justindbblogg

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

LÄS!

Av Bieberlicious - 4 januari 2011 17:46

Never say Never - Del 14 blev helt weird så här kommer den riktiga ! förlåt för det !

________________________________________________________________________

Del 14
hem åt och jag log mot henne, jag önskade att jag slapp såra henne och jag lovade mej själv att aldrig såra henne igen.
du ringer varige dag va ? frågade hon och log.
ja , jag lovar. sa jag och pussade henne. Vi var nästan framme hos mej.
jag hatar att säga hejdå.. sa hon tyst och jag log mot henne.
jag ska försöka komma tillbaka så fort jag kan. sa jag.
När hon skulle åka hem grät båda, jag saknade henne redan.
Jag gav henne en lång kyss och vi stod och kramades.
När hon gick till sin bil gjorde det ont inom mej
jag gick in och såg henne åka iväg.
(Gaby)
Det kändes så konstigt att lämna honom.
När jag kom hem möttes jag av min bror Tom.
vart har du varit , jag var orolig. sa han och kom fram till mej . förlåt. sa jag och kollade ner.
Han såg att jag var ledsen.
vad har hänt ? Vad har han gjort? Har du gjort illa dej? Tom lät orolig. Jag skakade på huvudet. nej han har åkt…” sa jag tyst.
vad menar du med det? frågade han. Jag log . han har åkt hem.
Jag suckade och gick in. Jag hade inget att göra men jag kom på att jag inte hade hälsat på Tito på en vecka.
Jag tog lite mat och åkte iväg till djurparken. När jag kom dit tjoade Tito glatt och hoppade upp i min famn.
Han letade fram min mobil och tryckte på musiken det var Justin såklart . Tito hoppade ner och började hoppa runt lite. Jag stod och skrattade . För en sekund kändes det som om att jag bara hade drömt allt.
Tänk om det hade varit en dröm
tänk om jag hade drömt allt.
Jag bröt ihop , det kändes så overkligt. Jag visste inte varför.
Tito gick och hämtade en mango bit och gav den till mej. Va gullig .. Jag log.
Här var första gången jag och Justin hade fått ögonkontakt.
Jag kunde inte vara kvar , jag pussade Tito på pannan och gick mot stallet.
Jag ville vara säker på att det hade varit på riktigt.
Jag gick in där vi hade höet. Jag la mej i höet och kollade upp i taket.
Jag började bli trött, jag blinkade några gånger och somnade.
Jag drömde att jag var ensam det var helt svart runt mej , jag kunde höra hans röst .
Jag gick mot den . Jag följde den när den ropade på mej.
Helt plötsligt tystnade rösten, jag hörde en annan röst det var Tyras röst hon ropade också på mej men inte på ett snällt sätt när jag kom fram såg jag Tyra och Justin , dom kysstes. Jag skrek på Justin och blev jätte arg och sprang iväg. Han sprang efter mej.
När han fick tag i mej gick det över till en annan dröm.
Jag och Justin låg i gräset han höll min hand , det var varmt och det var sommar .
En bit ifrån hörde jag vågorna från havet. Det blåste och han gav mig sin tröja.
Han kysste mej . Sen blev allt svart igen.
Jag vaknade till och kollade upp , dörren till ladan var öppen och där stod han.
Han kom fram till mej .
jag har varit så orolig , jag försökte ringa dej. sa han och kramade mej. Var det på riktigt ? Jag visste inte jag var helt borta.
är inte du på flyget? stammade jag. Han skakade på huvet. nej, det blev inställt.
nej pucko , jag är här på riktigt. sa han och kysste mej….
(Justin)
_____________________________________________________________________

// Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards