är tillsammans/dejtar? Vi vill veta ALLT, så skriv på :) Och vi vet att ni har något att skriva för något måste ni ju iallafall känna när ni ser bilderna på dem eller läser saker m.m


KOMMENTERA TANKAR M.M , JAG KOMMER SVARA PÅ ALLA !! :D 


Bieberlove // elin 

 
 
Juuuliaa

Juuuliaa

2 mars 2011 17:36

Jag gillar INTE jelina! Visst e dem söta tsm,men Selena passar inte Justin!!!!

http://Montessorigirl.bloggagratis.se

Bieberlicious

2 mars 2011 18:33

jag vet inte riktigt vad jag kan säga nu, jag tycker att dom är väldigt söta ihop, men kanske som du säger, selena kanske inte är menad för justin? vi får helt enkelt vänta oh se. :)

tack för din kommentar!

 
Ingen bild

:) :) :)

2 mars 2011 18:09

Jag tycker bara att om Justin är lycklig så är allt bra med mig ;P Men det är ju Justin's liv, som vi igentligen inte ska lägga oss i ... Men det är klart att d känns lite konstigt när man kollar på bilder o videor, men sånt e livet ;) Men men ...
JUSTIN BIEBER IN MY HEART <3 ;)

Bieberlicious

2 mars 2011 18:35

jag säger så jag med, är våran justin glad och lycklig ska vi med vara det! men jag tycker att justin ska ha sitt liv, man måste ju få testa allt. visst han kan bli sårad av selena, men det hör till livet, det kan bli justin och selena också, men det kommer säkert inte vara förevigt ju.

TACK FÖR DIN KOMMENTAR, NI ÄNDRAR BLOGGEN!

 
nenne

nenne

2 mars 2011 18:34

Jag tycker inte om selena, har aldrig gjort. Tycker det är störigt att dom inte berättar för alla har liksom redan fattat.
Tycker också att han ska dejta fans istället för kändisar för det är mer rättvist, förstår att det är svprt för han reser så mycket och folk kan utnytja honom och hans pengar men vi belibers är inte sådana!! Antingen Catilin Beadels eller vad hon heter eller en vacker beliber :)

btw, när kommer nästa del av novellen?
Kraamm

http://www.fotobarn.devote.se

Bieberlicious

2 mars 2011 18:38

jag har absolut ingenting emot selena! jag tycker hon är grymt söt och dusktig på många olika sätt, och ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag ska hålla med om fansen, utan han ska själv få välja om han vill ha en kändis, varför inte? bara han blir lycklig. Och ett fan? han har flera miljoner beliebers vem ska det bli? vad tycker dom andra?..

ingen aning, lite senare tror jag!
TACK FÖR DIN KOMMENTAR, NI HAR SKAPAT DENNA BLOGG! PUSS ;*

 
Ingen bild

Jossan

2 mars 2011 20:28

Jag tkr dom e söta tsm !
men det känns som Justin har blivit mer seriös , och lite trött.
Det är ju klart att Kändis livet är hårt men han är inte den Justin han var från början .
Men han är fortfarande helt AMAZING !
han är väll almänt trött antar jag <3
but we still LOVE bieber and we will always do !

Bieberlicious

2 mars 2011 21:25

nja, jag tycker inte han har ändrats, kanske lite med det här att han inte vill bli filmad och sånt, men vem vill ha en kamera uppe i facet vart man än är? så där kan jag inte hålla med dej faktiskt, men tack för din tanke. VI VILL VETA VAD ALLA KÄNNER OM DET HÄR !

tack för din kommentar :D

 
Mimmi

Mimmi

3 mars 2011 19:47

Jag tkr de är grymt söta och jag har gillat Selena ÄNDA SEN HON VAR KÄND!
jag älskar henne otroligt mycket och är ett stort fan det är just darför jag är besviken!
De bertättade inte till sina fans som de säger att de älskar!
Asså jag vet inte riktigt även om jag är besviken föratt de ljög gillar jag fortfarande att de dejtar eftersom Justin är min idol och Sel är min favo tjejkändis <3
Bara Justin är glad är jag det <3
Jb smile, i smile <3

http://senditon.blogg.se

Bieberlicious

5 mars 2011 12:56

ja, jag gillar dom båda jag med, men jag tycker heller inte om att dom inte kan berätta att dom dejtar, för alla vet det ju lixom redan, dom har ingenting att dölja mer ju. :)

tack för din kommentar.

 
Katta

Katta

4 mars 2011 19:13

Jag är inte något direkt fan för Justin bieber. Men, som en person som vet om att justin bieber finns är det som att han är en vanlig kille som är helt enkelt en artist.
Paparazzis gör ju så för pengar. Men pengar kan inte ta över någon annans liv.
Jag skulle inte häller klara av en sådan sitvation, och visa lång fingret.
Han kommer alltid älska o vara en kändis. Men alltid önska att få vara en vanlig kille.

http://kattakaffe.bloggplatsen.se

Bieberlicious

5 mars 2011 13:00

väldigt bra skrivet av dej!
alla kändisars drömmar är att nån gång få leva sitt eget liv. men justin är väldigt underbar för att han klarar av det här och är så ung som han är. han är känd överalt och han får en kamera i ansiktet hela tiden. jag skulle inte stå ut! men det är papparazzis som gör så att om inte kan leva sitt liv.

tack för din kommentar, ni förändrar våran blogg!

 
Ingen bild

Jenny

4 mars 2011 23:07

Visst är jag glad för Justins skull och så men gillar inte dom tillsammans och det är inte bara för att jag gillar Justin utan det känns bara inte som att det ska vara dom livet ut.
Och Selena säger ju att dom bara är bra vänner och att Justin är som hennes bror men det verkar ju inte vara sant för det verkar ju som att dom är tsm! Gillar inte att hon ljuger:(
Annars gillar jag dom båda två jätte mycket men inte tillsammans bara:)

Tack för att jag fick säga detta till någon:P
Älskar er blogg!

Bieberlicious

5 mars 2011 13:11

ja, jag har tänkt lite så jag med! men det är ju bara att tänka att dte inte kommer vara dom livet ut! och jag lovar dej att detta kommer vara slut efter ett tag, selena tar killen som är ''poppis'' , när twilight var mycket så var det Taylor hon dejtade, när Jonas grabarna var inna så var det Nick, nu när det är mycket om justin, så är det justin hon dejtar. så vi kan ju hoppas på att det kommer en ny som selena kommer tycka om mer!

Så lite! det är bara kul att höra era åsikter, men jag tycker att ni kommenterar lite dåligt med dom andra inläggen också, ni kommenterar mest novellen och det är ju såklart bra MEN dom andra inläggen blir vi glada för kommentarer det med! dock så fick jag en väldigt många kommentarer på det här inlägget och det är jag verkligen glad för! jag sitter och ler nu för mej själv!
TACK FÖR ATT NI FINNS! ni är våra bloggbelivers !

 
Ingen bild

.

5 mars 2011 15:15

Alltså. Jag är lite äldre än andra här som tittar på eran blogg. Jag är 16 och blev intresserad av att ni verkligen älskar Justin bieber. Men utan någon Paparazzis skulle ni inte kunna veta allt detta. Att Selena och Justin bieber är .. '' tillsammans'' och om allt ni vet om honom.
Så ni får tänka på det att ni skulle inte veta att han finns ifall det inte fanns paparazzis.

Bieberlicious

6 mars 2011 11:44

vi älskar han inte, vi total- megar- älskar honom! :d
roligt med äldre läsare det med! kul att du vill läsa den!

vi skulle veta att han fanns, för kolla, det var ju uscher som upptäckte justin och sen har det ju bara lixom gått framåt och han blev mer känd, paparazzisarna gör det ju bara jobbigare för honom, det dom skriver är ju för det mesta inte sant. läs våran presentation så får du se hur justin bieber blev upptäckt! :d

tack för just DIN kommentar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards