justindbblogg

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

U smile, i smile - Del 17

Av Bieberlicious - 31 mars 2011 18:07

 

hur det var på dansen 


U smile, i smile - Del 17


Justins perspektiv 
Jag har vunnit tillbaka henne, jag kände hur hela min kropp log. jag hade ett stort leénde på läpparna och höll om henne samtidigt som vi dansade, gud vad jag hade saknat henne! 
kvällen började gå mot sitt slut och jag hade varit där hela kvällen hos henne. det är otroligt vad man kan sakna en person så mycket.. men nu har jag henne och jag ska aldrig göra misstaget att förlora henne igen,aldrig! 
Jessicas perspektiv

Mitt huvud låg lutat mot hans axel hela kvällen och många kom fram och frågade om dom fick ta kort på oss. Oss? ja, det var faktiskt så, dom ville ha kort på mej och justin. jag blev väldigt glad. När kvällen var slut var kl ca halv 12, dansen höll på till 12 egentligen men jag skulle sova hos justin och jag ville hem nu. 
- Justin? Jag kommer snart, du kan gå ut till bilen så länge, ska bara säga hejdå till julia och gaby.
- Okej, du kommer väll sen? sa han oroligt.
- Ja, självklart. Jag kommer alltid att komma till dej, jag släpper dej aldrig! 
- Bra, skynda dej.. 
- Jadå, jag tror du överlever. 
- Vi får väll se, sa han och vände sej om och gick mot bilen. 
Jag gick igenom hela dansgolvet och fram till gaby och julia, men innan jag hann att komma fram så kom Emilie fram till mej, skolans populäraste tjej. Undra vad som nu skulle hända? 
- Hej Jess! sa hon och kramade mej. 
- Ehmn.. hej.. sa jag. 
- Har du kul? Gud vad fin du är, vart har du köpt dom där skorna? sa hon glatt till mej. 
- Ja, väldigt kul, men ska hem nu. I skoaffären i stan.. 
- Jaha, nej, ska du hem redan? varför då? Jag tänkte om du inte ville hänga med mej lite? 
- Nej, jag ska hem, eller inte hem, jag ska iaf inte vara här mer. Nån annan gång kanske. 
- Men vill du inte sova hos mej inatt då? 
- Nej, det är lugnt. Jag är trött, nån annan dag kanske! sa jag och gick därifrån. 
Jaha, så nu vill hon träffa justin? jag kommer aldrig få vara ifred längre nu, tänkte jag för mej själv, sen gick jag fram till gaby och julia. 
- Hej, hörrni? förlåt för jag inte vart med er så mycket, men ah.. ni kanske fattar? sa jag och kände ångesten i kroppen. 
- Älskling det är lugnt! Vi förstår, vi kan ju träffas nästan när som helst. Sa dom hon kramade mej. 
- Men jag ska sova hos justin, är det okej om jag drar? 
- Jadå! Ha det så kul. Vi ska med åka nu! 
- okej, det var iaf jättekul att vi kunde vara lite tillsammans. 
Jag kramade om dom igen och gick iväg mot justins bil. Han satt där och log glatt åt mej när jag kom.  Jag gick in i bilen och han pussade mej på kinden och åkte. 
- Du Justin? Sa jag. - Kan vi åka till mej först och hämta lite grejer, jag vill inte ha mina klackar på mej. Jag hatar att gå i klackar! 
- Haha, visst älskling, sa han och körde in på gatan där jag bodde. Det tog inte lång tid för vi var redan framme. Jag låste upp dörren och skrek hallå, men inget svar fick jag. Justin och jag gick in i huset och en lapp låg på bordet. 
'pappa och jag är lite längre bort hemmifrån och kommer hem nästa vecka. Pappas jobb behövde honom, Sandra är hos farmor och farfar, du får åka tit om du vill.. annars har du väll Justin? Många saknande kramar från mamma och pappa!' 
_________________________________________________________________
fick bara 1 kommentar på förra så nu innan nästa vill jag ha minst 7 kommentarer? det kan ni väll fixa eller? ;) 
love / elin 
 
 
Ingen bild

;D

31 mars 2011 20:14

Spännandeee ;) Haha, nämen guh vad sugen jag blev på en till nu ;P Haha
Puss o kram ;P

 
Ingen bild

amanda

31 mars 2011 21:27

awesome ju ! :D
mer mer mer!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards