justindbblogg

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Never Say never - Del 15

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 17:49

En bit ifrån hörde jag vågorna från havet. Det blåste och han gav mig sin tröja.
Han kysste mej . Sen blev allt svart igen.
Jag vaknade till och kollade upp , dörren till ladan var öppen och där stod han.
Han kom fram till mej . jag har varit så orolig , jag försökte ringa dej. sa han och kramade mej. Var det på riktigt ? Jag visste inte jag var helt borta.
är inte du på flyget? stammade jag. Han skakade på huvet. nej, det blev inställt.
nej pucko , jag är här på riktigt. sa han och kysste mej….

 

______________________________________________________________________ska vi åka hem till mej ? sa han.
Jag skrattade lite .
snart. han kramade mej. okej älskling.
Han kysste mej , jag kysste tillbaka . Han la sig på mig och vi började hångla.
Jag hörde någon hosta till och jag vände mig om . Det var Tom.
Han såg arg ut.
så du har varit här hela jävla tiden ?! Och Justin du skulle ju för fan ringa när du hade hittat henne! han såg bara argare och argare ut.
förlåt. sa båda samtidigt.
kommer du inte hem till middagen kommer du aldrig hem igen! Okej`?
Skrek han. Jag hoppade till och nickade , han slog igen dörren.
Jag satt bara och stirrade på dörren.
Justins mobil ringde.
förlåt.. sa han och gick bort för att svara.
Han pratade med Christian .. Dom pratade inte så länge.
Justin skrattade till och skämdes lite.
“…vi tar de sen ja. nej mm. Jag sa ju att vi tar det sen a men vi pratar senare hejdå. sa Justin och la på.
kom , jag saknar min säng.” sa han och tog min hand.
Jag skrattade.
Vi åkte hem till honom och la oss på hans säng.
hur många dagar har du skolkat nu? frågade han tyst.
öhm typ hela veckan tror jag…” sa jag och räknade i huvet.
bad girl haha nej men du borde gå till skolan…” sa han
varför ? frågade jag och vände mej mot honom.
för att jag inte vill att du ska göra dåliga saker på grund av mej…” sa han och tog min hand. jag hade ändå skolkat den här veckan…” sa jag tyst.
varför? han kollade chockat på mej ´jag trodde inte att du var den typen..
Jag skrattade nej det är jag inte men jag klarar inte av Tyra längre, hon har redan försökt att ta livet av mej nu när jag har dej kommer det att bli värre…” sa jag tyst och suckade. “Var det på grund av hon Tyra som du fick det där ärret ? frågade han försiktigt och la sin hand på min nacke. ja.
Han såg arg ut , men inte arg på mej utan på henne såklart. hur? frågade han efter några sekunder. Jag började berätta och han spärrade upp ögonen .
hon är ju sjukare än jag trodde! varför har du inte snackat med din brorsa om det? frågade han. min brorsa?! Är du sjuk , han skulle ju döda henne. sa jag förskräckt.
Alla gånger jag hade kommit hem med sår, blåmärken och brutna ben skyllde jag på att jag hade ramlat
jag kunde inte säga sanningen till honom, min bror var överbeskyddande och bestämd.
Justin log mot mej.
jag kommer att ta hand om dej älskling. sa han.
kommer du inte åka snart igen? frågade jag och suckade.
om några dagar. svarade han kort och kysste mej.
Vi låg och mös i flera timmar kändes det som, jag ville aldrig att det skulle ta slut men efter några dagar skulle han vara borta igen.
Jag råkade somna till ett tag och han lät mej sova. Jag vaknade ett tag efter .
hur mycket är klockan? frågade jag . halv sex. svarade han och jag reste mej snabbt upp. vad är det? sa han och kollade på mej. jag måste vara hemma klockan sex annars får jag aldrig komma hem igen …” sa jag medans jag gick ner i hallen,
han gick efter.
jag trodde att han skojjade sa Justin .
min bror skojar inte så ofta. sa jag tyst och kysste honom. ses vi senare?”…
 
______________________________________________________________________


Del 15
(Gaby)
Jag vaknade på hans arm. Han var redan vaken.
Han pussade mej på pannan.

7 komentarer för nästa del ;)

/ Julia

 
 
Julia ♥

Julia ♥

4 januari 2011 18:43

SKITBRA !! ♥ meeeeer !!
Jävla Tyra !

http://juliasworld.bloggplatsen.se

 
sagiis

sagiis

4 januari 2011 20:36

meeeeeeeeeeeeera!!!!!!!!!!!

http://sagiis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards